Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!


25.03.2018 | 09:00
Samo da velim kako mislim da autoindustrija - a vjerujem kako to i drugi članovi na ovoj temi drže; redom PUNO iskusniji vozači i veći znalci od mene u ovom području (i puno drugih ) - stvarno korisnike tretira kao testere automobila.
Vjerojatno je ovo vama kao otkrivanje tople vode, ali to je ovdje napisao JOHN u usporedbi s pokusnim kunićima. Puno ranije u totalno drugoj temi slično je napisao i Smayoo (sjeti se, nešto si pisao oko prvog predstavljanja ABS-a i serva, koliko su koštali i kakvi su zapravo bili kao dodatna oprema tada u usporedbi s ovima danas koji su standard u automobilima)


Da, sjećam se. I slažem se, naravno. Međutim (naravno!) ne slažem se da je elektronika u autima ili općenito u životu - nepouzdana i da se samo treba čekati da se pokvari. Svaka nova tehnologija u svom početku ima nedostatke i dječje bolesti, ne samo elektronika. Ali elektroničko rješenje nekog tehničkog problema, jednom kad se dovede do zrelosti, neusporedivo je pouzdanije, trajnije i manje zahtjevno za održavanje od odgovarajućeg mehaničkog ili elektromehaničkog rješenja.

Izuzetno mi je glupo da je to ikom uopće potrebno dokazivati, ali primjera je nebrojeno. Kad pričamo o autima, da spomenem samo elektroničko paljenje i elektroničko ubrizgavanje. Ajde da čujem bisera koji bi se danas usudio reći kako je paljenje na platine pouzdanije i kvalitetnije od elektroničkog! Ili da je karburator s rasplinjačem pouzdaniji i kvalitetniji način doziranja goriva i pripreme smjese od elektroničkog ubrizgavanja.

U profesionalnom svijetu je još i više tako. Kad govorimo o građevinskim projektima, nisam još nikog čuo da rogobori protiv LED lampi. JOHN je prvi. Zato što je čitao da neki francuzi i koreanci imaju s tim problema. Vatrodojavni sustavi se u zgrade ugrađuju elektronički već 70 godina. Nitko ne zaziva povratak pneumatskima. Liftovi - samo električari s 3 godine do penzije, kojima se ne da više išta učiti, misle da je relejna tehnika za upravljanje bila bolja od današnje elektronike...
25.03.2018 | 09:21
Djuro genijalac kaže:

Taj se motor pokazao izuzetno dobrim. Ja imam preko 240.000 km i osim cca litre ulja koju moram dolit u intervalu od 10.000 km nema nikakvih problema.

Ulje je sintetika 5W30 ili... mislim ako je onda je normalno da ga troši.

U svakom slučaju najs autić i neka te još dugo služi
25.03.2018 | 10:03
smayoo kaže:
Međutim (naravno!) ne slažem se da je elektronika u autima ili općenito u životu - nepouzdana i da se samo treba čekati da se pokvari.

Ma sve OK. To ja nisam niti tvrdio. No, to i znaš.
Samo sam ono primjetio, a dalje vas opet napuštam - u ovoj mi temi stvarno nije mjesto.
25.03.2018 | 10:14
Ne, nisi to ti tvrdio, nego JOHN. Jbg, šta ću mu ja kad se auti ne rade od cigle i armiranog betona...
25.03.2018 | 10:36
Bertone kaže:
Djuro genijalac kaže:

Taj se motor pokazao izuzetno dobrim. Ja imam preko 240.000 km i osim cca litre ulja koju moram dolit u intervalu od 10.000 km nema nikakvih problema.

Ulje je sintetika 5W30 ili... mislim ako je onda je normalno da ga troši.

U svakom slučaju najs autić i neka te još dugo služi


Yup, 5W30, sintetika. Ramišljam da se prebacim na 5W50 sintetiku i onda bi vjerojatno potrošnja ulja prestala. Ford je predvidio 5W30 kao prvi izbor, ali dopušta i druge gradacije (iako ne i 5W50, da budem iskren).

