03.06.2021 | 14:59
smayoo kaže:
a da ne pričamo o tome da krivulja snage i momenta nisu podudarne, tj. kad je snaga maksimalna, moment je već opao i obratno.
Smayoo, P = M x Omega (snaga jednaka umnošku okretnog momenta i kutne brizne vrtnje)....
EM ima u pravilu idealnu vučnu karakteristiku (kao i parni stroj) gdje maksimalni okretni moment razvija odmah i on onda opada s brojem okretaja te na taj način ima karakteristiku konstantne snage. Motor s unutrašnjim izgaranjem ima u pravilu karakteristiku (približno) stalnog okretnog momenta pa snaga raste s brojem okretaja.... (samo da naglasim da ovo vrijedi, manje više, za puno opterećenje ili naški gas do daske...)
Znam da to znaš, samo si se nespretno izrazio...
A što se tiče ostatka posta, pitanje je kilaže. Kako sad stvari stoje, moguće je realizirati 1000 KS u autu do 1200 kg (imaš luđake po netu koji toliko izvlače iz četverocilindričnih motora). Nevera je dlaku ispod 2000 kg i to je bitan detalj. Da, u pravu si što se tiče vučne karakteristike, ali razlika u masi je zasad dosta velika.
Drugi dio priče o kojem ne znamo ništa, a pouzdano znam(o) da je bio problem prije kod Rimca je hlađenje baterija i invertera. Vjerujem da je to riješeno, ako nikako drugačije, softverski uskratom snage. Kad imaš 2000 KS, ako ti softver uzme i 50% ostalo ti je još uvijek jako puno da to nitko ne primjeti