05.12.2017 | 14:27
Zvali su me iz Samsunga središnjice, ne MR servisa - da mi kažu kako su otkrili kvar i tamo te su ga popravili. Znate li kako? Updateali su firmware TV-a.
Znači potrošili smo devet stranica Jabučnjaka na JEBENI BUG!
I cijela serija se mora updatetati, samo nije SMART TV, pa se mora tražiti najnovija inačica na Samsungovim stranicama i instalirati preko USB-a.
Svjedeno sam rekao tipu, ukoliko taj TV još jednom napravi neku glupost, da ćemo imati peti papir od servisa i da ćemo htjeti lovu natrag. Tu se malo zbunio - napravio je pauzu - očigledno ili niti sam ne zna toliko o Zakonu o zaštiti potrošača, ili se začudio da neki kupac konačno zna.
Kada se sabrao, rekao je da nema problema, ali da se nada da do toga neće doći jer je servis updateao firmware (on se izrazio software, ali mislim da nije na to mislio).
Uglavnom, sada me treba još samo nazvati ovaj serviser kada da nam dofura TV...
Aj recite...