Fala na željama
25.03.2018 | 11:21
Ma ostani na 5W30... na ulju, filtrima, diskovima, pločicama i kočionoj tekućini se ne štedi

Što se pak komentara da su današnji auti bolji/lošiji, zapravo se sve svodi na to da se danas auti (kao i većina proizvoda) rade onako kako je kupac spreman platiti, a većina kupaca danas ipak kupuje auto na metre i želi dobiti što više za što manje, a tko je spreman (i ima mogućnosti) platiti više i da mu auto slože po želji, šanse da će imati kasnije problema su puno manje.
25.03.2018 | 12:19
smayoo kaže:
Samo da velim kako mislim da autoindustrija - a vjerujem kako to i drugi članovi na ovoj temi drže; redom PUNO iskusniji vozači i veći znalci od mene u ovom području (i puno drugih ) - stvarno korisnike tretira kao testere automobila.
Vjerojatno je ovo vama kao otkrivanje tople vode, ali to je ovdje napisao JOHN u usporedbi s pokusnim kunićima. Puno ranije u totalno drugoj temi slično je napisao i Smayoo (sjeti se, nešto si pisao oko prvog predstavljanja ABS-a i serva, koliko su koštali i kakvi su zapravo bili kao dodatna oprema tada u usporedbi s ovima danas koji su standard u automobilima)


Da, sjećam se. I slažem se, naravno. Međutim (naravno!) ne slažem se da je elektronika u autima ili općenito u životu - nepouzdana i da se samo treba čekati da se pokvari. Svaka nova tehnologija u svom početku ima nedostatke i dječje bolesti, ne samo elektronika. Ali elektroničko rješenje nekog tehničkog problema, jednom kad se dovede do zrelosti, neusporedivo je pouzdanije, trajnije i manje zahtjevno za održavanje od odgovarajućeg mehaničkog ili elektromehaničkog rješenja.

Izuzetno mi je glupo da je to ikom uopće potrebno dokazivati, ali primjera je nebrojeno. Kad pričamo o autima, da spomenem samo elektroničko paljenje i elektroničko ubrizgavanje. Ajde da čujem bisera koji bi se danas usudio reći kako je paljenje na platine pouzdanije i kvalitetnije od elektroničkog! Ili da je karburator s rasplinjačem pouzdaniji i kvalitetniji način doziranja goriva i pripreme smjese od elektroničkog ubrizgavanja.

U profesionalnom svijetu je još i više tako. Kad govorimo o građevinskim projektima, nisam još nikog čuo da rogobori protiv LED lampi. JOHN je prvi. Zato što je čitao da neki francuzi i koreanci imaju s tim problema. Vatrodojavni sustavi se u zgrade ugrađuju elektronički već 70 godina. Nitko ne zaziva povratak pneumatskima. Liftovi - samo električari s 3 godine do penzije, kojima se ne da više išta učiti, misle da je relejna tehnika za upravljanje bila bolja od današnje elektronike...

Tebi smayoo definitivno treba dodijelit diplomu za sranja. Kao prvo, ja nigdje nisam rekao ništa protiv LED lampi po pitanju kućne rasvjete. O tome nije bilo ni spomena. Imaš neku turbulenciju ili što? Vjerojatno ne zapažaš na cesti koliko francuzića ili korejanaca ima sjebanu rasvjetu. Možda je problem u tome što ne vidiš(kao što svom silom tvrdiš da ne postoji razlika retina ekrana i non retina. Da, zato kaj NE VIDIŠ!). Preporučam posjetu okulisti.
Kad se raspravlja o kvaliteti gradnje, jbg, nije isto ako imaš poluidiote za sudionike ili ako imaš kvalitetu. U autoindustriji, u industriji elektronike i nekim drugim vlada takav šlamperaj da je to neviđeno. Meni je smayoo žao što se to dotiče tvoje struke, ali istina je takva kakva je i stime se treba znati nositi.
Uostalom ja sam rekao što mene muči. Pitanje je znamo li što tebe muči?
25.03.2018 | 12:27
Bertone kaže:
Ma ostani na 5W30... na ulju, filtrima, diskovima, pločicama i kočionoj tekućini se ne štedi

