Robert Vežnaver 17.11.09

iKnow klub je studentska udruga Apple korisnika. Pozivam sve studente, djelatnike akademskih i znanstveno-istraživačkih institucija, kao i ostale ljude dobre volje da prisustvuju prvom sastanku iKnow kluba.

Sastanak će se održati 19. 11. (četvrtak) u 19:00 u Sivoj vijećnici na FERu.

Ništa fancy, nikakvo predavanje, samo razgovor i prilika da se ljudi upoznaju u živo, te da isplaniramo dalje što ćemo i kako ćemo.

 

Komentari  

smayoo
17-11-2009 | 11:31
Čestitam i podržavam!
renato.lubina
17-11-2009 | 13:01
Također podržavam! Pozdrav s ekonomije! :-)
renato.lubina
17-11-2009 | 13:01
Također...primj ećujem da na FER-u ima sve više apple računala... :-)
iLuka
17-11-2009 | 13:48
Sigurno cu doci. Napokon nesto i za studente. :-)
john_st
17-11-2009 | 14:27
Pozdrav akciji iz Splita
MAK
17-11-2009 | 15:04
Samo naprijed! MacBookovi su vaši! :-)
Breed
17-11-2009 | 15:19
O bože, kao da kompajliraju kernele....
dpasaric
17-11-2009 | 15:26
Odlično! Pozitivna inicijativa! :-)
quadmachine
17-11-2009 | 19:29
Jesu li hackintoshevci dobrodosli? :-)

bok!
ipetri68
17-11-2009 | 19:35
Quad, pa imao si Minija, valjda su bivsi Apple korisnici isto dobrodosli. : )
quadmachine
17-11-2009 | 20:44
Ne bih se deklarirao kao bivsi Apple korisnik, nego kao trenutni i buduci hackintosh korisnik :-)

bok!
papa_Strumpf
17-11-2009 | 23:34
@quadmachine: Svi zaljubljenici u Apple tehnologiju su dobrodošli, pa makar je koristili na neplanirane načine. Uostalom, vjerujem da ćeš jednog dana kupiti pravi stroj :-)
quadmachine
17-11-2009 | 23:58
Hehe, skoro sigurno necu nikada (ponovo) kupiti "pravi stroj" ako pod pravi stroj mislis Appleovo racunalo :-) Ali cu skoro sigurno koristiti OSX kao glavni i jedini OS :-)

Zapravo, ako dobijem na lutriji kupit cu si 27"iMac s i7-icom LOL.

bok!
dpasaric
18-11-2009 | 00:02
Quad, zapamtio sam ovo, pa samo brojim dane do tog trena... :-) Naime, moje debelo iskustvo je pokazalo da je Appleov hardver najbolje i *najjeftinije* rješenje za ozbiljno vrtiti OS X... sada je samo pitanju u kojem trenu ćeš i ti doći do toga! ;-)
quadmachine
18-11-2009 | 00:16
Heh, da ne ulazim u flejm opet reci cu samo da bih vrlo rado imao iMaca umjesto trenutnog hackintosha, ali mi je ovaj hack bolji od Minija 10x. Mozda slucajnost, mozda jako dobro slozen hack, mozda nemam pojma... ali ja sam zadovoljan :-)
Appleov hardver dam, OSX NE DAM!!! :-)

bok!
smayoo
18-11-2009 | 00:25
Davore, pusti čovjeka da hoda vlastitim putem spoznaje. Trenutno je student. Sjeti se koliko si ti imao vremena kad si bio student... Ja se sjećam koliko sam ga ja imao. Da mi je sada samo 10%... :-)
dpasaric
18-11-2009 | 00:56
Da, to je to - slobodno vrijeme. Nekada sam za par sto kuna uštede bio u stanju izvoditi razne hackove, flashati kartice, overclockirati, sve... danas mi to više ne pada na pamet.

I slažem se da svatko do toga treba doći svojim putem. Čak je i bolje kada čovjek prođe i ono loše prije...
vjetrenjaca
18-11-2009 | 07:42
Hm ... slažem se i sa jednima i drugima ... iako mislim da je super imati original sve i moj 1.8 G5 radi od prvog dana bez grešaka vrhunski ... dok Hack 8core .. već sam poludio od živciranja, više zato jer ne kužim hack tehnologiju i ako rikne nešto sistemski moram slati nekome da mi to složi.

al s druge strane, koliko sam uložio u jedan hack i kako to sad (uz malo discipline) izvrsno radi ... radije bih tih 30 somova uložio u 3 Hack 8corea nego dao za novi Mac.

