07.10.2017 | 09:29
Pozdrav ljudi, znam da je ova stranica namijenjena Apple proizvodima, ali imam problem sa navedenom telkom, i ne znam u čemu je kvar ni kako ga popraviti. Prvo par činjenica.
Staroj smo uzeli prvi LED TV Samsung serije 5 2014., da bi krajem srpnja crklo pozadinsko osvjetljenje koje ima pet traka. A kako je svaka traka po 200 kn, iako može biti da je riknula jedna, servisi znaju mijenjati svih pet da više zarade. Ne uvijek, ali znaju. To nam je potvrdio baš čovjek iz ovlaštenog servisa. Neću imenovati niti servis niti njega - da ne bi imao problema (ima više ovlaštenih servisa). Taj TV prije nego je crklo pozadinsko osvjetljenje, nikada nije imao problema sa slikom. Dobro je spomenuti i da smo 2014. mijenjali krov, pa smo usput uzeli Synology DVB-T antenu i novu žicu koju smo provukli od antene do TV-a.
Inače, žica u antenu nema stari ulaz kao u TV, nego se zašarafi.
Serviser me pitao ima li antena pojačalo, odgovorio sam mu da nema, ali slikat ću je, možda ipak ima - pa ne znam.
Sada dolazimo do novog TV-a, kupljenog 1. kolovoza ove godine.
Isto Samsung, isto serija 5 samo napravljena 2017. godine, model UE32M5002AK.
Nakon par dana počeo je kenjkati tako da se upali i nema slike. Ima menu, piše broj kanala, ali slike i zvuka nema. Rješenje, isključiti žicu iz struje i vratiti je natrag. Upalim ga i sve radi normalno. Nekada nije dovoljno samo iskopčati ga iz struje, već treba izvući i antenu iz TV-a, pa je ponovno uštekati.
Inače, noviji jeftiniji Samsunzi (serija 5 spada u te) imaju adapter vani, a ne unutra kao ostale telke ili starije serije 5.
Serviser nam je dva puta došao doma, pred nama zamjenio ploču (rekao je da može biti problem ili u njoj ili u adapteru) i ostali smo na “čujemo se kada vidimo kako radi”.
Nakon dva dana opet isto sranje. Dok je on došao, tri puta se ponovilo.
Znači, ili iskopčam iz struje, ili i iz struje i izvučem antenu iz TV-a, pa odmah sve vratim natrag i sve ok.
Drugi puta kada je tip došao ostavio je ploču koju je zamijenio, pa je zamijenio još jednu puno manju na samom dnu TV-a (ta kao nešto radi za sliku, šta ja znam), i dao nam drugi adapter.
Na odlasku je rekao da “sada nema šanse da je u TV-u problem.”
Nije prošao jedan cijeli dan, jutros opet nema slike!!!
Rješenje: sve znate - isključio žicu iz adaptera (može se i tako
), vratio natrag - radi.
Inače, taj je TV uključen preko starog produžnog u struju.
Probao sam sa Belkinovim produžnim, direktno ga uključiti u zidni utikač, rezao žicu od antene i narihtavao bakrenu žicu, sve po dva puta - ništa. Nikako da problem nestane.
TV izdrži najviše do 5 dana i onda opet kenja.
Inače, struju smo (samo razvodnu kutiju i glavne razvode po kući) mijenjali. To sam napisao u nekoj prošloj temi. Ali zidne žice po sobama nisu mijenjane.
Znam da vas ima dosta servisera, diplomiranih elektrotehničara, samozvanih znalaca hobista - što je po vama ovo?
Čitao sam da treba kupiti kvalitetnu žicu, a ne onu najobičniju bijelu iz Peveca (a mi smo baš tu kupili, no kako je onda prošli TV tri godine radio bez beda?).
Stvarno sam lud s tim TV-om i ne znam više šta napraviti.
Priložit ću slike TV-a i tog adaptera s interneta, te sliku antene.
Ako možete, pomozite - molim vas!