Što se pak komentara da su današnji auti bolji/lošiji, zapravo se sve svodi na to da se danas auti (kao i većina proizvoda) rade onako kako je kupac spreman platiti, a većina kupaca danas ipak kupuje auto na metre i želi dobiti što više za što manje, a tko je spreman (i ima mogućnosti) platiti više i da mu auto slože po želji, šanse da će imati kasnije problema su puno manje.


Danas cijena nije nikakvo jamstvo. Je, možda nekad davno. Danas se očekuje od potrošača da prihvate da je roba kvarljiva čim izađe iz dućana. Ja to ne prihvaćam.
25.03.2018 | 14:02
JOHN kaže:
Vjerojatno ne zapažaš na cesti koliko francuzića ili korejanaca ima sjebanu rasvjetu.


Naravno da ne zapažam. Na cesti sam preko 50.000 godišnje. Ono što zapažam je - među autima s LED svjetlima gotovo da i nema onih s neispravnim svjetlima, osobito u usporedbi s onim starijima.

Možda je problem u tome što ne vidiš(kao što svom silom tvrdiš da ne postoji razlika retina ekrana i non retina. Da, zato kaj NE VIDIŠ!). Preporučam posjetu okulisti.


Bio sam nedavno. Imam +0,5 dioptriju. Drugo sve ok. Što da onda ja tebi preporučim? Trebam li reći glasno?

Kad se raspravlja o kvaliteti gradnje, jbg, nije isto ako imaš poluidiote za sudionike ili ako imaš kvalitetu. U autoindustriji, u industriji elektronike i nekim drugim vlada takav šlamperaj da je to neviđeno.


Isto vrijedi za automobilsku industriju, elektroniku, građevinu, bilo što. Nije isto ako imaš poluidiote ili imaš kvalitetu.
Ima nekvalitetne elektronike i ima kvalitetne. Ne dozvoljavam ti da na temelju vlastite iracionalne frustracije pljuješ na cijelu jednu struku bez ikakvog suvislog dokaza, analize, ičega.

Meni je smayoo žao što se to dotiče tvoje struke, ali istina je takva kakva je i stime se treba znati nositi.


Slažem se. Istina je ta koja jest, a ne ona koju ti vidiš. Nosi se s time.

Uostalom ja sam rekao što mene muči. Pitanje je znamo li što tebe muči?


Znamo. Muči me da pljuješ po nečem o čemu nemaš pojma.
25.03.2018 | 15:31
Zanimljivo. Ja ne pljujem po struci, nego po onima koji sudjeluju u šlamperaju i onima koji to opravdavaju.
25.03.2018 | 21:45
JOHN kaže:
Zanimljivo. Ja ne pljujem po struci, nego po onima koji sudjeluju u šlamperaju i onima koji to opravdavaju.


Moraš se onda naučiti PUNO jasnije izražavati jer ovo

Do sada, a mogao bi se kladit, u posljednih 10g valjda 75% [b]svih[(b] kvarova u vozilima imalo je direktne ili indirektne veze s elektronikom. Osobno sam mišljenja da NITI JEDAN proizvođač danas nije u stanju proizvest pouzdano vozilo koje uz redovno održavanje može bez greške odvesti recimo 30000km.


meni nije tako zvučalo. Meni je to zvučalo kao da pljuješ po elektronici iako

- zapravo ne znaš što je elektronika (što si pokazao i sam rekao dalje u toku diskusije)

- nemaš nikakve argumente u tom smislu: od "75% SVIH kvarova u (svim) vozilima" smo došli na rekla-kazala napise "francuzi imaju problema s LED svjetlima" i svoje osobne frustracije "senzor ovog ili onog ne radi", a istodobno ne želiš objasniti kako bi to po tvom sudu trebao raditi.
25.03.2018 | 22:05
JOHN kaže:
Zanimljivo. Ja ne pljujem po struci, nego po onima koji sudjeluju u šlamperaju i onima koji to opravdavaju.


