20.12.2018 | 18:58
Sve se više interneta se
troši, i od toga se sve više troši na video sadržaj koji što je kvalitetniji guta više kapaciteta. Trenutno su ljudi kojima je dostupna optika u velikoj prednosti, ali provideri bi se nekako trebali pobrinuti i za one koji ne žive u novijim zgradama u većim gradovima.
Tu je lova za njih, kako doći do takvih potrošača i ponuditi im full brzi internet za cijenu koju sada plaćaju brzinu downloada/uploada 10/2 Gbps.
A ovo za političare na TV-u, jako malo mladih ljudi gleda domaće programe na smart TV-ima.
Gleda svatko ono što hoće. Netko HBO, netko Netflix, netko sport paket - klinci "influencere"...
Baš me zanima razvoj TV-a kao medija u narednih par desetljeća.
EDIT:
Samo ovo za QLED i Sony, pa kako je QLED bolji od Sonya samo na osmicama i devetkama od Samsunga. Da se razumijemo - QLED je izričito Samsungova tehnologija, njihov odgovor na OLED koji su prezentirali (mislim) 2017.-e. A kako su Samsungove najkvalitetnije telke upravo serije osam i devet, QLED se nalazi samo na njima. Serija pet je ulazna, šest srednja žalost, sedmica poštena, a osam i devet vrh ponude Samsunga. E sada, zašto oni ne nude OLED iako ga proizvode za Apple, a idu čak i dalje u mobitelima (AMOLED), nemam pojma...
EDIT 2:
Osim da su i OLED i AMOLED relativno nove i još do kraja
nesavladane tehnologije...