Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


25.03.2019 | 10:50
LongVillage kaže:
smayoo kaže:
Svađalački i uvredljivi postovi obrisani, kao i reakcije na njih.


Nekako je to uvijek samo moj, jer drugi i nisu izbrisani. Privatna prćija dana u ruke onome tko to doslovno shvaća, a to si ti... jadno.


Možda zato jer niko drugi ne veli da se posere na nekog ili nešto? To ti nije palo na pamet?
29.03.2019 | 13:09
Ajmo specijalci, trebam pomoć. Došle su ljetne gume na red. Dimenzije su 225/45/17.

U uži izbor su ušle:

  • Uniroyal RainSport 3 (savršene na mokrom, ali popuste nakon par sezona, nije za neku sportskiju vožnju)
  • Pirelli Cinturato P7 (pročitao više lošega nego dobroga o njima - premekane, troše se ko lude, nisu dobre na hladnijem)
  • Dunlop SportMaxx RT2 (nemaju toliko gripa i odaziv na upravljaču nije toliko precizan)
  • Bridgestone turanza T005 (malo lošije kočenje na mokrom)
  • Goodyear Eagle F1 asymmetric 5 (generalno u testovima u svemu dobra)
  • Continental PremiumContact 6 (generalno super ali u zavojima jako mekana)
  • Michelin Pilot Sport 4 (nema se tu šta reći, pri vrhu u testovima)



E sad nisam ni sam pametan što bi uzeo. Preferiram agresivniju vožnju, dakle želim neki grip i da mi nije mekana guma nego da i u zavoju imam dobar response i da se ne ljuljam sav. Idealno bi bilo uzeti nekog križanca touring i sport gume, samo sa sport gumama mogu računati da ih bacam nakon sezonu ili dvije jer se troše ko blesave. Zasad najviše pikiram Asymmetric 5, T005 i Pilot Sport 4. Čitam da je Asymmetric 5 kombinacija toga svega i ima super vozne osobine + ne troše se toliko puno što je idealno, ali je nova guma pa nema baš nekih recenzija...
29.03.2019 | 14:08
Ja godinama kupujem Turanza ljetne. Nez za ovo kocenje po mokrom ali meni su bas idealne po kisi.

Kada vozis brzo po mokrom, iza auta ostaje trag kao iza aviona Ne bas idealno za vozace iza tebe ali mocno izgleda u retrovizoru
29.03.2019 | 17:53
energyman kaže:
Ajmo specijalci, trebam pomoć. Došle su ljetne gume na red. Dimenzije su 225/45/17.

U uži izbor su ušle:

  • Uniroyal RainSport 3 (savršene na mokrom, ali popuste nakon par sezona, nije za neku sportskiju vožnju)
  • Pirelli Cinturato P7 (pročitao više lošega nego dobroga o njima - premekane, troše se ko lude, nisu dobre na hladnijem)
  • Dunlop SportMaxx RT2 (nemaju toliko gripa i odaziv na upravljaču nije toliko precizan)
  • Bridgestone turanza T005 (malo lošije kočenje na mokrom)
  • Goodyear Eagle F1 asymmetric 5 (generalno u testovima u svemu dobra)
  • Continental PremiumContact 6 (generalno super ali u zavojima jako mekana)
  • Michelin Pilot Sport 4 (nema se tu šta reći, pri vrhu u testovima)



Ajmo redom. Odmah da ti velim da nisam vozio ni jednu od tih, ali znam koja je filozofija tvrtke i ako se nije dogodio neki dramatični zaokret posljednjih godinu dvije, znam što možeš očekivati.

Pirelli: ako ti potraju 40.000 km dobar si. U pravilu je tako, ako je malo jači auto, vozač malo jači na gasu, onda se te gume jako brzo potroše

Dunlop: uvijek im je vožnja po kiši slaba strana i zato ih ne volim. Naime, rijetko tko će po suhom doći do granice prianjanja u svakodnevnom prometu, ali po kiši će vrlo lako. A Dunlop po kiši sucks big time!