Mislim da se možemo složiti da svatko tko proizvodi BILO ŠTO to želi prodati i tako zaraditi? Dakle, i proizvođači automobila rade aute koje žele prodati. Budući da ih ima izuzetno puno, tržište je jako (pre)zasićeno, i kupac može birati što god želi. Dakle, kupac je taj koji posredno odlučuje, zar ne?

I sad slijedi istinita priča. Peugeot 206 kad je izašao, bio je čudo. Zamijenio je 205 kojeg je nacrtao veliki Sergio Pininfarina i bio je proizvod vlastitog dizajna Peugota. Kasnije se doznalo da ga je oblikovao Turčin Murat Günak. No, kad je izašao, ljudi su poludili za izgledom i prodaval se ko vruće žemičke.
No, mjenjač, tj. ručica mjenjača nije bila precizna kao na 205-ici. I radila je klonk-klonk-klonk kod svake promjene. Kod nekih drugih proizvođača to nije (bio) slučaj. Ali na Peugeotu radi klonk-klonk-klonk. Ok, to će otkloniti na nasljedniku, ne? I dođe 207 s vrlo sličnim problemom. Sad se ne čuje klonk-klonk-klonk, ali je ručica neprecizna i sklona zapinjanju. A malo su previše šparali na sajlama...
I dolazi 208. Tu je tek prebacivanje na benzinskim modelima KATASTROFA. I za vrijeme prezentacije (međunarodne) ja dohvatim voditelja projekta. On blista kak je auto super dok ga ja ne pitam zašto se brzine mijenjaju tako LOŠE?
Pa nije, to je industrijski standard, on odgovara.
Oprostite, ali i Vi i ja znamo da to nije istina. Tijekom razvoja ste imali dostupne suparnike i radili benchmarking. Ovo je uvjerljivo najlošije u klasi.
Pa nije baš tako loše? Tko je to bolji od nas?
Mogu Vam krenuti nabrajati: Ford, VW, Škoda, Alfa, Renault... Treba dalje?
Paaa, dobro, mi baš nismo tijekom razvoja stavili naglasak na to.
Pa zašto niste?
Uglavnom, nakon 5 minuta argumentiranja on gubi živce (nije iz marketinga pa da je profesionalni lažljivac) i otvoreno kaže: Gledajte, od 1500 novinara koji će biti na ovoj prezentaciji, ovaj prigovor koji Vi upućujete će izraziti njih 150. Maksimalno. A od kupaca će ih se požaliti manje od 5 posto. Dakle, ljudima to NIJE BITNO, pa zašto da se time opterećujemo?

Eto, to je dio istine. Neki se brandovi radi vlastitog ponosa upru da stvar odrade kako treba, ostali slušaju povratne informacije mušterija. A to je uvijek sklizak teren, jer onda obično završiš na minimalnom presjeku zajedničkih zahtjeva i u principu nemaš napretka.
I onda, kad imaš neki sličan poludrek u prodaji, kreću priče o lifestyle proizvodima namijenjenim točno nekom.

Ali, čak i uza ovo, ostajem pri tvrdnji da su auti iznimno pouzdani. Neki dijelovi vozila su sprtljani, jer nikom nije bitno, ali ono što je svima bitno je da se ne kvare. I to je ostvareno
26.03.2018 | 00:18
Djuro genijalac kaže:
I sad slijedi istinita priča. Peugeot 206 kad je izašao, bio je čudo. Zamijenio je 205 kojeg je nacrtao veliki Sergio Pininfarina i bio je proizvod vlastitog dizajna Peugota.


Samo mala ispravkica (dopuna)...

Citat s Wikipedije:
"The styling of the 205 is often thought to be a Pininfarina design, although Gerard Welter claims it as an in-house design; Pininfarina only styled the Cabriolet."
26.03.2018 | 07:16
smayoo kaže:
JOHN kaže:
Zanimljivo. Ja ne pljujem po struci, nego po onima koji sudjeluju u šlamperaju i onima koji to opravdavaju.


