09.01.2019 | 13:33
Sada su se vratili iz dućana. Bili su u Auto Kreši, uzeli neki Vartin za 350 kuna, stao je u košaru predviđenu za akumulator ali je bio previsok, a ta Fiesta sa gornje strane ima na točno određenoj visini metalnu šipku s kojom se pričvrsti akumulator. Ovaj šogorov serviser koji je bio sa starom je prvo pokušavao pripasavati taj model, no kada je vidio da ne ide - vratio se u dućan i uzeo neki Energy (navodno tvrtka koja je u vlasništvu Varte) akumulator za 570 kuna.
Taj je vjerojatno jači, no tip je rekao (taj frend od šogora, ne prodavač) da nije uvijek mudro uzimati jače akumulatore od predviđenih jer su instalacije u automobilu napravljene za tu i tu jačinu...
Sam ne bih znao, kao što znate.
Eto, završila priča...
Jeste čuli za taj Energy?
EDIT:
Bertone, Tino - hvala na savjetima - gotova stvar. Ma činjenica je da je stara sve svoje automobile vozila užasno malo. Pa meni je dala Ritmo kao prvi auto 2000., a auto je bio '82. godište i kupljen je od strica kao prvog vlasnika - tada je auto imao 120 000 km. Znači u nekih 14 godina koliko ga je vozila, imala je rutu Kustošija - Vinogradska (posao). Kada bi se išlo na more, jako se rijetko išlo s njenim autom jer vikendicu nemamo, nego bi išli kod nekih prijatelja i s njima u autu. Pa kada ide na Dolac, ne ide s autom do grada nego do Črnomerca, ostavi automobil na parkiralištu Super Konzuma i na tramvaj do Trga bana Jelačića. Mislim, logika za ne vjerovati ali ne možeš staru osobu učiti kako bi se nešto trebalo raditi kada ona to radi 40 godina na taj način...
Samo trošiš riječi.
A sada je taj auto, kako je slomila kuk i šepa, njoj zapravo "noga" - kako se voli izraziti. Znači kada dva puta tjedno izđe iz kuće obaviti to i to - ode s autom. Ostalo vrijeme taj auto stoji na mjestu. I još uvijek plaća Kasko nakon svih ovih godina. Auto ima mali milion sitnih ogrebotina, netko ju okrzne na parkiralištu, evo nedavno joj je strgalo vozačev retrovizor (stoji, ali ne kako treba) i ja ju n mogu nagovoriti da ode u servis i konačno naplati taj jebeni Kasko.
NEEE! BIT ĆE SKUPLJI ONDA!!!
A plaća ga iz paranoje ako se ikad išta autu desi da ne mora plaćati ceh od ne znam koliko tisuća kuna... Eto, njena logika...
EDIT 1:
I odmah da odgovorim na pitanje zašto ga neda meni da koji put sjednem i provozam ga. Kada sam radio u Poslovnom dnevniku, adresa Savska 66 - parkirao sam iza Trešnjevačog placa i tada je ona baš slomila kuk. Išao sam doma s posla u tom dvije tri godine starom autu, no nisam pogledao ispred sebe i "poljubio" sam se malo jače sa tipom koji je vozio Mercedes i vraćao se sa godišnjeg (bilo je ljeto) doma u Njemačku. Riješili smo to osiguranjem, sve je bilo OK - ali od onda ona mi ne da da sjednem u njega.
Šteta na Fiesti je bila prednji branik i ulubljena hauba što se moralo mijenjati komplet, a šteta na meci doslovno ulubljeni zadnji branik. Skoro pa ništa. Ali je tip inzistirao da ga popravi tu pod mojim (starinim) osiguranjem jer bi ga u Njemačkoj stajalo puno više. S potpnim pravom, naravno.
Tako da mi je od toga dana pristup u njenu "nogu" zabranjen.
Eventualno kada odemo kod sestre na neki rođendan od klinaca, pa ona popije čašicu, dvije nečega - a ja ne pijem nikada - e tada "smijem" za volan...
A šta ćeš... Meni se neda s njom raspravljat. Njen auto, njena briga.