Goodyear: meni najdraži proizvođač koji je uspio sve potrebno dobro uglazbiti. Gume imaju dovoljnu trajnost, dobre su po suhom i po mokrom i ja na svojim autima imam Goodyear i zimski i ljetni. (Kao dodatni selling point tu je i činjenica da su to jedine gume koje su vozile po nekom drugom planetu - lunar rover je bio opremljen Goodyear gumama )

Continental je žešća prevara od gume. Dobra na kočenju, kao uravnotežena po suhom i mokrom, ali se troši ko luda. Mekana je za poludit. I kao točka na i, u pravilu najskuplja od svih. Po meni, za obilazak u širokom luku

Michelin je također skuplji od ostalih, ali ovaj sport je oduvijek bio na glasu kao vrhunska guma. U pravilu će Michelin napraviti najviše kilometara, i u pravilu neće biti najbolji po mokrom, ali vidim da se tu stvari mijenjaju pa po mokrom sad i oni nisu loši.

Uniroyal: to je drugi brand Continentala. Iskreno, oduvijek se reklamiraju kao Rain tyre, ali nemam nekog iskustva s njima, pa ne mogu niš reći osim pitati: ako su one tako super u svemu, zašto su jeftinije od ostalih? Jer su ovi u tvornici darivatelji?

Bridgestone: to su fantastične gume, ali imaju kratki rok trajanja. Moraš ih potrošiti u dvije godine. Nakon tog roka guma se stvrdne ko da je kuhana bukovina i dobra je samo za krijes, a profila ko u priči. Imal sam turanzu ER300; u to vrijeme najbolja guma u klasi, ali nakon dvije godine za bacit...
29.03.2019 | 18:00
A do 100km/h? Koje se preporučuju?
29.03.2019 | 19:10
@djuro g. - dijelimo isto/slično mišljenje. Trenutno sam na Googlyear UG 9 zimskima i imam samo riječi hvale, sa prednjim pogonom sam rovao tamo di neki sa skupljim gumama nisu mogli.

Ubiti si sve to sumirao kako sam i mislio.
Razmišljam između GY Asymmetric 5 i Michelin Pilot Sport 4. Sve su to gume iste klase i vrlo sličnih performansi. Conti PC6 mi je isto bio u užem izboru ali ćitam da je jako mekana. Bridgestone sam imao na Ibizi i točno to što si rekao, imao sam još sigurno 5mm profila a na kiši sam bio kao po ledu.
Mislim da ću pričekati još tjedan-dva ako izađu neki testovi za Asymmetric 5 i onda ju upiknem. Ima na Mall.hr za 603kn. Doduše ima i nekoliko desetaka kuna skuplja verzija a ta bi trebala biti kao XL. Ne znam dal ta jačina bočnih zidova dodatno utječne toliko puno na komfor i upravljivost ali mislim da bi i ovo trebalo biti ok.
29.03.2019 | 19:22
Ja imam nešto drugačija iskustva.

Continental (tvorničke gume na tadašnjoj Octaviji) - , nakon dvije i po godine (stalno vozim na ljetnim) stvrdnule se kao plastika i počele pucati po rubovima.

Michelin - dobro drži i na suhom i na mokrom, ali se troši, što bi rekli ameri - like there is no tomorrow.

Bridgestone - dobar grip i na suhom i na mokrom, i reodovito mi je trajala 4-5 godina (pravim malu kilometražu, uglavnom gradska vožnja, i nisam 'gaser')

Ove druge nabrojene nisam imao prilike voziti, ali općenito se po forumima i na testovima o njima govori ovako: Uniroyal hvale zbog izuzetno dobrog gripa, ali i kude zbog (pre)brzog trošenja, Pirelli ili hvale na sva zvona, ili pljuvaju samo tako, dok Dunlop redovito ima odlične ocjene, ali takva je i cijena.
29.03.2019 | 20:25
Ja imam kombinirane (M+S) cijelu godinu. GoodYear UltraGrip (valjda).
To s gumama je velika prijevara proizvođača.
Moja guma je nešto mekanija ljeti, ali ja nisam divljak na cesti i rijetko vozim preko 120 (mada je to 110 jer krivo mjeri brzinu).

