12.09.2021 | 15:24
dpasaric kaže:
Ok, ispravit ću se, mislim na top performance modele, sigurno netko mojih preferenci ne bi kupio "civilni" Subaru. Imam poznatih i imamo jednog momka u Alfa klubu koji je prešao na Imprezu i iako je oduševljen autom, nije oduševljen servisom u Rijeci i cijenom održavanja. Kaže da je Alfu mogao uvijek dovesti u ispravno stanje, a Imprezu sada stalno vozi s nekim problemom koji nikako da sredi do kraja ili pak nema para da to napravi. Naravno, nije kupio nov auto, ali bih teško i ja ikada mogao, pa sigurno i to igra. Volio bih čuti iskustvo nekog vlasnika koji je kupio novi WRX STI i da vidim listu servisa u prvih 10 godina.
na zalost, ja imam STI od Marta ove godine. 2017 godiste al je model 2018 znaci kraj godine.
servis u subaru je jako skup, recimo samo su zadnje plocice sa zamjenom 500+ Eura, no ja njih kupim drugdje za 50+ Eura i promijenim sam. (isto prave 30 000 km kao i one Brembo)
Sto se tice ostatka servisa radio sam servis na 60 000 km, bez zamjene ulja jer su ulje promijenili prije nego sam krenuo vozit auto za Hamburg iz Fulde nekih 500 km.
znaci filter peludi, zamjena kocione tekucine, zamjena tekucine hidraulike naprijed i nazad te zamjena rashladne tekucine, to sam sve platio ispod 500€. al recimo nitko nije kontrolirao filter zraka koji kosta 10€ a bio je prljav kao da je netko prosuo med na njega. Onda sam jos kod bratica u HR promijenio svijecice i taj filter zraka i to platio ca nekih 200€.
Svaka zamjena ulja u ovlastenom servisu je preskupa dode preko 200€ jer naplate litru ulja 50+ Eura, no od prije koju godinu. se servisi za brendove u njemackoj mogu napraviti i u ATU i Pitstopu gdje su kud i kamo jeftiniji. Recimo zamjena ulja sa filterom za STI je 80€ sa porezom, a za BMW je 90, posto ide malo vise ulja. Ulje je Castrol
Tako da se ti servisi mogu obaviti i drugdje jer sto je je ovlasteni servisi su jako skupi, a o popravcima kvarova da i ne pricam jer to nit se radi u nejmackoj nit imaju znanja da to napreve.
Recimo prije 2 godine sam na f30 mijenjao lanac, kvacilo i dosta sitnica pumpa goriva pumpa vode .... to je bilo oko 20000 kn u HR, u njemackoj bi kupili drugi auto. Doduse to sam trebao napraviti i ja.
Sto se tice STI, auto je velika nepoznanica i u njemackoj recimo moj je auto kao sto sam rekao 2017 ali je model 2018 i idioti nemogu svatiti da imam vece kocione celjusti te da mi trebaju "te" plocice... redovno mi po sasiji narucuju plocice koje mi ne pasu... pa moram sve rijesavat sam. no sad sam kupio 2 kompleta za naprijed i za nazad pa sam miran. Ima u USA jako puno subaru online trgovina gdje sve ima. platis postarini i uvoz i to je to dode sve za 3-4 dana.
da je to neki Audi il GTI dijelova ima gdje hoces. standardno.
No ovo je auto koji ne vozam svaki dan. doduse sa dolaskom u HR sam napravio dosad nekakvih 8000km, to je za HR standarde malo no za njemacke dosta. sto se tice potrosnje Auto strosi u gradu oko 15 litara, auto put spadne na 10 ako je auto prazan sa teretom uzme 13. sto se tice dnevne voznje, ne zelim unistavat auto sa odlaskom na posao... posto imam svakih 100-150 m semafor.
Tranvaj mi je 50 metara od stana i 8. stanica mi je posao. 22 minute voznja. autom se mogu vozit i preko sat.
Unistavao sam BMW 3 godine tako dok nije doslo iz dupeta u glavu.
STI je performance vozilo, koje daje odlican osjecaj voznje jer je to jos uvijek "mehanicki" auto... znaci osjetis sve na volanu. Znaci kad se on poredi sa nekakvim M3 ili Golfom R onda to dode na isto.
A sad nesto offtopic, a mozda i nije
Ovaj auto takav kakav je u plavoj boji stanu sa novim M5 i slikaju. U Slavonskom Brodu je bio zastoj prometa... koliko se u auto gledalo. dok recimo M3, GTI Hyundai 20N voza svatko... i nije nikakva pojava niti su vise atraktivni.
za kraj svako se zadovoljstvo placa.