01.02.2005 | 15:38
Nisam mogao odoliti a da ovo ne napišem ovdije.
Naime nakon nekoliko uspješnih logiranja (govorim o današnjem danu), pukla je veza sa PBZ@com net serverom. Bezuspješno sam pokušavao putem telefona dobiti neku informaciju. Nakon dužeg vremena poslao sam email i sve im lijepo objasnio.
Evo odgovora od supporta PBZ-a:
--
Poštovani,
molimo Vas da nam pošaljete tekst poruke o grešci koji ste dobili te da nam odgovorite na sljedeća pitanja kako bi što prije riješili Vaš problem:
1. Koji model čitača imate (molimo Vas da prepišete i pošaljete nam sve podatke s poleđine čitača (Model, S/N, P/N))?
2. Da li je na čitaču upaljena led dioda?
3. Koji operativni sustav koristite?
4. Da li na računalu imate instaliran čitač kartica neke druge Banke?
5. Da li koristite F-Protov F-Secure antivirusni program?
6. Da li se uređaj vidi kao "SmartCard Reader" u Device manageru (Start - Settings - Control Panel - Administrative Tools - Computer Management - Device Manager) i da li Vam se pored uređaja pojavljuje upitnik ili uskličnik (također Vas molimo da nam pošaljete točan naziv uređaja kako se vidi u Device Manageru)?
7. Da li su pokrenuti servisi "ActivCard Gold" i "SmartCard" u Services (Start - Settings - Control Panel - Administrative Tools - Services)?
8. Koji internet preglednik koristite?
Unaprijed zahvaljujemo na Vašim odgovorima.
S poštovanjem,
PBZ
--
Kao da smo mala djeca. Danas sam prvi put u životu upalio računalo i sad ja hoču nešto.
Tu pod još jedino fali:
9. Jeste li provjerili da li je računalo uključeno u struju??
Naravo da ova agonija traje od jutra i još uvijek nije riješena.
Ne mogu vjerovati.