14.01.2019 | 00:04
tino1 kaže:
Ako tražiš manjeg kompaktnijeg terenca, što nije ovo bolje?
Ma ne tražim terenca, pogotovo ne veličine Jumnya, njega bi samo isprobao kako ide
... ali kad već pitaš tražim neki obiteljski auto sa pogonom na sve kotače do nekih 200k kn no izbor baš i nije neki, zapravo svodi se na Imprezu (koju nemreš kupiti sa normalnim mjenjačem, samo CVT) i dva Suzukija, Vitaru i S-Crossa tako da sam sve bliže S-Crossu (iako mi politika paketa opreme domaćeg distributera baš nije jasna
)
Djuro genijalac kaže:
Stari, ja ti se s tim jako slabo bavim ovijeh dana, jer jednostavno nemam vremena, a ni volje raditi pro bono. Ali, generalni od Suzukija je moj iznimno dobar prijatelj pa ti mogu organzirati vožnju kad tebi i njemu bude pasalo.
Super, koliko znam novi Jimny još nije službeno došao u HR, ali kad dođe bum te se sjetio
Djuro genijalac kaže:
Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.
Znam, jednom sam zamalo krovirao Defendera 110 no srećom je završilo dobro (i nisam napunio gaće, ali skoro
).
Inače, prešao sam do sad nasip sa Puchom 290TD , Defenderima 90 i 110, Ladom Nivom i Suzukiem Sj410 (Samurai) tako da znam koliko je grdi (i opasan) Savski nasip... ali zato se i voziš tu i tamo preko njega jer da je lako i sigurno ne bi bilo zanimljivo
Ovo za Toyotu LC nisam znao, sjećam se samo onog SsangYong Mussa nakon skoka preko hupsera.
Djuro genijalac kaže:
A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....
Nisam to imao prilike probati, ali Puch 290TD ide bez blokada i sa standardnim polu-terenskim gumama.