23.02.2011 | 21:06
Svima su konstantno upaljene, a samo nekima crkavaju, tako da to sigurno nije razlog. Na bivšoj službenoj Toyoti Avensis se svjetla pale automatski i ne daju se ni ugasiti. Auto sam predao kolegi na cca 120.000 (3 i sitno godine) i nijedna lampica nije crkla.
Hyundai, i općenito korejski auti su iznimno pouzdani i kvalitetni. Omjer dobivenog za svoj novac je iznimno visok, neusporedivo viši nego kod bilo kojeg prenapuhanog njemačkog g*vna. Jedini minus im je veća potrošnja nego kod npr. japanskih. I po još nekoliko stvari su japanski auti očito bolji. Ali u tom cjenovnom razredu nije nijedan europski auto bolji od korejskih.
Davore, nije li sa xeon lampama glavni problem hlađenje, radi kojeg je obavezno imati prskalice za farove koje rade skupa s onima za šajbu, kako se ne bi nakupljalo blato na farovima i stvaralo termičku izolaciju te otežavalo hlađenje. Navodno čak neki farovi ni u kojem slučaju nemaju mogućnost ugradnje xeon lampi jer im koeficijent izmjene topline nije dovoljno dobar (nemaju dovoljno veliku čeonu površinu stakla).
Pitam ovo zato što bi ja inače rado stavio xeon lampe u našu Corollu Verso.