Doduše, da se bavim administracijom ili nečim za što mi ne treba brzina, uzeo bih Mac mini ili još bolje iMac i zaboravio na brige, al kad žudim za brzinom i već mi je ovaj stroj prespor ... ma znate što mislim ... :O)

Pozdrav
papa_Strumpf
19-11-2009 | 00:16
Za sve koji ne znaju gdje je Siva vijećnica: http://www.fer.hr/upis/tlocrt
diplodocusIII
19-11-2009 | 11:44
podržavam u svakom slučaju
neću moći doći jer još neću biti previše mobilan ali druge godine ću se potruditi
pozdrav grupi
Xatrix
19-11-2009 | 19:56
Na zalost imao sam faks do maloprije tako da nikako nisam mogao doci. Nadam se da ce ovako nesto biti svaki tjedan ili bar svaka 2 :-)

Thumbs up za akciju ljudi.
aramic
23-11-2009 | 19:10
I.... kak je bilo?
Djipi
23-11-2009 | 19:37
I mene zanima.
papa_Strumpf
23-11-2009 | 23:59
ljudi, ispricavam se, ali ispiti su mi ova 2 tjedna i nikako ne stignem nista napisati
uostalom, saznati cete sve na vrijeme...
evo, Djipi ce saznati vec na DIRovoj skupstini :-)
nmrzlja1
27-11-2009 | 21:29
o ne :-) , sad će i virusi biti pisani za osx :-)

..zabljesnulo me...sječanje na vremena kad je fer značio_ bill gates forever, vi, bjednici ograničeni s macovima :-) :-) :D :-) :-)

-tek sad vidim opertaivni sustavi su ekvivalent nacionalismu, omaž nacionalizmu je nogomet, a nogomet je ekvivalent ratovanju.. :-)
kad imate sljedeći meeting?
pozdrav!

