Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


12.09.2021 | 21:31
Vozim Subaru Forester s prekidom od 2006g. Kupio novoga, stjecajem okolnosti, morao sam ga prodati poslije 3g. korištenja. Sadašnji je noviji, zadnja generacija SG modela 2008g. Jest spartanski, ali je dobar, izdržljiv, preko Velebita me teško prate kad je snijeg ili po blatnoj makadamskoj cesti. Tu gdje sam sad, pokazao je zube na šoderu, makadamu i kamenju. Redovni sevis je u rangu svakog auta takve klase. Nedavno sam mijenjao zadnji lonac (nije original cca 350kn) i sad čak ima bolji (čitaj sportski) u odnosu na originalni. Noviji modeli od 2009 na ovamo više nisu u istom rangu šta se tiče kvalitete. Danak svim postavljenim letvicama zahtjeva marketinga. Servisiram ga kod Lončarića u Svetoj Nedjelji (ZG) i do sada nisam imao primjedbi ni na kvalitetu servisa niti na cijenu. Dečki uredno pitaju , koje dijelove će ugraditi obzirom na izvor. OEM dijelovi su uvijek skuplji, ali u nekim segmentima (motor, mijenjač) su isplativiji. U svemu ima i jedna bitna stvar, a to je da treba imati i sreće, uostalom kao i u svemu.
12.09.2021 | 22:33
Robert_84 kaže:
I kod Ciaka i negdje drugdje ti mozes nabavit dijelove koji se ugraduju o vozila... odnosno original.


Ne baš. Odgovorno tvrdim da su dijelovi koji se ugrađuju u tvornici prilikom izrade auta kvalitetniji od onih koje poslije možeš kupiti. Diskovi koji dođu s Fordom su najbolji na svijetu. Pouzdano izdrže preko 100.000 km. Kupi poslije originale u Fordovoj kutiji, i neće trajati toliko.
Znamo koji su dijelovi kvalitetni. Ja kupujem samo ATE diskove i obloge i to je rang OEM-a, pa ipak to nije u rangu kvalitete koja dolazi iz tvornice s novim autom.

Robert_84 kaže:
samo to moras platit. samo razlika u ulju je abnormala u auto kuci je recimo litra 50€, a takvo isto ulje na netu je i do 70% jeftinije.

Za ovo se slažem, i tu je najlakše uštediti, jer ionako ulja proizvodi netko drugi (BP, Shell, itd..)

Robert_84 kaže:
Imam slike kad se radio BMW taj veliki servis svi dijelovi dosli direktno iz BMWa a nati nijednom dijelu nemas BMWov znak...
bitno je da dio zadovoljava kvalitetu proizvodaca.
Filter za Subaru STI je u Ciaku placen 40 kn. standardan subaru. takav isti filter u Subaru je 50 €

Brkaš BER i originalne dijelove. Jedno je to što Mahle napravi filter ulja za auto XY, jer na kutiji piše Mahle, a drugo je kad na kutiji piše XY (brand auta)

Robert_84 kaže:
A opet spada pod politiku Subarua da se u Americi ulje mijenja svakih 6500 km, u hrvatskoj svakih 10 000km a u njemackoj svakih 15 000????
ajd sto pravih sa njemackim gorivom 40-60 km vise po rezervaru. (100 oktana) al nije valjda da im je i ulje bolje?!

Neki brandovi ostavljaju mogućnost da zastupnik sam odluči o servisnom intervalu. VAG je takav. U Njemačkoj se koristi long-life ulje koje je bitno skuplje, a kod nas su odlučili ostati na 15.000 km servisnom intervalu umjesto 50.000 km koliko je bilo u Njemačkoj. Ali samo VAG to koristi. Za sve ostale brandove smo EU i održavanje je identično kao i u Njemačkoj, Austriji, Francuskoj ili Italiji (u smislu intervala servisiranja).
No, kako se motori smanjuju (downsizing), a razvijaju sve veće specifične snage (turbo), servisni intervali se smanjuju, jer u manji karter stane manje ulja, ono je termički jače opterećeno i ne može više podnijeti servisne intervale od 30 ili više tisuća km. Kad bi se ulje mijenjalo na polovici propisanog intervala, motor bi trajao vječno.
  • Air
  • Korisnik
  • 70
12.09.2021 | 22:42
smayoo kaže:
Jaooo... baš lupetaš. Kao i Air u onoj drugoj temi. Što se svi hvatate Istre, kad nemate pojma o njoj...