Moraš se onda naučiti PUNO jasnije izražavati jer ovo

Do sada, a mogao bi se kladit, u posljednih 10g valjda 75% [b]svih[(b] kvarova u vozilima imalo je direktne ili indirektne veze s elektronikom. Osobno sam mišljenja da NITI JEDAN proizvođač danas nije u stanju proizvest pouzdano vozilo koje uz redovno održavanje može bez greške odvesti recimo 30000km.


meni nije tako zvučalo. Meni je to zvučalo kao da pljuješ po elektronici iako

- zapravo ne znaš što je elektronika (što si pokazao i sam rekao dalje u toku diskusije)

- nemaš nikakve argumente u tom smislu: od "75% SVIH kvarova u (svim) vozilima" smo došli na rekla-kazala napise "francuzi imaju problema s LED svjetlima" i svoje osobne frustracije "senzor ovog ili onog ne radi", a istodobno ne želiš objasniti kako bi to po tvom sudu trebao raditi.

Ja sam rekao što mislim. Ako elektronika nije na razini u autoindustriji onda nije. Ako se svaki treći televizor čudno ponaša, onda nije ni tamo. Jbt, šta nije jasno? Di ja tu pljujem po cijeloj struci? Ako ti moje pretpostavke ne sjedaju, opovrgni ih. To je moje iskustvo, osim ako se po tvom mišljenju to ne smatra. Da ja tebi dokazujem od kuda mi ti podaci? Stvarno misliš da će netko s njima izaći u javnost? Negdje nešto mora pisat da bi progledao?
Napisao sam ti šta se podrazumijeva pod rad senzora. Ako nemožeš shvatit, onda odsurfaj. Jel mora pisat na ekranu...OVAJ SENZOR NE RADI....da bi tebi bilo vjerodostojno???? U čemu je problem? Ako piše parking senzor, očekujem da se tako ponaša, a ne da njegov rad ovisi kako su se poklopili Jupiter i Venera. Platio sam to da mi u potpunosti služi, a ne da mi stoji na listi opreme. Ako ne služi, onda se tako NE SMIJE zvati.
26.03.2018 | 07:32
Djuro genijalac kaže:
JOHN kaže:
Zanimljivo. Ja ne pljujem po struci, nego po onima koji sudjeluju u šlamperaju i onima koji to opravdavaju.
Uglavnom, nakon 5 minuta argumentiranja on gubi živce (nije iz marketinga pa da je profesionalni lažljivac) i otvoreno kaže: Gledajte, od 1500 novinara koji će biti na ovoj prezentaciji, ovaj prigovor koji Vi upućujete će izraziti njih 150. Maksimalno. A od kupaca će ih se požaliti manje od 5 posto. Dakle, ljudima to NIJE BITNO, pa zašto da se time opterećujemo?

Takva stoka je upravo dovela do toga da ih je manje od 5% koji će se eventualno požalit. Kako? Manipulacijom na servisu, ignoriranjem problema, stavom tko si ti da se suprotstavljaš kompaniji itd. Kroz godine su ljude jednostavno navikli da kupiš sranje i da se stime miriš. Ionako, tko je danas vidio da se proizvodi nešto trajnije i ispravno. Možda bi trebalo počet navikavat ljude da se objekti urušavaju sami od sebe, da je to normalno nakon dvije-tri godine korištenja.

