13.11.2018 | 09:37
energyman kaže:
Klon je ali VI modela. Ne znam jesu se opametili do tada
I kaj sad, vozim dok se opet ne potokare sami od sebe nakon xytkm ili da idem tamo da mi pogledaju kliješta i vodilice, možda tam nekaj zapinje.
Kak bi se manifestirali problemi sa tim kuglama, selenima, čim već?
Nisu se opametili. Šestica je samo pojednostavljena petica s ciljem rezanja proizvodnih troškova. Odi k nekom mehaničaru da ti komparatorom izmjeri aksijalno bacanje glavčina. Dopušteno je cca 0.02-0.03 mm.
Drugo, jesu li glavčine TEMELJITO očišćene od hrđe prilikom zamjene diskova ili su samo posprejane bakrenom masti u spreju? Većina ljudi radi ovo drugo i onda disk ne nalijegne točno i krenu vibracije.
Postoje nastavci za borerice s onim žičanim pletivom koje skine sve s glavčine do visokog sjaja. Kad bude tako očišćena, izmjeri komparatorom aksijalno bacanje.
Od selena bi diskovi mogli tresti, ali ako prije nisu, onda nije to u pitanju. Kugle lupaju i mogu izazvati trešnju, ali prije kod davanja gasa, nego kod kočenja. I opet, ako nisu tresli prije, onda teško da se to baš sad dogodilo.
Dakle, po meni imaš dva momenta: manjkavu ugradnju (jer se skoro nikom ne da zajebavat s čišćenjem kako valja) i manjkave glavčine.
I ne budu se baš potokarili sami od sebe u nulu. ALi, ti ih možeš. Postoji uređaj za tokarenje diskova na autu i onda ih on ispegla prema ostatku vozila da ne tresu kod kočenja.