Nisam ti mislio odgovarati na tvoj prošli zajedljivi post, dosta mi je prepucavanja radi gluposti.

U prošloj priči lijepo sam ti se trudio sve objasniti u cilju obostrane komunikacije.
Ali ti to nisi prihvaćao. Naprotiv nastavio si svojom zajedljivošću.

Ajde budi sada faca pa navedi netočnosti /lupetanja koja sam ja naveo i odgovori na moja prijašnja pitanja kao što sam ja odgovarao na tvoja pitanja (koja su nastala nakon mog spomena Istre), a koja si preskočio.

Tebi je očigledno teško kada netko spomene Istru u kontekstu koji se tebi ne sviđa.
Ali to nije razlog da onda pišeš zajedljivo.
12.09.2021 | 22:53
Badav, konformizam je debelo prisutan na forumu.
Ako ideš kontra večine, dobiješ omalovažavanja, čaki i uvrede koje su i poželjne i koje dobivaju odobravanje.
12.09.2021 | 23:01
smayoo kaže:
Robert_84 kaže:
I kod Ciaka i negdje drugdje ti mozes nabavit dijelove koji se ugraduju o vozila... odnosno original.
samo to moras platit. samo razlika u ulju je abnormala u auto kuci je recimo litra 50€, a takvo isto ulje na netu je i do 70% jeftinije.


Evo, prošli četvrtak Subaru XV redovni servis na 45.000 km. Čitam s računa (ovlašteni serviser, auto je pod jamstvom), ulje Motul 8100 Ecolite 5L (dakle 5 litara) 460 kn + PDV = 575 kn. To je cca 15€/l. Ne bih rekao da je skupo.

Filter za Subaru STI je u Ciaku placen 40 kn. standardan subaru. takav isti filter u Subaru je 50 €


Filter zraka 185 kn + PDV = 230 kn. 31 €. Značajno skuplje od 40 kn koje si ti naveo, ali mislim da 200 kn nije neka značajna ušteda, ako voziš takav auto (sami si rekao koliko troši).

Jedino mozda SAAB i Volvo nemaju bas nekakve fanove


Saab je nekad davno itekako bio pojam auta. Npr. ovaj
www.classicandsportscar.com/features/buy...guide-saab-900-turbo

Alfa caruje u Istri, u Slavoniji svi vozaju njemce.


Jaooo... baš lupetaš. Kao i Air u onoj drugoj temi. Što se svi hvatate Istre, kad nemate pojma o njoj... Kladim se da ne znaš ni gdje završava Istra, a počinje Hrvatsko primorje...

A opet spada pod politiku Subarua da se u Americi ulje mijenja svakih 6500 km, u hrvatskoj svakih 10 000km a u njemackoj svakih 15 000????


Otkud ti to? Redovni servis i izmjena ulja se i ovdje u Hrvatskoj radi na svakih 15.000 km, kako na ovom Subaru XV, tako i na 4 prethodna japanca (Toyote), a i na Fordu. Sintetičko ulje određene gradacije ima tom gradacijom propisane osobine (viskoznost i temperaturnu stabilnost), a time i kvalitetu.

Za USA ne znam. Jedino ako oni koriste neku svoju gradaciju.


hi

ne znam tocne cijena servisa u HR al sam samo htio reci da ako je ovlasteni servis preskup imaju alternative. koje su opet jeftinije, a kao sto si napisao niti taj Subaru nije toliko skup. Normalno ako se netko voza bezveze okolo nabija kilometre i onda mora radit servis onda je skupo sve

Sto se tice gdje je Slavonija gdje je istra, samo sam to naveo kao primjer... ljudi vozaju ono sto im je lako odrzivo i mogu priustit.


XV je i meni jedna od opcija zamjene za F30, no to budemo vidili u dogledno vrijeme.

sada prevladavaju 1,6 motori koji mi djeluju slabo... a ovih 2,0 jos nema puno. O hybridu nisam razmisljao. Subaru ima jos 4x4 uvijek sto dosta otezava auto. U hr je to dobro jer su ljeta extremna a bome i zime. No u Hamburgu padne 2 mm snjega kojeg vjetar raznese. pa 4x4 i nije bas da se mora.
12.09.2021 | 23:08
Djuro genijalac kaže:
Robert_84 kaže:
I kod Ciaka i negdje drugdje ti mozes nabavit dijelove koji se ugraduju o vozila... odnosno original.


