18.09.2021 | 09:26
negdje 2005 ili tako je u jednoj TV emisiji prezentiralo S Klasu kako sama koči kad nešto skoči/padne pred njega, to sve u jednoj dvorani. U autu je na vozačeve noge (neki ing. od Daimler-a) bila uperena kamera.
I oni krenu u emisiji, kad padne nešto pred njega i Daimler se ukopa.
Svi kao super i stvarno veliko wou. i bla bla.
Kad nekon toga skontaju da je faca brzinski napravila neki smiješni workaround tipa tepih ispod pedala preklopio na papučicu i time punim stiso kočnicu.
Poslije se ispostavilo da su jadnici cijela 3-4 dana pokušali Daimlera natjerati da zakoči u slučaju potrebe, ali to je sve bilo nekako komunicirano satelitom koji naravno nije imao vezu s autom jer je auto bilo u dvorani, a da bi pokazali da to šljaka u emisiji dosjetili se trika.
Seronje u 3 dana sistem- analize nisu skužili da bi tu prezentaciju trebali napraviti vani, da bi sve šljakalo.
Bilo je to poprilični skandal. Ego veći od svega!
Tako je vrlo moguće da su se VW ing. pozabavili sa tehničkim riješenjima tako intenzivno kao programirati software da razlikuje dali se auto stvarno vozi ili je vezano na probnoj traci, možda i našli riješenje za filtriranje CO2.