01.12.2017 | 15:45
Evo ekipa, izvještaj:
Došao serviser, sam posvjedočio (super da se pred njim desilo) nestajanju slike. Uzeo novi TV sa sobom, uredno ispunio tri servisna papira, a četvrti (zapravo prvi po redoslijedu - jbt k'o Star Wars
) će mi donjeti. Prva dva puta je nešto žvrljao po radnim nalozima, to će srediti pa mi vratiti kada se idući put vidimo.
Danas je popravio stari Samsung iz 2014. - za sada besplatno. Veli, kasnije ćemo napraviti račun. Rekao je da mu je kolega poklonio LED trake, i imam osjećaj da ovo neće naplaćivati ili će uzeti simboličnu sumu. Na starom je crkla jedna lampa na jednoj traci. Dok ju je našao (svaki put bi morao rastavljenu TV isključiti iz struje dok skida jednu traku, pa stavlja novu - i onda uključiti da vidi da li svijetli. Treća je traka otišla ispostavilo se - i stepla ga je struja jer se zadržalo malo u punjaču od TV-a.
Bome ga je izfriziralo!
Kako bi rek'o Bajaga: "♫to je taj zvuk koji me pomera...
dvestodvadesetuvoltima ♫"
Zamjenio je tu jednu traku, ostavio mi i drugu novu ako će mi opet riknuti pozadinsko da probam sam ili zovem servisera, da ne moram tražiti traku. I ostavio mi je ovu s jednom pregorenom, veli da ima načina da se poskidaju lampice i stave na drugu traku. Ostavio mi je i žicu TV-struja od nove telke, to uvijek dobro dođe.
A nova ide kod njih na testiranje i dobit ćemo - ako stvarno ta TV ispadne feler - novi (treći) Samsung TV natrag.
Zanimljiv detalj, djelovi im stižu iz Slovačke, Mađari rade skuplje i veće serije - Slovaci imaju manju tvornicu i oni rade jeftinije serije i manje dijagonale.
Dosta od mene - idu slike.