Poznanik je kupovao Kleber gume jer su mekane i dobro mu drže cestu i bacao ih je svakih 20.000kn.
29.03.2019 | 20:35
MS po ljeti mi je katastrofično. Nekoliko puta sam skoro naje kolko je to sve postalo mekano i neprecizno.
29.03.2019 | 20:44
Pa MS je Mud and Snow, normalno da ne valjaju ljeti. U BiH ih zovu ljeto/zima a to nema veze zive s pameti

Ja imam dva seta, zimi 16" a ljeti R18 245/45. Bas sam jucer ih stavio, malo prije akonskog roka, ali sam uhvatio vremena...
29.03.2019 | 20:46
ja sam prije godinu dana stavio Michelin, drže super i po mokrom i po suhom, ali su se potrošile samo tako. Tako da se nadam da će mi ovu sezonu biti dovoljne, morat ću malo polako po gasu itd. Dimenzija 225 40 R 18
29.03.2019 | 20:59
Moje iskustvo je da se dobra guma prije i potroši. Vozim već 50 godina i izmjenjao sam se raznih guma, ali tada i danas to više nije isto. Sad i ja pratim testove i biram gume radi sigurnosti na suhom i mokrom. Obavezno imam ljetne i zimske na felgama i tako mijenjam. Goodyear i Bridgestone su mi se pokazale dobrim te Pirelli kao zimska. I istina je da nakon 2-3 godine otvrdnjavaju i ako oštrije voziš, pametnije ih je zamijeniti.
30.03.2019 | 00:45
Sad ću te ubiti u pojam i reći uzmi Savu UHP2
Ne znam koliko agresivno voziš i koliko često mijenjaš gume, ali IRL test kojeg uvijek napravim čim pređem sa zimske na ljetnu je:

Test1.
Zagrebačka cesta (krajnja lijeva traka) lijevo skretanje u ulicu Prilaz B. Fliipovića (znači zavoj sa minimalnim radijusom pod 90°, suh asfalt, brzina 40 km/h (ili mrvu više),

Dunlop (Sport nešto model, ne sjećam se više točno)
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali uz korekciju gasom/upravljačem jer je počeo bježati preko nosa,
3. sezona - nisam došao do toga jer sam se na kraju 2. sezone dva dana za redom izvrtio na blago mokroj cesti pa sam ih zamijenio Fuldom Sport nešto

Fulda
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali uz korekciju upravljačem jer je počeo bježati preko nosa,

Sava
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - javim za koji dan

Test2.
Avenija Dubrovnik desni kolnički trak, desno skretanje na Jadranski most (znači relativno dugi zavoj sa radijusom od 90°, mokar asfalt (ali bez udubina u kojima bi se zadržala voda), brzina 90 km/h (ili mrvu više),

Dunlop
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali sa proširenom putanjom tako da sam na izlazu iz zavoja već skoro dotaknuo one gumirane graničnike na cesti,
3. sezona - nisam došao do toga

Fulda
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa sa minimalno proširenom putanjom,

Sava
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - nemrem više provjeriti jer nema više nema rotora


Test3.
Avenija Dubrovnik lijevi kolnički trak, skretane na Holjevćevu, mokar asfalt sa velikom lokvom vode kod pješačkog prijelaza na Holjevćevoj, brzina - koliko stignem potegnuti od semafora do pješačkog na Holjevćevoj)

Dunlop
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača sa izraženim aquaplaningom pa sam morao odraditi dobru korekciju putanje da se ne izvrtim
3. sezona - nisam došao do toga

Fulda
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
3. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača sa minimalnim aquaplaningom ali bez posebne korekcije putanje,

Sava
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
3. sezona - bumo vidjeli

PS1. bilo je još guma prije toga ali ovo su zadnje tri od najstarije prema najnovijoj.

