04.03.2019 | 15:53
Molio bih sve koji imaju LG smart TV s operacijskim sustavom webOS3.0 do webOS TV 4.5 da probaju u LG Content Store pronaći i instalirati HRTi aplikaciju te se ulogirati preko nje na HRTi servis, pa onda da jave ovamo da li su to sve uspjeli. Točnije:
a) da li ste pronašli HRTi aplikaciju u LG Content Store?
b) da li ste je uspješno instalirali i pokrenuli?
c) jeste li se uspješno prijavili na HRTi servis?
d) jeste li uspješno pokrenuli streaming nečega (živog TV programa ili snimka iz videoteke, svejedno)?
e) koju točno webOS verziju imate na svom TV i, ako nije problem, koji je točno model LG TVa? Oba podatka su dostupna u meniju Settings, pod Show info about this TV, samo
pazite da ne pobrkate verziju webOS s verzijom firmwarea - npr. kod mene je webOS 3.3.nešto, a firmware 5.00.nešto.
VAŽNO! Ako je netko instalirao HRTi davno prije (prije godinu dana ili više), taj mu sigurno više ne radi. Kad deinstalirate tu HRTi aplikaciju, probajte gore navedeno.
Hvala!