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 5 minuta
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)
  • Szguri: Ono što želim reći je da ljudi mogu živjeti nevjerojatno sigurne i udobne živote zato što je njihova država spremna za loše scenarije.
  • Szguri: nego zato što razumiju geografiju i povijest Rusija im je susjed, a povijest nije bila blaga. Isto sa Švicarskom: poznata po neutralnosti, ali izuzetno utvrđena i uvježbana. Država je doslovno dizajnirana tako da invazija bude noćna mora. Njihova neutralnost nije pasivna čuva je disciplina i spremnost.
  • Szguri: Osobno ne shvaćam naivnost toga da se ignorira činjenica da je rat i sukob odnosno mogućnost istog nešto što je ljudska slika i prilika od pamtivijeka. Možeš biti i spreman i miroljubiv, Švedska i Finska, primjerice, zadržale su ozbiljne obrambene kapacitete čak i tijekom mirnih vremena. Finska ima obvezni vojni rok i ogromne pričuvne snage, ne zato što su agresivne, nego zato što raz
  • Szguri: Pozdrav svima, čisto da se nadovežem na vruću temu. Kao netko tko je također bio u vojsci i imam raznog iskustva po tom pitanju.
  • drlovric: Bio sam u istoj misiji kao i profesionalni hrvatski vojnici. Nisam bio terorista niti neki placenik koji je isao da nanosi zlo ljudima tamo.
  • drlovric: Ja sam u pustinje isao po pare. Kao da je to neka tajna :) Nisam tamo bio iz uvjerenja ili nekih ideala, kao ni 95% ostalih ljudi.
  • JOHN: i odlučuje o tuđem mesu. Ja ako imam osjećaj braniti svoj dom i obitelj, to ću po inerciji napraviti, a ne da mi tamo neki kozojeb docira koji u backgroundu zgrče pare dok preslaguje pijune po karti a u pauzama vrti sa ratnim profiterstvom
  • JOHN: pustimo pojedince neka misle i idlučuju za sebe, a ne nekome da se hvali tuđim tijelom(mesom)
  • JOHN: Ako se granatiranje Zagreba ili recimo razvaljivanje Valpova smatra ulazak neprijatelja, onda jesam. I ne pričam drugačije od onoga što ti pričaš, nego samo kažem da netko okreće dobru lovu na tuđoj patnji. Ali kad me već potežeš za jezik…..daj me podsjeti kakve veze ima Afganistan i slične lokacije na kojima si radio s ulaskom u tvoj grad. Ponavljam, ja jedam za obuku i spremu, ali
  • drlovric: Da bi se ti u svojoj drzavi osjecao sigurno. Skupa sa svojom obitelji.
  • drlovric: Nisi srecom doziivo kako izgleda kada ti nepoznati naoruzani ljudi udju u grad/selo. Inace bi pricao drugacije i borio se za to da ti drzava ima najjacu mogucu vojsku.
  • drlovric: Vatrogasac treba alat za svoj posao. Ako ne ugasi pozar ljudi ginu. Vojnik treba alat za svoj posao. Ako vojnik ne odradi svoj posao, ljudi ginu. Jednostavno je.
  • JOHN: Vatrogasac neće nikoga ubiti brentačom ili recimo bocom kisika
  • JOHN: Pa uvijek je sporna kad je u pitanju ljudski život
  • drlovric: ne znam zasto je nenormalno to ocekivati. Nece ni vatrogasac gasiti pozar bez opreme, ali samo je za vojsku uvijek sporna svaka nabavka. Osim kad te napadnu pa kad radi guza od straha :)
  • drlovric: oni koji su spremni da riskiraju zivot, treba da imaju sve sto bi im u toj borbi pomoglo, da soase drzavu svih nas i ostanu zivi ako je moguce :)
  • drlovric: Ja sam kazem da sutra CG, SR, HU, IT napadne HR, ja bi za 3 dana bio na prvoj crti. Ako sam ja voljan braniti tu drzavu i riskirait svoj zivot, normalno je da ocekujem da ta drzava ima sanitet, ili helikopter da me spasi ako negdje krvarim. Ili da ima topnistvo, avione, obucene vojnike/ljekare/informaticare. A imati sve to je proces koji trazi vrijeme, pare i znanje. Ne treba svi ni da ratuju, ali
  • JOHN: :)
  • Bertone: Ak netko iz SOA-e sad čita Jabučnjak, još bu zaključio da je drlovric švercer oružja :D
  • stefanjos: znam ja kako je drlovric kruha zaradio, i niti jednim postotkom svog tijela mu ne zamjeram na to. to je nazalost ta realnost koju on meni pokusava predociti, i svjestan sam je. samo mi se gadi da smo mi kao ljudi takvi kakvi jesmo.
  • JOHN: Treba se znati braniti, no to nužno ne znači da moraš poginuti. Netko u ratu bude iza monitora, netko na bojištu, ali oboje bi trebali znati koristit obrambena sredstva. Čudne sorte vode države. A ako ćemo tjerat mak na konac….tko ih je u konačnici birao?! Pa na kraju dođemo do one…..svi bi jebali a nebi umočili
  • JOHN: Čim shvatite da je drlovric dobar dio svog kruha zaradio na tematici naoružanja i rata, možda će te ga shvatiti. Malo je iskrivljeno, ali što će te. Slične poveznice možemo tjerati s farmaceutima, modificirane hrane i ostali. Zbog nekih umreš jer te riješio metak, drugi i treći jer te trovao, četvrti jer te lago, peti jer te klikom miša okrao/opleo …….
  • stefanjos: pa jesam evo, nije me sram. mene je sram sto postoje ljudi koji su voljni ici ubijati druge za svoju korist. to je mene sram.
  • drlovric: Svaka ozbiljna drzava mora imati ozbiljnu vojsku. Ne mozes tu cinjenicu ignorirati. Osim ako nisi lik sa vjecitom pricom "koliko smo vrtica mogli napraviti za te pare?" :) Takvi prvi bjeze u slucaju rata...
  • drlovric: @stefanjos: Ti se onda uzdaj da ce misice uspjeti da se izbore za mir u svijetu :) Sta drugo da ti kazem. I kada ti neko tko zna koristiti oruzje dodje da ti nametne svoju volju, ti mu lijepo umilim tonom objasni da to nije lijepo i da je glupo koristiti oruzje :)
  • Tito: pardon, jebo ih oruzje
  • Tito: @stefanjos - baš tako, jebo vas oružje.
  • stefanjos: drlovric i zasto je to lose, ova civilizacija je usitinu tako nakaradna ako je nije cilj oruzje u potpunosti izbrisati kao izum, a tebi je bed sto netko ne zna ocistiti pusku. koga boli, evo da budem prost i trpiti cu ban, kurac za puske i gluposti. moramo se sto prije udaljiti od tog midnseta da je ikakvo ubijanje potrebno
  • smayoo: Evo, razumijemo se. Moj je sin, nažalost, taman u dobi da ga pozovu da pogine. :(
  • drpongrac23: Imam sina, 8 godina mu je, kao i svaki roditelj, za njega želim najbolje, a u ratove neće ići dok sam ja živ.
  • smayoo: Kladim se da nemaš sina. :/
  • drlovric: Kukala nam majka sa danasnjim sinovima, ako bi se sutra zaratilo pa nas oni budu branili :) 95% mladica danas ne zna pusku ocistiti ni rasklopiti, nije nikada ispalilo niti jedan metak, ne moze uraditi 10 sklekova niti trcati par stotina metara. Sustavni je reset potreban i povratak vojnog roka, da bi se imali cemu nadati u buducnosti.
  • smayoo: Od tebe neće nitko to ni tražiti. A od tvog sina (ako ga imaš)? :(
  • drpongrac23: Cilj je osiromašiti ekonomije i stanovništvo, nakon toga slijedi rat. U koji naravno više be idem za nikog i nigdje.
  • Ender: ja mu psujem zenu, pa mi nekako bude lakse :)
  • drlovric: Cijene svega oonako divljaju, nitko normalan ne zna zasto. Sada barem znamo kome mozemo opsovati i za sta je kriv, i za sta nije. Bude covjeku nekako lakse :)
  • Bertone: *jep=još
  • Bertone: Kaj se brinete za amere, Tim Cook je podmazao Donaldovu inauguraciju sa 1 mil $ za što se zna i tko zna koliko jep prije toga tak da bu se našao neki izuzetak od carina.
  • Ender: znaci ko je kupio iPhone - kupio je. a mnogi smo se zalili da su skupi, evo tramp nas demantuje...
  • Yonkis: [link] iPhones Could Cost Up to $2,300 in the U.S. Due to Tariffs, Analyst Says
  • Yonkis: Apple loses $250bn in market value from Trump tariff hit [link]
  • drlovric: Ponekad snimim neki telefonski razgovor, ako to ima veze sa AI

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.81 Seconds

Provided by iJoomla SEO