Baš me intersira kako će završit priča lika s onom Teslom? Do sada jedino zaključujem da je to maltretiranje, stresiranje i gubljenje vremena na osobe koje su prošle dobar trening. No pošto sam primjetio da se bavi recenzijama, možda mu je ipak ova situacija od koristi.
26.03.2018 | 08:28
JOHN - ako Marques popizdi na Teslu, to će i reć - ne sumnjaj. Zato i je jedan od najpopularnijih recenzenata (tehničke robe, kompjutora i gadgeta da budemo točniji. Tesla mu je užitak i fascinacija pa ih ubaci tu i tamo) jer kaže kako je, bez uvijanja proizvođaču koliko god da je velik. Jednom je popljuvao  da ga nije pozvao (a stvarno je već bio itekako poznat do tada) na preklanjski (znači 2016 WWDC ili onaj godinu ranije, nije sada ni bitno točno koji) event.
Od idućeg keynotea, evo njega na svim Appleovim eventima. Plus još x YouTube influencera, koji redom mogu njemu zahvaliti što se tamo nalaze, jer nitko se nije usudio prozvati kompaniju zbog ne zvanja.
On nije razmaženi tenkre ko ona iJustine, da se razumijemo. Išao je svim mogućim "proper channels" da bi mu kao novinaru novog doba udijelili kartu, pa markar zadnji red. Sve je opisao. Samo su ga odhebavali - u stilu da je privatni građanin i što tu ima raditi. A tip ima pretplatnika pogledaj koliko. Pa jači je od Verge-a, po mom mišljenju (onaj njihov Indijac već svima ide na k...c jer se vidi da je kupljen).
I onda - tup! - video "Dear Apple".
Pa vidiš i na ovom videu koji je Bertone stavio da pizdi na Teslu.
A tu tek pizdi. Čekaj da popizdi skroz.
EDIT:
A što se Tesle tiče, upravo sam završio Einsteina audioknjigu, pa krećem na Muska. Stvarno me zanima čovjek. Iako po mom mišljenju koje za sada nema nikakvu objektivnu potporu - možda ga muči to što se previše razgranao. Tesla, SpaceX ili kako se već zove tvrtka, pa Tesla krene i na kuće. O najvećoj tvornici na svijetu da ne pričamo...
Stani malo! - mislim da bi mu Jobs to prvi reko.
Sjeti se šta je Steve napravio kada se '90-ih vratio u Apple. Srezao sve osim četiri proizvoda. Dva kućna kompa, dva poslovna profesionalna. U svakom polju laptop i desktop. Kada je to krenulo - idemo dalje.
A ne ovo - guranje tri megaprojekta odjednom a u svakom od njih mali milijun začkoljica (Tesla tvornica, Tesla proizvodi (u autoindustriji i građevini) i kao da to nije dovoljno - SpaceX s misijom na Mars.
Musku još pošteno nije niti Tesla krenula. Niti jednu godinu ne vuče dobitak. Niti nulu navodno.
26.03.2018 | 08:42
Ako je tako cijenjen, a vidim da ima i dosta pratitelja, onda ću sigurno popratit epilog priče.
Smayoo me navuko sa svojim kritiziranjem, pa me i uzrujao.
Moram delat.
26.03.2018 | 08:45
JOHN kaže:
Ako je tako cijenjen, a vidim da ima i dosta pratitelja, onda ću sigurno popratit epilog priče.
Smayoo me navuko sa svojim kritiziranjem, pa me i uzrujao.
Moram delat.

Sve pet. Ćao majstore!
26.03.2018 | 09:18
JOHN kaže:

Ja sam rekao što mislim. Ako elektronika nije na razini u autoindustriji onda nije.


Ti na svoje mišljenje dakako imaš pravo. Ali ono nije ni po čemu relevantno za tu temu jer nisi ni kompetentan, niti raspolažeš analitičkim podacima. Dakle, tvoje mišljenje nije argument kao takav. Ako nemaš argumente, onda sroči rečenicu "Moje je mišljenje da elektronika u autima ne valja." To se mišljenje validira činjenicom da o elektronici nemaš pojma i sve ok. Opinions are like assholes - everybody has one.

Ako ti moje pretpostavke ne sjedaju, opovrgni ih.


