Ove godine preskačemo iParty! :-( Kriza je stisnula i najmoćnije, pa su se tako povukla dva najveća prošlogodišnja sponzora. Veliki T-Mobile koji je prošle godine hrvatskim Apple korisnicima predstavio iPhone u muzeju informatike PEEK&POKE kaže da "unatoč iskrenoj želji" nije u mogućnosti sudjelovati. Apple uvoznik, koji nas je prošle godine počastio lijepim iPod nagradama u svim formatima, ove godine nije planirao iParty, iako, kažu da je njih kriza stisnula možda ipak nešto manje nego ostale - što je valjda odraz globalno snažnog Applea. Niti nakon ovako depresivnih vijesti nismo odustali. Pokušali smo osigurati sponzora kod nekog od mobilnih operatera koji nude alternative iPhoneu - jer tržište je tržište. Eto, ne može se reći da smo toliko "zadrti Mac desničari" da ne bismo pogledali što se nudi od tehnlogije kod susjeda. No, tehnološki susjedi kažu da su ove godine fokusirani na "sport i kulturu", a ne na tehnologiju, pa je očigledno najbolje sve prespavati. Nadajmo se veselijoj i bogatijoj 2010. godini. |
Komentari
Veselimo se iParty '10.
bravo Sveto! evo, časopis Re poklanja godišnju pretplatu onome tko najbrže oguli kilu jabuka!! :-)))))
Ja mogu donirati par kg jabuka xD
To je bio ciljano stvoren event koji bi bio savršen potencijalnim sponzorima u smislu ulaganja/dobive nog. Stvoren je da bi se pomoglo muzeju PEEK&POKE da plati troškove barem "hladnog pogona". Jabučnjak promocija je tu bila zaista sekundarna jer smo neprofitan projekt udruge i ne moramo plaćati najam i struju (ok, plaćamo server, ali to je ipak manja stavka).
Za cijenu jednog oglasa u novinama sponzori su dobili dvije TV reklame, nacionalnu radio reklamu na Otvorenom, TV i radijske intervjue, tiskane oglase, izvješća u novinama, gomilu on-line promocije u svim oblicima i obiman afirmativan press/web cut. Dobili su neograničenu mogućnost promocije i prezentacije i na samom događanju i gomilu dobre "karme" - ne samo među Jabučnjak korisnicima, nego među svim hrvatskim Apple korisnicima - znamo da se MacKorisnik ekipa rado odazvala u velikom broju, a čak smo imali goste i iz Slovenije i BiH.
Većina je post-festum komentirala da je iParty bio totalno cool, a i da stvar bude bolja i od sponzora smo dobili samo pohvale! Nije ni čudo jer ako je netko u npr. T-Mobileu išao zbrojiti troškove odrađenog i generirani press-cut, mogao je samo zaključiti da je sve to financirano još sa strane, gdje je nekakav nevidljivi "dark matter" - ili da imamo fantastičnu karizmu ako takve stvari izvodimo "na lijepe oči".
Da se to tako organizira, produkcijski pripremi i realizira potrebno je mnogo vremena i energije. Ako radi krize sponzori to sada ne mogu pomoći, cijeli taj dio gubi smisao - jer ne bismo generirali prihod za plaćanje računa muzeju, već samo gubitak. To je razlog zašto od događnja u prošlogodišnjem "hype-hype" stilu neće biti ništa. Ako se dogovorimo za neformalno druženje bez svih "bangs and whistles", zašto da ne…
A da jednostavno stisnemo tipku i završimo sve muke?
var bliski_istok : boolean;
push_buton ;
bliski_istok := FALSE
Writeln('Bliski istok? Koji bliski istok? ;-)');
ako me pratiš
Bliski istok je naziv za zemlje jugozapadne Azije koje se nalaze zapadno od Afganistana, Pakistana i Indije. U kulturnom smislu on označava zemlje jugozapadne Azije i sjeveroistočne Afrike u kojima prevladava islamska kultura. Termin Bliski istok obično koriste arheolozi i povjesničari kada govore o regiji koja obuhvaća Levant (moderni Izrael, Palestina, Jordan, Sirija i Libanon), Malu Aziju (moderna Turska), Mezopotamiju (Irak i istočna Sirija) i iransku visoravan (Iran, Afganistan i zapadni Pakistan). Alternativni termin Srednji istok koriste više novinari i komentatori, dok ga arheolozi i povjesničari ne koriste zbog njegove neodređene prirode. Alternativni ne-eurocentričn i termin koji se pojavio tijekom nedavnih godina i koji tek treba steći raširenu uporabu je 'jugozapadna Azija'.