Uskršnji pozdrav iz Toscane
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Uskršnji pozdrav iz Toscane


26.04.2019 | 21:13
Obilaznica već postoji (cesta Komolac - Šumet - Brgat - Dubac), ali od nje nema velike koristi kada se stvore velike gužve na pravcu Dubrovnik - Cavtat.

Ideja sa parkingom na Srđu bila bi promašaj jer je kapacitet žičare smiješan, a cijena poprilično visoka.

Cijena sata parkiranja u javnoj garaži je 40 kn po satu. Kod nje je veći problem u tome što je relativno daleko od Grada (stare gradske jezgre) i što je povratak kontinuirana uzbrdica.
Osim toga, garaža izvan sezone bilježi samo gubitke, a u nju je ulupana dosta velika količina novca, ali investitoru to očito nije problem, jer je prema ugovoru Grad dužan nadoknaditi eventualne gubitke.

Puno bolja lokacija bi bila 'na tenisu' tj. na mjestu jednog od sadašnjih parkinga, ali problem su bili imovinsko pravni odnosi i slijedom toga, visoka cijena otkupa zemljišta.

Dubrovnik je prometna katastrofa, kontinuirano se grade nove zgrade, a o parkirnom prostoru i prometnicama nitko ne vodi računa. Svako zaustavljanje prometa u trajanju od 15 minuta u bilo kojem dijelu grada, kao posljedicu proizvede zakrečenje prometa koje potraje 2-3 sata.
26.04.2019 | 21:54
zabac kaže:

U Zagrebu ljudi placaju 2 parkirna mjesta iako imaju samo jedan auto i znaju da ce ostati na tome. Pogotovo su atraktivna mjesta ispod zgrade (iako nisu garaze).


A onda ZG parking lijepo postavi znakove i krene naplaćivati - sve. Dam se kladiti, da se u starijem dijelu grada trećina mjesta nalazi na katastarskim česticama na kojima su zgrade (pa su slijedom toga i vlasništvo stanara koji su suvlasnici zgrada) i da ih ZG parking uopće nema pravo naplaćivati.
Da ne spominjem ovu lopinu koja pred svake izbore spusti cijenu parkinga, pa ju poslije opet udvostruči. BTW, u Monaku je dolje kod luke cijena parkinga 1 euro/h, a može se plaćati po 15 min.
U Zagrebu kod nijedne tržnice u gradu nema opcije plaćanja 1/4 sata što je sasvim dovoljno da na placu kupiš kaj ti treba i ideš dalje. Bolje je isto mjesto prodati barem 3 puta u satu i to je posve normalno.....
27.04.2019 | 00:30
zabac kaže:
Takvi koji imaju toliko auta, red je da i plate dodatna parkirna mjesta.


Pa naravno, neka plate! Pa to uopće nije sporno. Ali kako da plate ako tih mjesta - nema?
27.04.2019 | 13:33
Žabac, ti stanuješ u centru Zagreba jer si sam tako odabrao. Da to ne želiš, stan koji imaš u centru mogao si odavno prodati i kupiti si četiri jednako velika bilo gdje u Hrvatskoj (osim Istre) ili dva negdje u zagrebačkim rezidencijalnim četvrtima.
Međutim (mladi) ljudi koji kupuju stan, kupuju ga tamo gdje si ga mogu priuštiti. To nije centar Zagreba, nego neki periferni kvartovi s jeftinim novogradnjama. U Zagrebu je to, na primjer, Jarušćica. To je ionako zbrda-zdola kvart, a na što bi tek sličio da investitore nitko nije natjerao da naprave i urede taj minimum parkirnih mjesta, bolje je i ne misliti.
E, a onda, tko misli da je Jarušćica božesačuvaj, neka dođe u Rijeku, odnosno na Viškovo pa proba zamisliti kako bi itko dolazio do svog doma da silom zakona investitori nisu bili natjerani urediti parkinge za stanare i njihove goste.

