26.03.2018 | 17:13
JOHN kaže:
Takva stoka je upravo dovela do toga da ih je manje od 5% koji će se eventualno požalit. Kako? Manipulacijom na servisu, ignoriranjem problema, stavom tko si ti da se suprotstavljaš kompaniji itd. Kroz godine su ljude jednostavno navikli da kupiš sranje i da se stime miriš.
Ja bih ipak rekao da se radi o širenju baze korisnika. Sve više ljudi si može priuštiti auto, pa ga kupi. Nekad je to bio kapitalni izdatak, danas je na razini osobne odluke. Pa onda većina ljudi niti ne zna da se to može i bolje ili im to, jednostavno, uopće nije bitno. Sjednu u auto koji su kupili jer im se dopal, kresnu ga, on zapali i odveze ih kud su naumili. Odradio je svoj posao.
Na isti način kao i veš-mašina. Koju imaš veš-mašinu doma? Ili frižider? Moja je veš-mašina bijela, a frižider srebrni
Rade. I to mi je jedino bitno. Na isti način većina korisnika doživljava aute. A Bertone si je metnul Ferodo DS2500. Znaš kaj to znači? To su pločice na korak do trkaćih. Da je metnul DS3500 zabil bi se u onaj auto/kamion. Ali, da ih je prije toga dobro zagrijal, stal bi još 5 metara prije.
Njemu je to bilo bitno. I meni je. Pa imam na autu ATE. A neko metne najjeftiniji drek od Tokića. Prema željama i mogućnostima.
Da mi je bilo po 5 kuna za svaki poziv u redakciju tipa 'koji auto da kupim? Gledam x, y, z i a.' Jeste ih probali voziti? 'Ne.'
Pa jel bi kupili cipele da ih ne probate? Jasno da ne bi.
A cipele koštaju maksimalno 1000 kn. I tu invesiticiju želite zaštititi. A dali bi 100.000 kn na neviđeno?
I čak i onda neki ne bi probali auto, nego bi kasnije zvali da ne valja ovo ili ono....