Ostao sam šokiran kada sam danas rutinski želio prijatelju čestitati rođendan i shvatio da je legendarna Apple iCards usluga nestala u gruboj .Mac => MobileMe tranziciji! Kakva greška i sramota za Apple! Iako se radi o malom i "nebitnom" servisu, značio je tako mnogo - i bio je najbolji na webu! Bio je napravljen s toliko stila, ukusa i ljubavi da su mi svi slični servisi izgledali sirovo i jadno. ...because the Apple iCards service is no longer there! :-( Muka mi je kada se prisjetim neukusnih animiranih uradaka s iritantnom glazbom kakve sam znao dobiti od Windows korisnika - iako je lijepa želja najvažnija, loša kartolina je može upropastiti. Apple je majstor dizajna, a takav je bio i iCards - jednostavno nisi mogao izabrati lošu kartolinu! Niti sam ne znam broja poslanih i primljenih iCarda, većinu čuvam, a mnogi od njih su vezani baš za one najljepše događaje u životu. Ne pamtim ovako grubu grešku Applea godinama - uništiti nešto toliko dobro i pozitivno! Kada sam na webu provjerio što kažu ostali imao sam što vidjeti... potpisuju se peticije, šalju se protestna pisma, ljudi su ogorčeni... :-( Idem i ja napisati jedno, zadnji put kada sam se žalio s gomilom istomišljenika, Apple je ipak reagirao. Možda nas i sada bude dovoljno da vrate ovu sjajnu besplatnu uslugu koja im je, na kraju krajeva, bila i odlična reklama. Teško je razumijeti ovakav potez... |
Komentari
Pozdrav
Silvio Košutić
Profit jest referenca, ali ne uvijek kratkoročno. Mislim da su ipak iznad "uzmi brzo pare i bježi" razmišljanja i da takve velike i uhodane tvrtke ipak brinu o zadovoljstvu svojih klijenata jer to znači pare na dugi rok, a to onda uvijek znači dugu i sigurnu zaradu.
Zadnji primjer kada je Apple morao poslušati pritužbe korisnika, iako je to njemu bio čisti gubitak vremena i novca, je bila situacija s grafičkim karticama nove generacije koje nisu radile na strojevima prethodnih serija samo zbog softverskog problema, tj. zbog malo različite sabirnice bilo je potrebno pisati drugi firmware. Apple nije to bio obavezan napraviti niti od toga može profitirati, ali pritisak je bio toliki (tisuće i tisuće potpisa peticije i ogroman broj pritužbi u Apple službenim forumima) da je na kraju oglasio i sam Jobs i obećao rješenje problema. Trajalo je skoro tri mjeseca, ali sredili su stvar. Nekako se nadam da će se to ponoviti i s iCardsima.
Gdje ima ta peticija za potpisat???
http://www.macworld.com/article/135281/2008/08/icardsreturns_sortof.html