30.03.2019 | 00:45
Sad ću te ubiti u pojam i reći uzmi
Savu UHP2
Ne znam koliko agresivno voziš i koliko često mijenjaš gume, ali IRL test kojeg uvijek napravim čim pređem sa zimske na ljetnu je:
Test1.
Zagrebačka cesta (krajnja lijeva traka) lijevo skretanje u ulicu Prilaz B. Fliipovića (znači zavoj sa minimalnim radijusom pod 90°, suh asfalt, brzina 40 km/h (ili mrvu više),
Dunlop (Sport nešto model, ne sjećam se više točno)
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali uz korekciju gasom/upravljačem jer je počeo bježati preko nosa,
3. sezona - nisam došao do toga jer sam se na kraju 2. sezone dva dana za redom izvrtio na blago mokroj cesti pa sam ih zamijenio Fuldom Sport nešto
Fulda
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali uz korekciju upravljačem jer je počeo bježati preko nosa,
Sava
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - javim za koji dan
Test2.
Avenija Dubrovnik desni kolnički trak, desno skretanje na Jadranski most (znači relativno dugi zavoj sa radijusom od 90°, mokar asfalt (ali bez udubina u kojima bi se zadržala voda), brzina 90 km/h (ili mrvu više),
Dunlop
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake ali sa proširenom putanjom tako da sam na izlazu iz zavoja već skoro dotaknuo one gumirane graničnike na cesti,
3. sezona - nisam došao do toga
Fulda
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa sa minimalno proširenom putanjom,
Sava
1. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
2. sezona - auto ostaje unutar linija moje kolničke trake bez naznaka bježanja preko nosa,
3. sezona - nemrem više provjeriti jer nema više nema rotora
Test3.
Avenija Dubrovnik lijevi kolnički trak, skretane na Holjevćevu, mokar asfalt sa velikom lokvom vode kod pješačkog prijelaza na Holjevćevoj, brzina - koliko stignem potegnuti od semafora do pješačkog na Holjevćevoj)
Dunlop
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača sa izraženim aquaplaningom pa sam morao odraditi dobru korekciju putanje da se ne izvrtim
3. sezona - nisam došao do toga
Fulda
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
3. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača sa minimalnim aquaplaningom ali bez posebne korekcije putanje,
Sava
1. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
2. sezona - auto je prošao kroz lokvu sa oba lijeva kotača bez naznaka aquaplaninga,
3. sezona - bumo vidjeli
PS1. bilo je još guma prije toga ali ovo su zadnje tri od najstarije prema najnovijoj.
PS2. Gume mijenjam svake tri sezone bez obzira na izgled i potrošenost profila, prosječno za te tri godine napravim oko 25-30 k km sa ljetnim gumama
PS3. Još jedan bitan detalj, Dunlop i Sava su puno tiše od Fulde (u istoj dimenziji), a Sava je puno tiša od zimske Conti TS850 (trenutna kombinacija ljeto/zima), a Fulda je po suhom u zavoju davala najbolju povratnu informaciju preko volana (i mogla je najbrže proći kroz duge zavoje).