05.10.2019 | 22:13
Djuro genijalac kaže:
Žabac, zbilja ti od srca zahvaljujem na trudu. Vrijedne informacije, ali nadam se nepotrebne. Naime, nakon malo istraživanja sam otkril da su neki auti početkom stoljeća (2001 i sl.) koji su rađeni za europsko tržište pojeftinjavani na način da se iz njih vadi ABS (corsa C, peugeot 206, neke mazde) iako su u originalu konstruirani s ABS modulom koji isporučuje signal brzine za brzinomjer. Ti su auti onda imali samo jedan ABS senzor na prednjem kotaču i dodatni modul u kućištu releja koji je hvatao taj signal ABS senzora i onda ga prepravljao u pravokutni signal 12V za brzinomjer.
Evo, ako nekom to znači nešto, kataloški broj GM-ovog modula: GM 09185826
Modul ima pet konektora: na dva ide signal od senzora (nebitno koji na koji), napajanje 12V, masa i peti je izlaz pravokutni 12V koji je i isprocesurian pa daje 15 pikova za okret kotača (iako davač ima 29 zuba).
U svakom slučaju, ovo sve stoji ovdje, jako puno korisnih linkova, ako ova priča s corsinim modulom ne upali, onda se vraćam na ovo.
Čisto da zaključim ovo, jer ste se jako potrudili oko upita pa je red da znate ishod priče.
Honda na dizalici radi i vrti kotače. Daje signal iz ABS senzora koji je spojen preko onog Opelovog operacionog pojačala.
Taj signal kondicionira gore spomenuta Dakota i imam dvije krajnosti. Jedna je množenje signala s 4 pa puma ide 230 km/h, a druga je dijeljenje s 4 pa ide 30 km/h iako joj motor ne radi i stoji na mjestu.
Hvala još jednom svima na doprinosu i idejama, zahvaljujem na utrošenom vremenu, struji i internetu.
Ovaj Opelov modul ima ulazni otpor od 1 MOhma (trunak manje) pa vjerujem da on, ako se spoji u paralelu na jedan ABS senzor prednjeg kotača, neće utjecati na rad ABS-a, posebno zato jer ima svoje napajanje?
Hvala još jednom,