A to što Tino kaže kako radi parkinga nema zelenila, to je problem regulative samo utoliko što se nije smjelo dozvoliti da se višestambene zgrade gradi na tako malim parcelama da osim same zgrade i parkinga nema više ni centimetra kvadratnog za nešto zeleno.
27.04.2019 | 14:09
smayoo kaže:

A to što Tino kaže kako radi parkinga nema zelenila, to je problem regulative samo utoliko što se nije smjelo dozvoliti da se višestambene zgrade gradi na tako malim parcelama da osim same zgrade i parkinga nema više ni centimetra kvadratnog za nešto zeleno.


Potpisujem.

BTW Za cijenu prodanog stana u centru Zagreba, teško bi mogao kupiti i jedan cijeli stan iste kvadrature u Dubrovniku, s obzirom da je prosječna cijena kvadrata u centru Zagreba oko 3.000 EUR, a prosječna cijena kvadrata u cijelom Dubrovniku 3.500 EUR. Dakle, mogao bi kupiti stan malo manje kvadrature, ali ne baš u centru (Stari grad, Ploče), nego na primjer u Lapadu ili Gružu.
27.04.2019 | 14:23
Hvala na ispravku. Dubrovnik je ipak specifičan. Vjerojatno ima kvartova i u nekim drugim gradovima gdje je cijena u tom rangu, ali u većini Hrvatske se stanovi prodaju već od manje od 1000 EUR po kvadratu.
28.04.2019 | 09:31
Hajdemo redom:
Cijela ta regulativa koja je sada prilagođena ili pogoduje ”Autu” kao glavno prijevozno sredstvo, sama sebe dovodi u slijepu ulicu. Zato što je u najviše slučajeva u hrvatskoj dozvoljeno graditi max 12,5 m do krovnog vijenca i 30% izgradivosti. Komunalnu infrastrukturu mora financirati komunalna samouprava i to iz komunalnog doprinosa. Ta sredstva nisu ni približno dovoljna ni za najmanje pristupe a kamo li za kvalitetnu odvodnju i ostalu pripadajuću infrastrukturu.
Da je lakše računati uzmimo gradilište od 1000 m², na to imamo pravo staviti 300 m² temeljne površine i to 4 kata (12,5 m do krovnog vijenca). To je cca 3750 m³ * 100 kn= 375.000 kn komunalnog doprinosa, s time se ne mogu raditi neki veliki skokovi u prometnicama a treba nam zadovoljiti u takvoj jednoj zgradici potrebe od cca 36 auta (po sadašnjoj politici).
Investitor će za izgradnju 36 parkirnih mjesta potrošiti naj manje 160.000 €, osim toga će morati graditi velike stanove (jer nema dovoljno prostora za toliko parkirnih mjesta) neće ih moći prodati (100.000,00 € gornja granica odobravanja kredita u RH) i u njima će ležati milijuni PDV-a godinama.
Umjesto da kažu, svaki stan od 50 m² i jednom sobom mora imati 1 parkirno mjesto, 70 m² i dvije sobe i više 2 parkirna mjesta a cijela zgrada 3-4 za goste. To bi bilo 1/3 manje nego sad. Tu lovu koju će ta silna parkirna mjesta manje koštati investitori moraju uplatiti u neki komunalni fond iz kojeg bi se "strogo vezano" financiralo javni prijevoz i zelene površine. Bilo bi na tržištu više manjih stanova. Država bi mogla iz njihove prodaje odmah imati na raspolaganju PDV iz kojega bi isto lakše podupirala javni prijevoz. Javni prijevoznici bi lakše disali, a ne ko sad da su svi na rubu bankrota, zapošljavali bi ljude. U centrima gradova bi trebalo manje prostora za auta koja i onako samo stoje i bilo bi dovoljno za ljude koji u centru žive. Time bi se centri gradova vratili opet u atraktivnu zonu za život, trgovine ne bi morale svoj promet gubiti na velike trgovačke centre na periferiji, koji im btw. svojim parkirnim mjestima nisu lojalna konkurencija jer u centru grada se mora plaćati parkiranje a u trgovačkim centrima ne.
Kao što sad i naj naj g...... može vidjeti kriva prometna politika može društvo odvući u nekom skroz smjeru i posljedice su vidljive tek nakon dugo godina i tada niko ni da posumnja da je za toj razvoj bilo uzrok regulacija parkirnih mjesta.
28.04.2019 | 11:17
Gledaj, slažem se s tim da auta treba biti manje na ulicama. Ali ne može se taj krug početi odmotavati na tome da ljudi nemaju gdje aute parkirati jer u sadašnjoj situaciji ljudima auti trebaju. To što im ne omogućiš uredan parking, neće smanjiti njihovu potrebu za autima. Nije kod nas situacija kao u npr. Parizu ili Amsterdamu (ili u nekom gradu u Njemačkoj), gdje postoji iznimno dobro organiziran i funkcionalan javni prijevoz koji je za 90% relacija najmanje dvostruko brža opcija od vožnje autom kroz prezakrčen grad, a ljudi se voze autima jer se ne žele miješati sa svojom služinčadi koja se vozi tim javnim prijevozom. Kod nas je auto *NEOPHODAN* jer je javni prijevoz nedovoljno dobar. Još bih rekao - u Zagrebu je granično nedovoljno dobar (valja ti jedino ako si u zoni tramvaja i ne moraš presijedati, jer si u tom slučaju neznatno brži nego autom), a drugdje je uglavnom užasan. Da ne pričam o gradovima koje ne poznajem toliko, u Rijeci i okolici je svakako užasan. Evo, na primjer, zašto ti ideš u grad autom, a ne busom? Ja zasigurno znam zašto ja i moja supruga trebamo svatko svoj auto, a i sin bi trebao svoj da živi s nama. Kćer mi još nema 15 godina i već me pita kad bi ona smjela voziti neki skuter ili kvadricikl...

