12.09.2021 | 22:33
Robert_84 kaže:
I kod Ciaka i negdje drugdje ti mozes nabavit dijelove koji se ugraduju o vozila... odnosno original.
Ne baš. Odgovorno tvrdim da su dijelovi koji se ugrađuju u tvornici prilikom izrade auta kvalitetniji od onih koje poslije možeš kupiti. Diskovi koji dođu s Fordom su najbolji na svijetu. Pouzdano izdrže preko 100.000 km. Kupi poslije originale u Fordovoj kutiji, i neće trajati toliko.
Znamo koji su dijelovi kvalitetni. Ja kupujem samo ATE diskove i obloge i to je rang OEM-a, pa ipak to nije u rangu kvalitete koja dolazi iz tvornice s novim autom.
Robert_84 kaže:
samo to moras platit. samo razlika u ulju je abnormala u auto kuci je recimo litra 50€, a takvo isto ulje na netu je i do 70% jeftinije.
Za ovo se slažem, i tu je najlakše uštediti, jer ionako ulja proizvodi netko drugi (BP, Shell, itd..)
Robert_84 kaže:
Imam slike kad se radio BMW taj veliki servis svi dijelovi dosli direktno iz BMWa a nati nijednom dijelu nemas BMWov znak...
bitno je da dio zadovoljava kvalitetu proizvodaca.
Filter za Subaru STI je u Ciaku placen 40 kn. standardan subaru. takav isti filter u Subaru je 50 €
Brkaš BER i originalne dijelove. Jedno je to što Mahle napravi filter ulja za auto XY, jer na kutiji piše Mahle, a drugo je kad na kutiji piše XY (brand auta)
Robert_84 kaže:
A opet spada pod politiku Subarua da se u Americi ulje mijenja svakih 6500 km, u hrvatskoj svakih 10 000km a u njemackoj svakih 15 000????
ajd sto pravih sa njemackim gorivom 40-60 km vise po rezervaru. (100 oktana) al nije valjda da im je i ulje bolje?!
Neki brandovi ostavljaju mogućnost da zastupnik sam odluči o servisnom intervalu. VAG je takav. U Njemačkoj se koristi long-life ulje koje je bitno skuplje, a kod nas su odlučili ostati na 15.000 km servisnom intervalu umjesto 50.000 km koliko je bilo u Njemačkoj. Ali samo VAG to koristi. Za sve ostale brandove smo EU i održavanje je identično kao i u Njemačkoj, Austriji, Francuskoj ili Italiji (u smislu intervala servisiranja).
No, kako se motori smanjuju (downsizing), a razvijaju sve veće specifične snage (turbo), servisni intervali se smanjuju, jer u manji karter stane manje ulja, ono je termički jače opterećeno i ne može više podnijeti servisne intervale od 30 ili više tisuća km. Kad bi se ulje mijenjalo na polovici propisanog intervala, motor bi trajao vječno.