09.11.2019 | 14:10
Djuro genijalac kaže:
Zbilja previše barataš predrasudama.
Nema tu predrasuda, već dapače isključivo činjenice objašnjive sociološki i na svaki drugi način, nešto je prirodni slijed, nešto je umjestno nametnuto.
Djuro genijalac kaže:
Mercedes je javno priznao da su najveći pad kvalitete u proizvodnji imali kad su masovno otkupili staž gotovo svih turskih radnika koji su se, oboružani njemakim mirovinama, vratili u Tursku, a na njihovo mjesto su zaposleni domaći, ergo, Nijemci. Naime, Turci su bili ponosni da rade u Mercedesu i činili su to s ljubavlju i pažnjom, jer je to - Mercedes! A mlađi Nijemci su došli samo po plaću i boli ih q...ac i za Mercedes i za njegov dotadašnji ugled.
Je, ali to nije bilo zbog turske ljubavi prema Mercedesu, već stoga jer je njemačku mladu snagu trebalo vremena i truda naučiti da bude i približan starom iskusnom radniku, pri čemu je u toj jednadžbi nacionalnost nebitna. Jasno je da Turčin koji je radio 20-30 godina na montaži nečega i žmirečki vještiji i bolji od nekoga tko je u tome početnik, makar bio i NIjemac.
Djuro genijalac kaže:
I nije to liberalna trulež donijela, nego njemački über stav da su oni vrijedniji od ostalih pa NE ŽELE raditi takve i slične poslove. Kompa redovno ide u Dojčland poslom pa mi priča da nema lijenije nacije od Nijemaca, tj. on nije vidio lijenije ljude, a poslovao je sa svima u Europi unutar radijusa od cca 1200 km zračne linije od nas.
Živio sam tamo godinama, pa recimo da mi ne trebaju pričati "kompe" svoje dojmove (koji nisu točni, jer to nije osobno osjetio, već pretpostavlja na temelju pregršta trenutnih sitiuacija), već te dojmove imam iz prve ruke.
Jasno je da je liberalna trulež uzrok cjelokupnoj toj propasti kvalitete, kao i rada i inih stvari uopće, jer je liberalizam, u ime nekakve nepostojeće "jednakosti", dao se na istu stepenicu smještaju neznalice i znalci, neradnici i radnici, sve u ime jednakosti, kao i da se liberalnim tumačenjem jednakih prava uzimaju strani, needuciraniji i nestručniji radnici, čime poslodavac štedi puno love i ulaganja na desecima tisuća radnika kroz dugo vrijeme, pa je i to kumovalo nekvaliteti i uništenju nekadašnjih odnosa gdje se je jasno znalo tko, što, kako, kada, koliko, i u tome je vladala velika disciplina - koju je liberalizam uništio.
Nijemci nisu ništa lijenija nacija od bilo koga drugoga, pretpostavljam da su za nas još uvijek amaterska liga, no činjenica je i da su svi ljudi lijeni, i da je da netko veli da bi radije bio na poslu nego ne znam gdje drugdje gdje nema obaveza, taj koji bi radije bio na poslu bio proglašen nenormalnim. Oni su lijeni jer si to mogu dozvoliti, kao što smo i mi lijeni iz istog razloga, da si kruha gladan onda bi se i tvoji parametri i kriteriji debelo promijenili, no kako oni mogu još uvijek u velikoj većini solidno živjeti, mogu i prodavati lijenost. LIjeni su i Švicarci, i Norvežani, i Šveđani, i Austrijanci - svi su lijeni ako si to može dozvoliti. Problem nastaje kada si to ne mogu dozvoliti, a ne mogu jer je radna etika, odgoj, disciplina i zajkonske odredbe takove da si to ne možeš osobno dozvoliti, a da nema teških posljedica.
Sam si rejkao i zašto su lijeni - jer imaju ihzbor da ne rade teške poslove... ne brini, Švicarci ne mijenjaju tramvajske tračnice po Zurichu, Talijani ne miješaju beton za svoje autostrade, Nijemci ne skupljaju papiriće po parkovima i ne peru pod u Mercedesovoj menzi. Svi oni imaju školski i svaki drugi standard kojim si mogu priuštiti da rade bolje plaćene i manje naporne poslove, i to nije lijenost, već čista zdrava pamet na temeljima zdrave države. Ima se, može se.
Djuro genijalac kaže:
Da ti ispričam kaj vele dečki iz servisa da je Škoda NEMJERLJIVO kvalitetnije napravljen auto od VW-a (vele da to rade češki inženjeri, a VW rade njemački šloseri)?
Dobro, ja to pričam odavno, pa mi se redovito smiju, iako je odavno istina da su Česi veliki inženjeri (nekada se na iole kvalitetnije školovanje i išlo studirati u Prag, a nikada ne u Berlin!), i Škode su na usporednim testovima sa partnerskim Passatom, npr., redovito brže, lakše, bolje ubrzanje uz manju potrošnju... zato jer Česi sami rade i izračunavaju svoje getribe, ne uzimaju sa polica koncerna. A na policama je ono što im je netko napravio za najnižu cijenu na međunarodnom tehnološkom natječaju.
Djuro genijalac kaže:
Nema tu nikakve liberlne truleži, nego, bez uvrede ikome, slično kao kod nas na Obali, ljudi ne žele raditi fizičke poslove pa to treba raditi netko drugi, izvana.
Ista stvar opisana gore.
Djuro genijalac kaže:
Zbilja ne razumijem otkud ta opčinjenost Njemačkom kao mjernim etalonom za sve dobro tj. kako bi trebalo biti?!
To je iz vremena dok je njemačkom industrijom vladala disciplina koja nije trpjela liberalne gluposti, kada se je radilo, a ne filozofiralo. I tada je sve njemačko i bilo mjerilo kvalitete, koju na žalost - da se vratim ispravnom početnoj tvrdnji koju i Nijemci sami priznaju - liberalna trulež uništila, kao što uništava i bilo gdje u svijetu. Multi-kulti nigdje nije dala rezultata, a u gospodarstvo je to poguban princip. Na žalost, velikoserijski automobili se moraju ravnati prema principima jeftinijeg, inače nisu konkurentni, htio to gazda ili ne. Golf ili C-klasa nisu Bentley ili Rolls da imaju svoju publiku bez obzira na sve.