Dakle, da ljudima onemogućiš parkiranje, auti bi bili parkirani na cesti, koja je ionako preuska (barem tu, kod nas). To bi tek bio kaos. A koliko bi vremena moralo proći da se javni prijevoz unaprijedi...? Malo je reći - godine.

Dakle - ne. Krug mora početi od dobrog, pouzdanog i funkcionalnog javnog prijevoza. Onda redom sve ostalo.
28.04.2019 | 11:41
Za početak, trebalo bi STROGO provoditi globiranje po žutim trakama. One su po vokaciji namijenjene sredstvima javnog prijevoza. U Zagrebu su to busevi, tramvaji i taxiji. Ali, ujutro, kad je najveća gužva, murja to en nadzire, jer bi izbila buna pa se na to sistemski žmiri (otprilike kao s čuvenim ZDS koji je protuustavan, ali u određenim prilikama nije? ).
Pa kad bi svi koji sjede u autima skužili nakon dva mjeseca da im treba od Podsuseda do Črnomerca dvije i pol vure vožnje, a bus to prođe za 20 minuta jer ima čisti koridor, onda bi netko možda počeo razmišljati.
Drugi dio problema je da HŽ i ZET više nisu umreženi s pokazima (nekad su bili pa je ZET-ov pokaz vrijedil na vlakovima do Zaprešića, Sesveta, ako se ne varam. Dakle, ako sjedneš na vlak, plati tu kartu i onda poslije još jednom ZET.
Treći i najapsurdniji dio problema koji do kraja ogoljuje nedostatak bilo kakve smislene politike o čemu tino govori je to da kad bi ekipa i htjela koristiti vlak od Podsuseda/Sesveta (koje su sa svojim zakrčenjem tek posebna priča) do grada, što je najbrže rješenje bez ikakve sumnje, nemaju gdje parkirati auto u tom istom Podsusedu. Ono malo mjesta je tako zakrčeno da to nije nikakvo rješenje (miljama daleko od P&R (park and ride) rješenja koja se uspješno koriste vani) i vratili smo se na početak da većina ljudi doista nema neku razumnu alternativu, nego da se vozi autom ili eventualno Uberom/Taxijem.
To je postao toliko veliki problem da se sad ekipa masovno vozi obilaznicom što je samo po sebi pohvalno, ali ona je preoterećena. Sad se tek planira uvođenje treće trake, umjesto da se planira izgradnja ČETVRTE, a TREĆA koristi već godinama. Za početak, trebalo bi izbaciti zaustavnu i pretvoriti je u voznu traku, dodati ulegnuća svakih 300-400 metara da se omogući funkcija zaustavljanja u slučaju nužde), ograničiti brzinu na 100 km/h od Sesveta do Jankomira i povećala bi se protočnost za 50 posto. Onda bi na vidjelo došla uska grla u vidu nedoovljnog broja izlaska koji su SVI DO JEDNOG u jednoj traci, a ne dvije itd itd...
Dovoljno je da se dogodi samo jedan sudar na obilaznici i da se sve zakrči do te mjere da svi stoje, koliko je sve preopterećeno, posebno kad su blagdani ili ljetna sezona pa sav tranzit prolazi tuda također do Lučkog da bi dalje krenuo prema moru.
Ali ne, mi radimo zig-zag uspinjaču bez da imamo bovce za to i rotor za pola miljarde bofora da bi gužvu pomaknuli na idući semafor kod Avenue Malla jer se onom-koji-brine-samo-za-neke-koji-su-mu-rod igra(lo) s bagerom...
28.04.2019 | 11:52
@ Smayoo