PS2. Gume mijenjam svake tri sezone bez obzira na izgled i potrošenost profila, prosječno za te tri godine napravim oko 25-30 k km sa ljetnim gumama

PS3. Još jedan bitan detalj, Dunlop i Sava su puno tiše od Fulde (u istoj dimenziji), a Sava je puno tiša od zimske Conti TS850 (trenutna kombinacija ljeto/zima), a Fulda je po suhom u zavoju davala najbolju povratnu informaciju preko volana (i mogla je najbrže proći kroz duge zavoje).
30.03.2019 | 12:18
Suzuki Jimny x3 vs Mecedes G

  • LongVillage
  • Posjetitelj
30.03.2019 | 12:40
zabac kaže:
Ja imam kombinirane (M+S) cijelu godinu. GoodYear UltraGrip (valjda)


UltraGrip je čista zimska guma, a ne cjelogodišnja (iako ne znam što bi to "kombinirane" značilo).
30.03.2019 | 12:42
Bertone kaže:
Suzuki Jimny x3 vs Mecedes G

Je pa da. Koliko ih je naslagao protiv Scanie?
  • LongVillage
  • Posjetitelj
30.03.2019 | 12:51
Djuro genijalac kaže:
Goodyear: meni najdraži proizvođač koji je uspio sve potrebno dobro uglazbiti. Gume imaju dovoljnu trajnost, dobre su po suhom i po mokrom i ja na svojim autima imam Goodyear i zimski i ljetni. (Kao dodatni selling point tu je i činjenica da su to jedine gume koje su vozile po nekom drugom planetu - lunar rover je bio opremljen Goodyear gumama )

Continental je žešća prevara od gume. Dobra na kočenju, kao uravnotežena po suhom i mokrom, ali se troši ko luda. Mekana je za poludit. I kao točka na i, u pravilu najskuplja od svih. Po meni, za obilazak u širokom luku


Prijevara? Po čemu?? Continental je vrhunska guma, zasigurno uz Goodyear najbolja, a jasno da se troši jer je za imanje takovih svojstava - mekana, tvrdom gumom se ne može biti najbolji na kočenju i uravnoteženo vrhunski u svim uvjetima. Isti princip kao i na motociklima - najbolje drže mekše gume, no zato se i najbrže troše, logika je jednostavna. Moj ljetni set u veličini 255-19 je Goodyear, zimski u 17" je Continental. I jasno je da kvaliteta ima svoju cijenu, iako se nađe i padobranaca koji su skuplji ili u tom rangu, a po svim testovima zvjezdicu-dvije ispod u svakoj kategoriji, iako je i ta skupoća relativna - dati 5 ili 10 eura više po gumi da imaš najbolje je stvar razuma, a ne skupoće.

Kada si posvjestiš da je guma najvažniji dio auta - jer te jedino njezina svojstva drže dalje (ili bliže) od pogibije, stradavanja, nezgode i izbjegavanja opasnosti - onda je i odgovor na šuplje filozofije kojekakvih wannabe brand-proizvođača puno jasniji, uglavnom koliko voliš sebe i svoj auto - takove gume stavljaš.

Publike ima svakakve, zato proizvođača ima svakakvih... dapače, i kineski prerađivači plastičnih boca dolaze na svoje, njihovih par desetaka brandova se dobro prodaju i u ovoj bokčiji od države, iako bi ih sve trebalo zakonom zabraniti - jer stavljanjem tih plastičnih guma koje kaučuka i silike vidjele nisu, ugrožavaju ne samo sebe (za što me boli bimbo), nego i mene ako se nađem na cesti gdje i oni u isto vrijeme..
  • LongVillage
  • Posjetitelj
30.03.2019 | 12:58
energyman kaže:
  • Continental PremiumContact 6 (generalno super ali u zavojima jako mekana)


  • Daj malo protumači to "u zavojima mekana", to mi je novi moment u dugogodišnjem praćenju te tematike...
    30.03.2019 | 22:10
    LongVillage kaže:

    Continental je žešća prevara od gume. Dobra na kočenju, kao uravnotežena po suhom i mokrom, ali se troši ko luda. Mekana je za poludit. I kao točka na i, u pravilu najskuplja od svih. Po meni, za obilazak u širokom luku.

    Prijevara? Po čemu?? Continental je vrhunska guma, zasigurno uz Goodyear najbolja, a jasno da se troši jer je za imanje takovih svojstava - mekana, tvrdom gumom se ne može biti najbolji na kočenju i uravnoteženo vrhunski u svim uvjetima.


    Pa upravo ti Goodyear, a i Michelin pokazuju da to ne mora biti tako. Ili da okrenem: svako zna napraviti mekanu gumu koja je, kao dobra.
    Uvijek se sjetim legendarnog Pierrea Dupasquiera iz Michelina kad su mu rekli da je na testu Michelin bio iza nekih brandova postavio je samo jedno pitanje: 'A jeste li testirali trajnost gume i njena svojstva nakon 50.000 km?'