Ne baš. Odgovorno tvrdim da su dijelovi koji se ugrađuju u tvornici prilikom izrade auta kvalitetniji od onih koje poslije možeš kupiti. Diskovi koji dođu s Fordom su najbolji na svijetu. Pouzdano izdrže preko 100.000 km. Kupi poslije originale u Fordovoj kutiji, i neće trajati toliko.
Znamo koji su dijelovi kvalitetni. Ja kupujem samo ATE diskove i obloge i to je rang OEM-a, pa ipak to nije u rangu kvalitete koja dolazi iz tvornice s novim autom.




a sta da ja onda napravim kupim novi BMW i sa njega prebacim sve dijelove na svoj polovan da bi imao originalne i najbolje?

ATE je ono sto svi mogu priustit i pase kvalitetom, al vjeruje od njega ima itekako boljih i diskova i plocica (i ja na BMWu imam ATE i diskove i plocice).

Ciak je samo bio primjer internet ima izbor svega, originalni dijelovi se mogu naci po puno manjim cijenama nego u trgovini. Ukratko ako je filter MANN onda je MANN...

stakla na BMWu su iz kine... mijenjao sam prednju sajbu odmah su mi rekli uzmi bilo koji brand drugi bolji je od BMWa, no nisam htio. ugradena je originalna BMW "sajba" pogledam podatke ono druga tvornica u kini... stara se zvala zmaj od bosne, sad je ova nova juzni vjetar... iz kine.. al je BMW. vjerovatno mogli zadovoljit uvjete kvalitet mozda malo jeftiniji i eto od BMWa tender...
12.09.2021 | 23:31
jzelko kaže:
Vozim Subaru Forester s prekidom od 2006g. Kupio novoga, stjecajem okolnosti, morao sam ga prodati poslije 3g. korištenja. Sadašnji je noviji, zadnja generacija SG modela 2008g. Jest spartanski, ali je dobar, izdržljiv, preko Velebita me teško prate kad je snijeg ili po blatnoj makadamskoj cesti. Tu gdje sam sad, pokazao je zube na šoderu, makadamu i kamenju. Redovni sevis je u rangu svakog auta takve klase. Nedavno sam mijenjao zadnji lonac (nije original cca 350kn) i sad čak ima bolji (čitaj sportski) u odnosu na originalni. Noviji modeli od 2009 na ovamo više nisu u istom rangu šta se tiče kvalitete. Danak svim postavljenim letvicama zahtjeva marketinga. Servisiram ga kod Lončarića u Svetoj Nedjelji (ZG) i do sada nisam imao primjedbi ni na kvalitetu servisa niti na cijenu. Dečki uredno pitaju , koje dijelove će ugraditi obzirom na izvor. OEM dijelovi su uvijek skuplji, ali u nekim segmentima (motor, mijenjač) su isplativiji. U svemu ima i jedna bitna stvar, a to je da treba imati i sreće, uostalom kao i u svemu.



jako jednostavno napisao, objasnjeno i iskreno.
13.09.2021 | 10:31
Imam jednog napornog cvrčka u škodilaku? Zna netko nekoga tko se bavi s uklanjanjem tih problema.
13.09.2021 | 10:48
Hvala Subaru vlasnicima na iskustvima iz prve ruke!
13.09.2021 | 10:50
JOHN kaže:
Imam jednog napornog cvrčka u škodilaku? Zna netko nekoga tko se bavi s uklanjanjem tih problema.


Često su to paneli s unutarnjim oplatom, ako slutiš koji je, onda ga skini, namažeš sve dodirne točke s grafitnom masti i stvar je riješena! Ako se radi o plastičnom dijelu negdje napred u kabini, pokušaj ga locirati, pa zbog nepristupačnosti možeš pokušati sa silikonskim sprejom koji ima slamku za precizno doziranje. Ja sam to imao na GT s velikim uzdužnim poklopcem ventilacije vjetrobrana, skinuo sam ga, namazao i od tada je tišina.
13.09.2021 | 10:59
Prednji dio auta negdje između središnje dijela konzole i kokpita. Imam osječaj da bi sve morao dizati. Kao da je negdje u dubini(unutrašnjosti), može biti kabel, komad plastike, konektor.
Javlja se samo prilikom stiskanja gasa, tamo negdje oko 1800okr.
14.09.2021 | 19:59
JOHN kaže:
... tamo negdje oko 1800okr.

