08.04.2007 | 20:56
Ne zelim (ili nezelim)
plasiti covjeka, ali bojim se da smo mi u HR malo van ovoga worldwide. Sva Apple oprema ima worldwide garanciju (ja sam kupovao u UK neke dodatke, i dobio sam potvrdu da je tako), ALI, da li se isplati prolaziti kroz proceduru zamjene neke komponente ili uredaja?
Meni je baterija na MBP 17\" otisla u onu stvar, a procedura za novu je bila sljedeca (buduci zivim u Kastelima): odnio u Lame (u Splitu, gdje sam kupio mac), oni poslali u ZG, a ovi pak u Budimpestu, jer je tamo kupljen laptop (tako stoji na racunu). Tri tjedna je trebalo da posalju zamjensku bateriju. Mislim, ok, moze se raditi na laptopu i bez baterije, ali, onda se gubi smisao \"prijenosnog racunala\".
Zanimljivo je i sto se jedino u HR ne moze nabaviti AppleCare (produzenje garancije), bar ja takvu informaciju imam.
Trece, ako malo prosurfate po apple store-ovima raznih zemalja, shvatit cete da postoje Apple Store i kvaziApple store, kao sto je i ovaj nas (samo pogledas razlike u cijenama i shvatis da nas deru!!).