Pa i jesam. I na to nisi ništa odgovorio. Jer nemaš argumenata. Ne znaš čak ni opisati što želiš od senzora, ali ti ne valja.
26.03.2018 | 09:34
Kad smo kod Muska, iako mi se čovjek (malo) spustio u očima kada sam mu vidio izjavu da ga više fascinira Edison od Tesle (ali to je lokalpatriotizam, pa mu neću uzimati za zlo) - redovito me oduševi nekim ludim potezom. Evo današnjeg kako ga opisuju na stranicama BUG-a.
26.03.2018 | 09:42
Generalno ne sudjelujem u sprdačinama jer su obično gubitak vremena. A ovo je jedna od njih. Ja se tebi smayoo nemam što dodatno izjašnjavat. Ako ne shvačaš, šta ću ti ja. Možda da ponovno pročitaš. Ja se nikad ne ponavljam.
Tvoje mišljenje je da u elektronici vlada savršenstvo, zato po meni nisi relevantan. Al ajd, mogu se složit s činjenicom kad si rekao da USB stick nije pametno mjesto za čuvanje podataka. Baš mi je neki dan crko jedan od ADATA, sva sreća u jamstvenom roku. Skupa stvarčica od gotovo 400kn koja k..ca ne valja kao i sve ostalo od tih sklopova. Smeće nepouzdano.
Sva sreća da sam imao svježi backup. Da nisam, još bi više kritizirao.
26.03.2018 | 09:43
Pa naravno da mu nije bilo teško maknuti sve sa FB-a jer će sad njegov primjer slijediti mnogi, a to znači više onih koji će pojačati svoju aktivnost na Googleu, a povećanje aktivnosti na Googleu pak Musku samo donosi još veći osmijeh na lice (i još deblji račun u banci)
26.03.2018 | 10:07
Bertone kaže:
Pa naravno da mu nije bilo teško maknuti sve sa FB-a jer će sad njegov primjer slijediti mnogi, a to znači više onih koji će pojačati svoju aktivnost na Googleu, a povećanje aktivnosti na Googleu pak Musku samo donosi još veći osmijeh na lice (i još deblji račun u banci)

Bertone, nemoj ovo shvatiti kao svađu - ali krivo si polovio sve. Musk mrzi Google.

A da je imao stranice dvaju svojih kompanija na Facebooku, kaže da nije niti znao. I ovo je njegova reakcija na aferu curenja privatnih podataka s FB-a, ne znam ni sam točno koju - ali neku najnoviju.
E sada, da li mulja da nije znao ili su stranice zaista bile lažne, ili je odgovor u izlogu tri tipa netko je u kompaniji napravio račune ali nije došlo do njega... to zaista nemam pojma.
EDIT:
Mrzi je preteška riječ, ali neću je mijenjati. Ispravit ću se tu. Ajmo reć ne voli ili možda čak, misli da će oni biti tvrtka nalik Skynetu iz Terminatora 2.
EDIT 1:
Kome se neda gledati - Musk u ovom videu govori da trenutno postoji više staza ka više tipova AI budućnosti, ali da se boji da će ljudi završiti kao kmetovi pod umjetnom inteligencijom kojom će vladati šaka ljudi kojoj nije u cilju razdijeliti niti tu (AI) moć. Dopunjava se da je on otvorio Open AI, a na pitanje na koju kompaniju misli, odgovara: samo jednu. Na dodatno pitanje (između redaka: jeli Apple?) da li je to tvrtka koja će se možda natjecati u automobilima s vama - ponavlja odgovor.
Nije specifično imenovao Google, ali svi iščitavaju da misli na njih.
EDIT 2:
Ovo što slijedi je pitanje, možda ne vidim direktnu konkurenciju dviju kompanija.
Kako zatvaranje Facebook accounta pomaže Google tražilici? Pa ne tražim ono što me zanima na Facebooku. Mada ne opovrgavam da i tamo nađeš vijesti, komentare istih, ali ne i tražilicu - što je ovima core business s kojim prodaju tvoju privatnost kompanijama. Ili griješim? Kakve Musk ima veze s Googleom da bi se debljao račun?
P.S. Slobodno me opovrgni u čemu držiš da sam u krivu. Samo ću ti se zahvaliti. Odmah da znaš.
26.03.2018 | 10:30
@Smajoo i @John, čitam vas dvojicu i sjetim se svoje žene kad je pizdila što sam na auto umjesto OEM diskova i kočionih pločica stavio ATE diskove i Ferodo DS2500 prednje i ATE zadnje kočione pločice (ok, išla je u kompletu i jača kočiona pumpa, Motul 660 kočiona tekučina i još par sitnica)... i džabe sam joj danima pokušavao objasniti prednost upgradea kočionog sistema i na kraju sam odustao, a onda nekih pola godine kasnije smo vozili Škorpikovom i naletili na daske koje su nekome pale sa kamiona ili čega već, uglavnom mi smo stali, ali auto pored nas nije i fino je bubnuo u daske... 15-ak minuta kasnije nakon što smo nastavili sa vožnjom žena je prokomentirala da je baš dobro kaj nam auto tako dobro koči na što nisam odgovorio ništa... jednostavno nije bilo svrhe se ponovno vraćati na razgovor o "nepotrebnom" upgradeu kočnica.
26.03.2018 | 10:41
Ozbiljno, Bertone - kako Musk može zaraditi na Googleu? Nisam ga povezivao s njima. Možda ti znaš nešto više, ja stvarno ne znam.
26.03.2018 | 10:42
Kloba kaže:

