25.11.2017 | 11:46
Daddo, sorry, nije moj kvart - samo šećem tu i tamo - mislio sam da su Rudešku ščenđali.
Znači Drvinje je gone? Ma, mislio sam na istu ulicu, samo sam vjerovao da je TO Rudeška. Drvinje, odnosno Golikova je ona ulica na koju se Baštijanova spaja, jel' tako? Kada ideš prema željezničkoj pruzi Golikovom s lijeve strane unutar zgrade je mala Pošta, i tu je poslovnicu (koliko sam iz novina shvatio) taj lopov pokušavao opljačkati kada je Dragutin Golik potrčao za njim, pa ga je ovaj upucao. Zar ne?
My bad. Inače, sjećaš se kada je VeMil tamo u Baštijanovoj bio? Ja sam bio vjerni kupac..
I kada razmislim, možda si u pravu si i za UPS. Odma novi i basta...
Saint, ovo bi bilo super olakšavajuće ako je tako. Samo me muči što je isti tip TV-a, drugi zaredom? Mislim, samo mu je zadnja zaštitna plastična ploča ostavljena zbog serijskog broja - to mi je rekao naš serviser.
S druge strane, prošli TV nije bio neki 10 godina star LCD, već LED iz 2014.-e koji nije imao taj adapter vani nego unutar TV-a i sve je radilo OK 2,5 godine. Nije niti štucnuo dok nije skroz otiš'o.
Znači, nije na nama?
Ma, taj naš Samsung serviser - koliko god da nam je drag, trebao je doć sada u petak samo da pogleda ovog novog, no zapravo da zamjeni LED-ice starog - i onda bi imali dokaz da stari opet radi bez ikakvog problema, a novi ne. I čekamo da ga do jedno 20:00 sati - nije se niti javio, niti ništa.
Ovaj vikend ne možemo niti mi niti on. Jedino me to malo iritira, već mu je drugi put da tako obećao da će doći, pa ni traga ni glasa - ali pretpostavljam da se, kako je stvarno komunikativan, kod svake stranke zadrži barem pola sata duže (kod nas je zamjenu LED-a i premještanje matične ploče, te pozadinske plastike na stražnju stranu TV-a obavio u 10, a ostao 70 minuta) + još što radi baš u servisu.
Saint, ovo je super info.
Hvala!
I zahvali tom serviseru, reci da je sada poznat i u Zagrebu!