Ako je dizel (a svi znamo da je ) nešto malo ispod 1800 rpm ti se pali turbina pa baci oko na onaj plastični poklopac motora jer on zna raditi vibracije koje se u obliku cvrčka čuju u unutrašnjosti, uglavnom pogledaj:
- poklopac je obično iz dva dijela, veći plastični je od meke mat plastike i jedan ukrasni za logom marke od sjajne tvrde plastike i na njemu ti vole puknuti kopče pa onda vibrira taman na 1800-1900 rpm
- isti taj poklopac (veliki) se učvršćuje s donje strane preko tri gumene prigušnice pa se one znaju razlohati ili puknuti i onda poklopac ponovno vibrira tik na granici paljenja turbine
14.09.2021 | 23:23
Pa đes bio prije. Ovo bi mogao biti razlog. Sutra ću skinut poklopac pa javim rezultat.
15.09.2021 | 00:06
Pa nisi prije pitao
Meni su pukle dvije kukice na ukrasnom dijelu plastike pa je klepetalo, probao sam to zalijepiti no temperatura i vibracije riješe ljepilo za dva dana pa sam problem riješio manje elegantno sa par plastičnih vezica, nije lijepo ali više ništa ne klepeće

PS. Da me netko ne proziva za izraz "pali turbina", turbina se vrti uvijek dok je motor upaljen no malo ispod 1800 rpm motor počinje davati najveći okretni moment (koji traje do oko 2400 rpm) i na tom prelazu od oko 1800 rpm se mijenja vibracija motora, odnosno oni koji često voze ispod 1500 rpm zapravo cijelo vrijeme imaju maksimalne vibracije koje motor proizvodi u svom radu, nije zdravo za motor, nosače motora i ostalo, ali je eto štedljivo voziti TDI na što manjem broju okretaja
15.09.2021 | 21:19
Kad jednom moraš rastaviti glavu TDI pumpe-düse motora, onda znaš da si nekaj zgriješil. Uvjerljivo najgore i najkompliciranije napravljeno na svijetu. Uvijek se sjetim smaye i njegovog opisa njemačkih inženjera i to je tako točno... Jbt, oni NIŠTA ne znaju riješiti bez dodavanja nekog dijela ili, još gore brtve. Brtva da se gorivo ne miješa sa zrakom. Brtva da se ulje ne miješa s gorivom. Brtva da se ulje ne miješa s ničim. Brtva da zaštiti drugu brtvu. I tako u nedogled. Katastrofa.
Da ne spominjem genijalna rješenja poput 2.0 TFSI motora koji ima filter ulja okrenut u zrak. Istina, originalni ima nepovratni ventil, ali taj je skup. Pa onda ekipa ugradi zamjenski. I onda kad to odvrneš, iz njega iscuri 2 deci ulja i zasere cijeli motor do kartera...
15.09.2021 | 22:20
Pa ne treba valjda rastavljati glavu motora da učvrsti puknutu ukrasnu plastiku?

BTW, ako je to samo ukrasna plastika, zašto je uopće treba učvršćivati? Samo je iščupaš i baciš.
15.09.2021 | 23:23
Jbg, ako baciš plastični poklopac onda nitko ne zna kad digneš haubu da je nutra TDI

Šalu na stranu, vjerojatno ima neku funkciju osim ukrasa, možda malo smanjuje buku, možda se glava motora manje prlja, možda ...
16.09.2021 | 17:55
Zna li itko što znači logo na Tesla automobilima?
Mislim, muflon sam za ovu temu ionako pa reko, čisto da vidim...
Kome se neda čitati ovaj tekst, ispada da Teslin logotip predstavlja presjek elektromotora.
Je li itko osim mene bio u totalnom neznanju oko ovoga?
16.09.2021 | 19:41
smayoo kaže:
Pa ne treba valjda rastavljati glavu motora da učvrsti puknutu ukrasnu plastiku?

BTW, ako je to samo ukrasna plastika, zašto je uopće treba učvršćivati? Samo je iščupaš i baciš.


