06.07.2021 | 20:04
Znači, tebi je bliže mišljenje da se Rimac - da skratimo - zajebao i nasjeo na šprehu?
OK. Znaš više od mene, no samo da napišem ovo, nemoj zamjeriti.
Ti Šebalja nisi ni trebao odgledati, to sve znaš ziher i sve te podatke imaš u malom prstu, ali meni je recimo bila zanimljiva informacija da ni Concept_One ni Nevere ne bi bilo da se čipovi, baterije i sustavi koji su se proizvodili i proizvode samo za njih, omogućili da se ti automobili uopće naprave. Do danas 30 sustava iz tih automobila prodaje se ostalim auto kućama, prezentacija pokazala što si vjerujem vidio.
Inače ne bi bilo financijski isplativo ali nikako (ako ni ovako nije) - a kamoli okupiti 40 nacija inženjera i stvoriti tvrtku od 1000 ljudi da bi se došlo do jedne Nevere.
Onda to za baterije, da Rimac proizvodi najgušće autobaterije na tržištu koje imaju i neki sustav (ima svoju englesku skraćenicu) da troši energiju baš u smjerovima u kojima ju je najoptimalnije potrošiti u datom trenutku - pa ne izmišljam te stvari već citiram tipa koji se razumije u automobile.
Vjerujem ništa manje od tebe.
A što se gubitka ili dobitka tiče, Rimac (koliko sam ja shvatio) nije tu ni uložio niti će dobivati išta osim imena Bugatti i onog što uspije prodati ako i uspije što prodati, da dobije još veći prestiž.
Bugatti tvornica ostaje gdje je sa svojim vlasništvom - u današnjoj Francuskoj, Rimac tvornica ostaje gdje je - u Hrvatskoj: samo će sagraditi taj novi R&D centar iz kojeg će Rimac raditi što za Bugatti, što za ostale ulagače (VW, njihov Porsche, Hyundai i četvrte neovisne kupce i svima će se prodavati nešto za što drugi ne bi smjeli znati, bez obzira na suvlasništvo).
Znači ovo je zajednički pothvat, odnosno ulaganje u budući kompaniju koja bi trebala dati ono što Rimac već ima Bugattiu (E hypercar know how) a Švabe ulažu pare.
Kako Rimac tu može izgubiti, ako nije niti uložio ništa keša?
Misliš da oni misle tražiti pare od klinca od 30 i kusur godina ako sve to propadne?
Ja ne mislim, niti mislim da će propasti.
Mislim da ni jedni ni drugi ni treći nisu toliko blesavi da to dopuste.
A da je tržište maleno, jer se proizvodi hiper skup automobil u malim serijama - to smo znali od starta.
Sada barem ima ime Ettore Buggati kraj svoga, ime koje nešto znači.
Ali OK, možda bi zaista trebali razmišljati ovako:
slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvatska/ri...si-genijalac-1110764
Ovo pišu njemački mediji, prema Jutarnjem listu:
www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/njemacki-...ema-zagrebu-15086045
Da zaključim - ja da kontriram tebi Djuro u ovoj temi, ne pada mi na pamet.
Samo ti hoću reć da se zaista nadam da se konačno u poslovnom smislu mičemo s mrtve točke.
I to je to.
A Rimac je već začepio puno ney sayersa, pa nemam razloga sumnjati da će mu i ovo poći za rukom.
Sjećaš li se da nismo vjerovali da će napraviti Concept_Two?
Pa kada ga je napravio, da je jedno koncept a drugo pravi automobil?
Pa je napravio Neveru - da je jedno jedan automobil, a drugo serijska proizvodnja?
Pa je napravio dvije, onda smo malo začepili svi skupa na tu temu.
Sada opet predviđamo najgore.
Kao da želimo da se to desi.
Ja ti kažem, ovo nema veze s tobom ni s ikime odavde - pročitaj te postove koje je objavila Slobodna - garantiram ti da je Dražen živ - mi bi mu našli nešto da ga mrzimo.
Tipa - "Srbin je. Pas mu mater."
EDIT:
Eto, svoje sam mišljenje napisao i ja se zaista nadam da će se ostvariti.
Ako se ostvari, to su radna mjesta za naše potomke u Hrvatskoj, kako se tome ne radovati?
Ako griješim, biti će mi žao - jer ovakve prilike se dešavaju jako rijetko.
Kao kada je Vjeran Piršić sjebao spajanje Janafa i ruskog naftovoda Druzhba pod izlikom ekologije.
A bio je plaćen od Austrijanaca i današnjih dioničara LNG terminala da to radi.
Zanimljivo, LNG terminal mu ne smeta - a oboje se nalazi odnosno trebalo nalaziti na istom mjestu - Krku.
I za kraj, pa EU je propisala do 2034.(ako se ne varam) svi automobili moraju biti električni. A već smo pisali da se ovakvi automobili rade za kolekcionare. Rimcu nije primarna zarada automobil to je reako sto puta, nego dijelovi koje će raditi za druge auto kuće. Automobil mu je samo pokazni primjer što on može napraviti.
No, OK Djuro - živi bili pa vidjeli.
Ja kao totalni laik navijam za njega.
Jer je domaći, jer se spojio s mrcinom od tvrtke ma u kakvoj financijskoj situaciji bila - i nadam se da će to prebroditi.
A dalje, ostaje nam za vidjeti...