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo. Problem su centri. Tu gdje se sada uporno svi tiskamo našim autima i zauzimamo ljudima koji tamo žive mjesto a i zagađujemo im zrak. Isto toliko koliko je nama s periferije potrebno auto i imamo pravo na njega toliko je i ljudima u centru grada potreban čist zrak i mjesto za njihovo Auto. Ti ljudi imaju samo pravo na 1/2 parkirnog mjesta i to im mi zauzimamo s našim autima. Gdje je pravda? Oni plaćaju mjesečne karte ali moraju tražiti parkiralište! Daj malo, svejedno s koje strane se taj konj samari, mora se početi samariti. To što meni i tebi više paše da svako od ukućana ima svoj auto, uskraćuje drugom to isto pravo.
28.04.2019 | 12:00
tino1 kaže:
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Nema. U Podsusedu je ta željeznička stanica stisnuta između Aleje Bologne s jedne strane, stare Samoborske s druge i Save s treće. Tu stane uz ova naguravanja koja su protivna bilo kakvom zakonu (da se dogodi požar, vatrogasci nebi mogli proći) cca 150 auta. To je kap u moru i nije bi izbliza P&R rješenje. Okolo su privatne kuće, ne možeš ljudima ulaziti u dvorište da bi tam ostavil auto...
Sesvete ista stvar, još i gora. One su zakrčene same po sebi cijeli dan.
28.04.2019 | 12:14
A i ovo što Đuro kaže, treba se malo razmišljati glavom i sprovoditi pozitivne zakone. Traka za javni prijevoz mora biti tako opasno kažnjavana da niko ni ne pomisli na nju. Osim toga trebaju dodatne trake za bicikla i dobra i sigurna spremišta u centru. Cijeli javni promet uvezati samo jednom kartom i već bi bilo puno bolje. Periferiju povezati s malim mobilnim jedinicama i povećati im taktove. Pa i sami sugrađani bi mogli malo boljim Managementom poboljšati stanje, npr. sva djeca idu u isto vrijeme u školu, što se ne bi taxi mame mogle dogovoriti da se susjedova djeca povedu i da samo jedan SUV zakrči prostor pred školama za iskrcaj prinčeva i princeza. Pa i moglo bi se djeci slobodno dozvoliti da i malo pješke hodaju do škole kao i mi prije, to bi dodatno bila i jedna dobra socijalna komponenta.
Ustanove bi se mogle prebaciti u periferiju grada i centralizirati tako da ako nešto moram riješiti imam zgradu u kojoj je sve i koja ima ogroman parking, samo to bi rasteretilo centre a svima olakšalo posao. A ne jedino što nam je palo na pamet je svi moraju imati 4 parkinga i gotovo sve dok se ne popravi javni prijevoz!
28.04.2019 | 12:21
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Nema. U Podsusedu je ta željeznička stanica stisnuta između Aleje Bologne s jedne strane, stare Samoborske s druge i Save s treće. Tu stane uz ova naguravanja koja su protivna bilo kakvom zakonu (da se dogodi požar, vatrogasci nebi mogli proći) cca 150 auta. To je kap u moru i nije bi izbliza P&R rješenje. Okolo su privatne kuće, ne možeš ljudima ulaziti u dvorište da bi tam ostavil auto...
Sesvete ista stvar, još i gora. One su zakrčene same po sebi cijeli dan.