    Nismo, jer test ne traje toliko...

    'Aha. A vi doista mislite da Michelin ne može napraviti mekanu gumu koja će u svim mjerivim kriterijima biti najbolja, ako joj je životni vijek samo 40 tkm?'

    Eto, to ti je Continental. On toliko potraje i to je to. I uz to je najskuplji. I zato je to prevara. Znaš, njemačko govno ne miriši, kaj god ti mislil...
    Da ne spominjem one drekokontakt (Continetal ecocontact) gume koje su dobre samo za krijes.
    30.03.2019 | 22:26
    40.000 km? 50.000 km?

    Meni su zadnje gume trajale 4.882 km. Japanski Toyo T1 Sport. OK, bilo je nešto Grobnika, ali svejedno... isti takav set bez Grobnika mi je trajao 13.410 km.

    Prije toga mi je Yokohama Parada S2 trajala 14.090 km, a bile su suludo skupe. I sada sam odustao od Japanaca, pa da vidmo kakva je Koreja... po testovima našao da je za mene best-bang-for-the-buck Nexen N8000. Javim koliko će izdržati, imam nove vilice i trap je uredno poštelan.
    31.03.2019 | 10:29
    dpasaric kaže:
    40.000 km? 50.000 km?

    Meni su zadnje gume trajale 4.882 km. Japanski Toyo T1 Sport. OK, bilo je nešto Grobnika, ali svejedno... isti takav set bez Grobnika mi je trajao 13.410 km.

    Prije toga mi je Yokohama Parada S2 trajala 14.090 km, a bile su suludo skupe. I sada sam odustao od Japanaca, pa da vidmo kakva je Koreja... po testovima našao da je za mene best-bang-for-the-buck Nexen N8000. Javim koliko će izdržati, imam nove vilice i trap je uredno poštelan.


    Davore, Grobnik je ubojica guma. Continetal na Grobniku ne izdrži više od 6-7 krugova (prva desna). Provjereno.

    A Yokohama je zapravo narezani slik....

    Ja govorim o normalnom svakodnevnom korištenju uz poštovanje prometnih propisa
    31.03.2019 | 12:50
    Ja sam stekao dojam da @energyman baš i ne poštuje ograničenja brzine, ispričavam se ako sam u krivu...
    31.03.2019 | 13:54
    Pa na nekim mjestima ograničenja brzine služe samo za popunjavanje budžeta !
    31.03.2019 | 14:21
    I s tim se slažem, ali - puno putujem po Hrvatskoj - nisam nigdje vidio zavoj u kojem bi ograničenje brzine bilo takvo da vozač, ako vozi i do 30 km/h preko tog ograničenja, može prosuđivati koliko su koje gume precizne u tom zavoju.
    31.03.2019 | 14:58
    U Sloveniji imaju dva ograničenja u gradu i van grada, a ostalo je prepušteno zdravom razumu. Ovo kad nas pretjerivanje s ograničenjima je opasno, jer kad vidiš da su negdje smanjili na nerealno onda im više i ne vjeruješ a postoji sigurno mjesta na kojima je limit opravdan.
    31.03.2019 | 15:23
    @ tino1 , mislim da si odlutao nekud?
    www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/predpi...o-hitro-lahko-vozite
    31.03.2019 | 16:49
    jzelko kaže:


    Ne to! Imaju oni ograničenja ali ih ne stavljaju na svaki zavoj. Vozi se malo od Rijeke prema Trstu pa ćeš vidjeti kako tabele ograničenja budu sve rjeđe i rjeđe. Oni koji se često voze na tom terenu mogu ti to potvrditi.
    31.03.2019 | 19:10
    smayoo kaže:
    Ja sam stekao dojam da @energyman baš i ne poštuje ograničenja brzine, ispričavam se ako sam u krivu...


    Ne znam kako je to relevantno

    Ako ne možeš skužiti koje su gume tvrđe/mekše i kako se ponašaju već pri 50kmh onda stvarno ne znam.

