10.11.2015 | 15:09
Ajoj, eto neka tako krene ovaj post
Registrirao sam uvijek sve svoje Apple proizvode na svoj Apple ID i tako ih na neki način provjeravao radi jamstva...
Prvi na isteku jamstva mi je MBP koji mi je po toj evidenciji napisao da imam za kupovinu Apple Care vremena do 18. studenog. 2015. za kupnju još do tri godine dodatnog jamstva. I tako pred sam istek, odlučio se za kupnju dodatnog jamstva preko poznanika koji mi šalje paket kurirskom službom.
Mislim cijelo vrijeme imam još tjedan dana, idem danas na vrijeme registrirati. Krenem s ukucavanjem serijskog preko formulara i odmah mi javi da je za taj serijski broj prošla godina dana od kupnje?
Frka, panika, idem ponovo na provjeravanje serijskog broja i opet mi javlja da mogu izvršiti kupovinu za taj SN dodatnog jamstva do 18/11/15. Opet se vraćam natrag na formular i formular mi izbacujue da ne može produženje...
Naprijed, nazad, opet provjera SN, i tako 10 puta i zablokira stranica za provjeru i sada samo stoji "WSorry...We are unable to complete your request..."
Išao sam sad tražiti originalni račun od iStyle i vidim da je isteklo jamstvo 29.10.15.
Ma da poludim. Niš mi više nije jasno. Zašto su datumi različiti? Na Appleu jedno jamstvo a papirnato drugi datum (18 dana mi
je razlike).
Help, ako je još moguća