04.11.2019 | 22:47
Kao i obično nezahvalno je i često potpuno promašeno davati bilo kakvu preporuku kad imaš minimum informacija.
Kad si rekao da ti treba pristojni prtljažnik povezao sam to sa onim što znam o tebi s foruma, a to su satovi i ronjenje i temeljem toga ti dao one dvije preporuke što je naravno bilo totalno promašeno
Ako ti je (a vjerujem da je) do iskustava članova foruma s pojedinim modelima auta kako bi si mogao malo pomoći u izboru idemo onda na neke osnove stvari po kojima se može suziti preporuka i dati iskustvo/mišljenje.
1. koliko si do sad km prelazio godišnje (o tome ovisi dizel ili benzin)
2. koliko će se ljudi voziti u autu 90% vremena
3. koliko ti je doista bitan prtljažnik i što misliš voziti u njemu
4. koliko ti je bina pokrivenost servisima u gradu gdje stanuješ
5. gdje parkiraš auto (doma u dvorištu/vlastitom parkiralištu/garaži ili ispred zgrade na javnom parkiralištu pa tko ga prvi uhvati)
6. koliko si spreman ulagati u održavanje auta (nije isto je li komplet guma 2 ili 4 tisuća kuna)
... ako se sjetiš još čega slobodno napiši, ovo je na brzinu kaj mi je palo na pamet.
kinsif kaže:
isprika, kada sam rekao konkretni bunker nisam definirao tocno sto zelim,
ali kako sam vozio smarta pa sad swifta, bunker nekog berlinga je za mene sleper!
Dok čekamo odgovor, iz iskustva znam da je 350 do 400 litara ako je prtljažnik pravilnog oblika i auto ima petora vrata (recimo Rapid) dovoljan za 99% potreba.
kinsif kaže:
130k ne bi probijao. digresija mala, ali volim kod nas taj mindset u kojemu kada kvantificiras nesto, recimo cijenu, u velikoj vecini slucaja to bude kao neki okvir koji je normalno probiti, od 20 deka sunke u ducanu gdje ti kazes 20 ali mislis 25, cijene istaknute na oglasima (koja ne vasa zadnja cijena?), pa i tako u ovom slucaju, jer u kojem god salonu da sam dosao, kada kazem 130, dobijem uredno opcije od 140, 150
Probio sam ga zato što sam se vodio svojim razmišljanjem da ako je plafon 130k kn, onda je još 20k kn ostavljeno sa strane za veliki servis, popravak eventualno dotrajalog dijela, novih guma, amortizera i sl.
Ako je tebi top 130k kn onda gledaj aute do 110k kn.
kinsif kaže:
da se vratim na auto. doblo sam eliminirao upravo iz straha (moguce i nerealnog) od kvarova, a i gubitka vrijednosti nakon 3, 4 godine koristenja.
Šogor mi ima građevinsku firmu i prije par godina je uzeo Dobla sa 1.3 dizelašem. Rauba ga kao i svaki građevinac i do sada nikakvih bitnih i skupih kvarova, a održavanje je jeftino. Meni je taj motor preslab, ali njemu odgovara i kaže da mu je ok za posao.
Gledati koliko ćeš izgubiti nakon par godina te po meni svrstava u kategoriju vlasnika auta koji stavljaju presvlake na sjedala da auto bude očuvan kad ga budu prodavali... nhf
kinsif kaže:
nitko nema rijeci hvale za tourama?
evo konkretno ovako nesto:
www.njuskalo.hr/auti/vw-touran-1.6-tdi-bmt-oglas-29309393
svidja mi se, cijene koliko vidim drze solidno, ali znam da ih emil ne podnosi
Toruana nisam vozio niti imam nekog bliskog tko ga ima, B klasu jesam pa sam zato i stavio onaj oglas.
Međutim, znam četvoricu koji su kupili Golfove sa DSG-om, dvojici od njih četvorice je DSG otišao u maunu nakon par godina (jedan je imao 1.6 TDI-a, jedan 1.4 TSI-a, kod obojice kilometraža manja od 130k km) pa sad budi pametan.