Dragi svi. Kako sam se prihvatio "skrbništva" nad jabučnjakovim iFAQ-om, dao sam i par ideja uredništvu, koje su prihvaćene, a tiču se "načina rada" iFAQ-a, pa bih vam ih ukratko htio prezentirati. Kako bi postigli laku čitljivost članaka, a sve jedno omogućili komentare, ispravke i dodatna mišljenja glede članka, dogovoreno je da će komentari na članak biti otvoreni tjedan dana od objave članka. Ja ću se potruditi odgovarati na komentare ako bude za to bilo potrebe, cilj je naravno da se u tih tjedan dana razjasni ako je nešto u članku krivo ili nedorečeno. Nakon tjedan dana, predložene izmjene biti će unijete u članak, a komentari će se zatvoriti i pobrisati (u biti sakriti). Time čitatelj neće morati nakon pročitanog članka još prolaziti i po svim komentarima da bi dobio potpun(ij)u sliku. Svima je jasno da članci i informacije u njima zastarijevaju. Ako uočite da su neke informacije u članku (postale) netočne, (a komentari su već zatvoreni), uvijek ćete me moći kontaktirati na email macmesupport@gmail.com, pa ću informacije po potrebi ispravljati. Tempo objave članaka na izvornom web siteu tj. www.macmeblog.com biti će jedan članak na tjedan, i to uvijek isti dan, tako da možete "računati" na njega. Za sada je planirano da to bude Nedjelja ujutro. Tempo i vrijeme objave članka na jabučnjaku ovisiti će o dinamici objave drugih vijesti. U slučaju da Vam neke stvari u članku nisu jasne, ili bi ste da Vam pomognem u provođenju opisanih koraka, ili pak ako imate neko drugo pitanje vezano za upotrebu Mac-a ili iOS uređaja, registracijom na usluge MacMe korisničke podrške možete dobiti odgovore. Više o usluzi možete pročitati na www.macmesupport.com. |
Komentari
Npr:
1. kako vidjeti koliko još ima slobodne memorije (ukupno ima 64GB)
2. može li se koristiti MS Word za obradu tekst bez spoja na internet
Ovo mi je prvi kontakt sa Jabučnjakom pa vas molim za pomoć!
Unapijed zahvaljujem!
A mozda sam i u krivu. :)
Danas sam pokušao pokrenuti potpuno nov iphone 8 plus. Kreirao sam novi icloud račun i dobio poruku: Izrada Apple ID računamože potrajati nekoliko minuta.." Traje već više od 5 sati i ne mogu ili ne znam se vratiti natrag ili šta da činim? Unaprijed hvala na pomoći