09.05.2020 | 14:12
dpasaric kaže:
Dao je konrektan primjer gdje ako se uzme najekološkiji auto s klasičnim motorom i ako se uzme elektromobil koji se "hrani" strujom u pokrajni s termocentralama na ugljen ili mazut, da klasičan auto radi manje štete.
I to jednostavno
nije istina. Daj čitaj što pišem, nije na mađarskom.
Nije istina, zato što u toj usporedbi zanemaruje CO2 footprint cijelog procesa od vađenja nafte do gotovog benzina u spremniku rafinerije kod klasičnog auta, a kod elektro auta sve to uzima u obzir.
Kao da s jedne strane važeš krumpire rinfuzo, a s druge strane ih važeš u željeznim kantama...
Meni to uopće ne izgleda nemoguće kada se koristi gorivo koje izdašno zagađuje.
Koje to gorivo "izdašno zagađuje"? Najprljavija i najzastarjelija termoelektrana na ugljen
po proizvedenoj jedinici energije zagađuje STOTINE i TISUĆE puta MANJE od najčišćeg automobila.
Veći problem mi se čini infrastruktura strujne mreže. Ne znam baš kako bi se to punili elektromobili na jednom Turniću npr.
Mnogi gradovi uopće nemaju rješenje za vlasnike takvih automobila ako žive u centru, to je sve skupa ok za one koji žive u svojoj kući, imaju garažu ili dvorište i onda kupe prikladan punjač.
To je problem, da. Isto kao što je problem prije 100 godina bio što ljudi s autima nisu imali gdje natankati, jer nije bilo benzinskih pumpi. Pa još prije 30 godina si morao, na putu od Zagreba do Rijeke ili obratno, paziti koliko imaš goriva u spremniku i u koliko sati se koja pumpa zatvara, da ti se ne dogodi da nemaš gdje natankati.
Neprimjereno je uspoređivati stanje infrastrukture podrške benzinskim autima danas, s onim koju imamo za elektro aute. Uspoređuj kakva je danas podrška elektro autima, s onom kakva je 1920. bila benzinskima.