16.10.2017 | 18:33
Žabac, pa neće mi dipl. ing. elektrotehnike dolaziti doma servis TV-a napraviti.
Ti su ljudi studirali kako ne bi bili prisiljeni raditi bilo kakav posao, već graditi vlastitu karijeru.
A ljudi - konkretno ja - vjeruju serviseru zato što mu nemam razloga ne vjerovati. Radi za ovlašteni Samsung servis. Kada na Google-u ukucaš Samsung Hrvatska, pod "kontakt" ti (ako mu dopustiš) odmah gleda tvoju lokaciju i daje tri servisa u Zagrebu. Nije bitno koji sam odabrao, niti je bitno koji je serviser došao. Njemu svaka čast, čovjek je svoj posao napravio ekspeditivno. Brz, ugodan za komunikaciju, da ti potrebne papire i doviđenja, dao Bog da te više nikada ne vidim!
Jerbo, ako ćemo se opet gledati, sigurno neće biti na kavi, nego opet zbog nekog sranja.
To je što se općenitog problema, kako veliš - meštra i inženjera - tiče.
Da plaćamo više nego što bi trebali, apsolutno se slažem. PDV nam je (mislim) drugi najviši u EU, Mađarska ima 27%.
Za ovo da ljudi ne znaju svoja prava se također - slažem.
U prosjeku smo stara nacija. Mi smo ljudi već navikli da nas non stop netko, s oproštenjem, jebe.
I za Apple se slažemo. Mislim da je na nivou EU donesena odluka kako elektronički aparati moraju imati minimalnu garanciju od dvije godine.
Ali Apple (barem kod nas) to ne šljivi. Imaš godinu dana garanciju, ako hoćeš dodatnu - plati AppleCare ili AppleCare+...
A što je najgore, kada kreneš ukucavati te brojeve koje si platio u sklopu AppleCare-a, kao zemlju odakle si ili ti, ili tvoj proizvod, više se ne sjećam, po navedenim zemljama ne nudi Hrvatsku. Pa ljudi kemijaju da žive u Texasu ili negdje bliže, samo da im to proradi.
Ma, presmiješno...
A za TV ponavljam da radi, eto ide šesti dan (ne možeš vjerovati na šta sam spao kada mu dane brojim).