Ja sam više mislio na stambeni dio. Ali i to što kažeš, treba se na nekoj livadi napraviti parking i tu livadu povezati na javnu mrežu. A ne punim u smjeru kaosa i zakrčenja po devizi boli me k...c za sutra danas moram s mojim Q7 u grad i to po mogućnosti da me svako vidi.
28.04.2019 | 13:00
tino1 kaže:
@ Smayoo
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Ma nije točno! Gdje ima mjesta za parking na Rešetarima? Gdje ima na Viškovu? Na Drenovi? U jbn Dražicama nema mjesta za parking, čovječe! Na Viškovu, da nisu investitori "pod moraš" uz stambenjake napravili to malo parkinga, ne bi više autobusi mogli voziti jer bi sve auti bili isparkirani po cesti. O starijim gradskim naseljima u kojima su "urbanisti" predviđali po 1 ili 0,5 parkinga po stanu (po tablicama iz 1964.), kao npr. na Rastočinama, Škurinju, G.Vežici, da i ne govorim...

Problem su centri. Tu gdje se sada uporno svi tiskamo našim autima i zauzimamo ljudima koji tamo žive mjesto a i zagađujemo im zrak. Isto toliko koliko je nama s periferije potrebno auto i imamo pravo na njega toliko je i ljudima u centru grada potreban čist zrak i mjesto za njihovo Auto.


Ponavljam, tko god živi u centru, živi tamo zato što je tako odabrao sam, svjestan svih nedostataka života u centru. Kad god želi, može svoj stan u centru prodati i kupiti dva u rezidencijalnim četvrtima.

Ti ljudi imaju samo pravo na 1/2 parkirnog mjesta i to im mi zauzimamo s našim autima. Gdje je pravda? Oni plaćaju mjesečne karte ali moraju tražiti parkiralište! Daj malo, svejedno s koje strane se taj konj samari, mora se početi samariti.


Nije i ne može biti svejedno, jer je vremenski tok događaja bitan. Najprije se riješi javni prijevoz, onda se uvode destimulativne mjere za korištenje automobila.

Imam prijateljicu s faksa, živi u Parizu već 15 godina. Oni uopće nemaju auto jer bi ih skuplje koštao parking za auto od najma stana. Ali im auto uopće ne fali jer imaju super javni prijevoz. To štima. Kad moj grad bude imao potpuno funkcionalan i dobro organiziran javni prijevoz, čak i da bude skup, ja ću ga prvi koristiti dobrovoljno, bez obzira na cijenu i količinu parkinga.

To što meni i tebi više paše da svako od ukućana ima svoj auto, uskraćuje drugom to isto pravo.