    Ako nisi vidio takav zavoj onda se recimo provozaj po zavoju od Škorpikove prema Ljubljanskoj av. u Zg.

    U tom zavoju sam recimo sa novom A klasom i Savom poceo plesati i proklizavati na samo 10kmh iznad ograničenja dok na Leonu sa GoodYearom prolazim isto to bez ikakvih problema. Ne moraš kršiti zakon da osjetiš razlike
    31.03.2019 | 20:03
    Znaš koji je ultimativni test zavoj? Skretanje ulijevo na Zapadni kolodvor. Kad dolaziš od Črnomerca, pa je skretanje desno na semaforu (ili lijevo prema Ilici, ili ravno nastavlja prema onim bivšim vojarnama), kratki ravni pravac, zebra, a s desna ti dolazi Međimurska. E to, kako te cesta vodi lijevo na Zapadni kolodvor. Tu se vidi koji auto ima ovjes i gume, a koji ne. Jednom se ispred mene za 180 okrenula neka ženska u citroenu C4, a nije niš divljala...

    Inače, kod nas su ograničenja još uvijek na razini tristača (blatfederi, kruta osovina) s dijagonalnim gumama. Skoro svaki zavoj se s normalnim autom i dobrim gumama može proći duplo brže od nemuštog ograničenja prije njega. Ti znakovi služe samo da se skine svaka odgovornost s cestara i da smisao onoj famoznoj formulaciji da brzinu valja prilagoditi uvjetima na cesti. Iskreno, volio bih da mi netko objasni kako se to radi i koji su kriteriji da se prilagodba smatra uspješnom? Prolazak kroz zavoj? Uključuje li to i malo zanošenja? Smiju gume cviliti? Prolazi se uz zavoj ili bez njega? Smije se kočiti? itd itd itd...
    Mislim da još nikad nigdje nije cesta bila kriva za neku nesreću. Postoje crne točke, ali to ne znači ništa, uvijek je kriv vozač. Toga ima samo kod nas.....
    31.03.2019 | 22:17
    Hm, sad sam zbunjen...

    U prethodnom si svom postu napisao:

    Djuro genijalac kaže:
    Ja govorim o normalnom svakodnevnom korištenju uz poštovanje prometnih propisa


    ja sam na to primjetio da mislim kako energyman nije imao na umu takav stil vožnje (pa onda valjda ni gume za takav stil vožnje)

    Sad ti odjednom okrećeš na to kako su ograničenja kod nas besmisleno niska. Djelomično se slažem, ali ja bih uvijek prije rekao da su neuravnotežena, baš kao što Tino kaže. 80% znakova ograničenja su preniski s obzirom na uvjete, a preostalih 20% su primjereni. Netko tko je navikao na to da su ograničenja uglavnom preniska i počne se voditi time, vrlo lako nastrada na mjestima gdje nisu preniska, nego primjerena.
    Moderatori: Bertone

    Vikalica™

    Zadnja poruka: pred 2 dana, 16 sati
    • jmustac: poslano
    • Riba: Javi se meni s detaljima.
    • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
    • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
    • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
    • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
    • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
    • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
    • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
    • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
    • stefanjos: tako da, meni je to top feature
    • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
    • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
    • Zdravac: - NIJE :/
    • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
    • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
    • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
    • kupus: hahaha
    • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
    • kupus: svejedno hvala smayoo
    • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
    • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
    • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
    • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
    • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
    • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
    • kupus: hvala
    • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
    • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
    • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
    • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
    • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
    • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
    • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
    • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
    • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
    • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
    • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
    • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
    • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
    • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
    • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
    • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
    • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
    • Zdravac: Ima, iptv
    • kupus: hometv to go ili kako već
    • kupus: znači ide i eronet aplikacija
    • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
    • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
    • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

    Za vikanje moraš biti prijavljen.

    Prijava

    Prisutni jabučari

    Ben, Ender, jura22, Maxxy, Riba, VanjusOS, zoranowsky, Anonimci (413)

    Novo na Jabučnjaku

    Teme

    Poruke

    Oglasi

    Komentari

    Anketa

    Koji Mac koristite?

    Page Speed 2.17 Seconds

    Provided by iJoomla SEO