Dea kaže:
da li si došao u servis sa namjerom da rade dijagnozu kvara ili si kao neki došao i rekao napravite mi to i to? često ljudi sami sebi postave dijagnozu kvara te uređaj ne boravi dovoljno dugo vremena u servisu kako bi se obavila kvalitetna dijagnostika kao i testiranje. svima hitno za još jučer, a to nažalost tako ne ide. ako ste vrtili test provjere ispravnosti ssd-a znate da to traje. te ako nisi rekao da je u nečemu problem, greška se nije pojavila u servisu tako da nije mogla biti niti popravljena. Naime imam iskustva sa strankama i ovo mi liči na to da se ponašaš kao VIP gost, naime kod nas je tako ako je servis dobar onda je gužva i čeka se, ali koliko ja znam nemam niti jedan da su baš sve stranke zadovoljne. u servisima postoji opcija zamjenskog računala, iako koliko znam niti u svijetu ne dobiješ zamjenski dok ti je na servisu računalo ili auto... to je jednostavno tako, čast iznimkama.
ako smijem pitati koliko dugo je računalo bilo u servisu?
U servis sam došao s namjerom da mi ugrade SSD. Koji je nakon nekog vremena riknuo. Nisam sam postavljao dijagnozu već su to obavili serviser i distributer SSD-a. Dobio sam novi SSD koji je riknuo na isti način kao i prvi. Od distributera sam nakon toga dobio potvrdu da su imali jako puno reklamacija na tu seriju SSD-a. Na kraju sam ugradio SSD od drugog proizvođača koji za sad radi ko vurica. (kuc-kuc-kuc)
Svjestan sam da mogu biti samo jedan nezadovoljnik od milijun drugih koji su zadovoljni jer je meni, eto, tako pao grah. Nemam ja problema s time.
Shit happens.
Našao sam si drugi servis u kojem se prema meni ponašaju točno onako kako meni odgovara i svi sretni i zadovoljni.
e pa to je bitno, ako si zadovoljan i da ti je posao dobro obavljen i da ti sve štima