Ma hajde. Kome ga uskraćuje?
28.04.2019 | 13:51
A jebi ga Smayoo, na Rešetarima imaš parkig gdje god ti se digne. Ali ti jedno pa jedno.
28.04.2019 | 14:00
Ma gdje "gdje god ti se digne"??
Kumovi žive na Rešetarima, tučnjave izbijaju oko parkinga. Na ravnom potezu od skretanja prema Martinkovcu (kad ideš od Kastva) pa do raskrižja gdje se treba nastaviti cesta za Srdoče je već 30 godina permanentno jedna vozna traka nepostojeća jer su u njoj vječno parkirani auti. Ulicu koja ide s gornje strane s tih zgrada su pretvorili u jednosmjernu da bi drugu voznu traku i službeno proglasili parkingom...
Aha, na to si mislio? Možeš parkirati auto na cesti, neće ga pauk odnijeti, a policija lijepi kazne samo jednom-dvaput godišnje pa je to OK?
28.04.2019 | 15:55
Jeli to misliš na Štivar? Bar tu nikoga ne smetaju.
28.04.2019 | 16:21
Prvenstveno mislim na Miserkino, i na onaj cijeli kupus nizbrdo , a onda i na Štivar
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • Yonkis: Kradljivci našli nov način krađe Apple proizvoda [link]
  • zoranowsky: Al me ložite :)
  • Yonkis: zoranowsky - kako reče jedan korisnik M1Pro-a: I think the sweet spot is M2 Pro as of right now. I really don't see a reason to get M3 Pro - it has lower memory bandwidth, less P-cores , and it costs more. But if you're on M1 Pro... Just don't upgrade, there is no point.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky, u krivu sam
  • accom: Mislim, da je baš M2Pro najslabiji od svih M Pro procesora, sa više energy efficiency jezgri...
  • accom: Ako često obradjuješ video, onda pro. Sam bi preferirao novije gen. CPU.
  • accom: [link]
  • accom: @zoranowsky Za sve DTP programe dosta ti je air:
  • kupus: protonvpn na 3 dolara mjesečno
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Jako zanimljiva i pregledna lista korisnih Mac aplikacija.
  • zoranowsky: Znam, u pravu si. Imam thunderbolt 27
  • drlovric: Ako imas vanjski monitor u svakodnevnom radu, uzmi 14". Ja sam pogrijesio sa 16". Ogroman je to laptop :)
  • zoranowsky: Dilema je taj M2Pro ili odriješiti kesu i uzeti M4Pro ali s 14" ekranom (24GB/1TB)
  • zoranowsky: @accom - Affinity, Adobe CC, DaVinci Resolve. Imam trenutno 512GB u 2 MBPro-a tak da sam se navikao.
  • drlovric: Ja imam MBP sa 512 MB, nemam problem sa prostorom. Oko 300GB je puno mozda.
  • accom: @zoranowsky Sve ovisi o tome, što želiš radit s njim.
  • zoranowsky: Nije jedini stroj, to je neka donja granica, za sve ostalo imam externe ssd-e i synology
  • Yonkis: Ne nađoh jeftiniju cijenu (u RH) od toga.. A hoće li ti 512 biti dovoljno?
  • zoranowsky: Zaboravih napisati, trenutno je u HGShopu na akciji
  • zoranowsky: Jel se isplati uzeti MBPro M2pro 16" 16/512 za 2100eur?
  • gladhr2: zna netko neko rjesenje?
  • gladhr2: [link] problem sa bluetoothom i 4. uređajem :D
  • JOHN: Hvala na info
  • Yonkis: Imaš na adidas.hr ali do 28.11 stoga požuri
  • stefanjos: affinity je na 50%
  • JOHN: Ja jučer u CCOne kupio kćeri tenisice. Bile su čitavih 20% na akciji. :) Takva akcija je ustvari neka uobičajena koja se pojavi gotovo svaki mjesec tako da i ovaj put teški bulšit..
  • drlovric: Imal kakvih Black Friday popusta? :) Neko vidio nesto zanimljivo?
  • ^SuperUnknown^: Jel to samo meni potrgan layout Oglasnika? :)
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.25 Seconds

Provided by iJoomla SEO