Ne treba, samo velim da je sve skupa konstruirano za ubit se... Mogao bi ti pričat satima o IDIOTARIJAMA koje su napravljene kod konstruiranja auta i zbog kojih bi padali na FSB-u iz nekih predmeta...
16.09.2021 | 20:15
To ti vjerujem. Ja bi ti mogao pričati danima o idiotarijama koje su napravljene kod konstruiranja građevina zbog kojih bi...
16.09.2021 | 20:22
Kloba kaže:
Zna li itko što znači logo na Tesla automobilima?
Mislim, muflon sam za ovu temu ionako pa reko, čisto da vidim...
Kome se neda čitati ovaj tekst, ispada da Teslin logotip predstavlja presjek elektromotora.
Je li itko osim mene bio u totalnom neznanju oko ovoga?


Nisam uopće razmišljao o tome, niti sam ikad nešto posebno pažljivo zagledao logotip. Ja sam isto mislio da je to stilizirano "T", ali da, to što piše može biti - sliči na jedan pol rotora elektromotora.

Meni je bolja fora oko Škodinog logotipa, o kojem postoji 3-4 različite priče, a na samom Škodinom siteu kažu da se ne zna što znači

Škoda Logo (1926-1990)
The logo with the famous “winged arrow” was first used in 1926. Its origin is shrouded in mystery, though the idea (the stylised head of an Indian wearing a five-feathered headdress) has occasionally been attributed to Škoda Plzeň’s commercial director, Tomáš Maglič.
16.09.2021 | 20:29
smayoo kaže:
Meni je bolja fora oko Škodinog logotipa, o kojem postoji 3-4 različite priče, a na samom Škodinom siteu kažu da se ne zna što znači


To je lako. Nastrijeljena mrtva kokoš

Eto, i to sam vam riješio
16.09.2021 | 20:46
Kažeš, kokoš na ražnju ... ehhh, što se nisu radili auti u Lici, sad bi imali janka na ražnju za logo
16.09.2021 | 21:42
16.09.2021 | 21:43
Među ovolikim automobilskim entuzijastima jamačno barem netko zna što znači skraćenica ŠKODA…
16.09.2021 | 22:28
Evo ja sam proba googlati pa mi izbacilo "Swan Knights of Dol-Amroth".

Vjerojatno sam falio poantu (vidim neki smajlic je na kraju), ali sto nije to prezime osnivaca ili tako nesto
16.09.2021 | 22:42
smayoo kaže:
Među ovolikim automobilskim entuzijastima jamačno barem netko zna što znači skraćenica ŠKODA…

Pa meni je na prvu Google isto izbacio ovu nebulozu kao i @songokuu, ali nisam se dao i nekako došao da se ne radi o akronimu, već prezimenu osnivača tvrtke, čovjeka zvanog Emil Škoda.
Jel to - to?
Inače škoda na češkom znači neka šteta.
Nešto slično našem zagrebačko-zagorskom "pak si mi naškodil", ovo ono...
www.carscoops.com/2014/03/the-meaning-of-word-skoda-in-czech/
16.09.2021 | 23:11
Emil Škoda nije osnovao tvrtku koja proizvodi automobile već je kupio negdje između I. i II. WW tvrtku Laurin & Klement koji su proizvodili bicikle, motocikle i automobile tako da nije osnivač tvrtke već ju je samo pripojio postojeću tvrtku korporaciji Škoda (koju je on osnovao i koja je radila sve i svašta osim auta)... ali ima sve negdje na guglu
16.09.2021 | 23:37
Bertone kaže:
Emil Škoda nije osnovao tvrtku koja proizvodi automobile već je kupio negdje između I. i II. WW tvrtku Laurin & Klement koji su proizvodili bicikle, motocikle i automobile tako da nije osnivač tvrtke već ju je samo pripojio postojeću tvrtku korporaciji Škoda (koju je on osnovao i koja je radila sve i svašta osim auta)... ali ima sve negdje na guglu

Sve pet.
Nego pitanje koje je postavio Smayoo, a pitao je nešto tipa zna li itko šta znači skraćenica ŠKODA - je ili trik pitanje jer ŠKODA nije akronim, ili - nemam pojma...
16.09.2021 | 23:44
Sve pet, odgovorio sam jer si napisao da je Emil Š. osnivač Škode što je točno (ako gledamo na korporaciju) i netočno (ako gledamo na firmu koja radi aute).
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 53 minuta
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.59 Seconds

Provided by iJoomla SEO