Bertone, nemoj ovo shvatiti kao svađu - ali krivo si polovio sve. Musk mrzi Google.

Bože sačuvaj, pa ja ni pravu svađu ne doživljavam kao svađu... a kaj se tiče Muska ne voli (da ne te ne citiram pa napišem mrzi) on ni Apple, ni M$, ni ... ma ima on poduži popis.

EDIT: poveznica im je PeyPal preko kojeg idu transakcije, a cijena oglasa/oglašavanja na Googleu je veća od cijene oglasa na FB-u što znači ako je manje oglašavanja na FB više je na Googleu pa je i provizija veća.
26.03.2018 | 10:46
I zadnje od mene za autoljupce: Muskovo mišljenje o standardnim dvjema autokompanijama, u ovom videu njemačkim.
26.03.2018 | 10:48
Da, tu je šljakao do 2008., ili ga je stvorio - da ne otvaram Wiki i pravim se pametan. Koliko se sjećam čitanja, lovu s kojom sve ovo radi stvorio je u vrijeme internet bubble-a, ako se ne varam. Ne znam točno koja mu je uloga u Paypalu bila, idem provjerit. Thanks!
Sada gledam ovo, jer nikako da ulovim što zaista Musk misli o Tesli. Samo neke "čuo sam" tvrdnje. Znam da on nije tako imenovao tvrtku, nego ju je kupio s tim imenom.
26.03.2018 | 10:53
Ne znam ni ja sad napamet, ali po sjećanju Musk je bio suosnivač tvrtke x.com ili tako nekako koja se bavila online financijskim trnsakcijama, onda se nekoliko tvrki spojilo/prodalo/kupilo (među njima i x.com) i nastao je PeyPal, a Musk ima fini paket dionica, a oni sa finim paketima dionica imaju i fine dividende
26.03.2018 | 10:55
Bertone kaže:
Ne znam ni ja sad napamet, ali po sjećanju Musk je bio suosnivač tvrtke x.com ili tako nekako koja se bavila online financijskim trnsakcijama, onda se nekoliko tvrki spojilo/prodalo/kupilo (među njima i x.com) i nastao je PeyPal, a Musk ima fini paket dionica, a oni sa finim paketima dionica imaju i fine dividende

Hvala na odgovoru.
Ma - vidi ovaj video od gore, pa lik nije normalan.
Ima i SolarCity, i još neku tvrtku osim SpaceX-a i Tesle. Kako on misli sve to progurat zaista mi nije jasno.
Al svaka mu čast...
EDIT:
Ali do 5. minute ovaj gore lik pušta tu 51 sekundu di se Musk više divi Edisonu nego Tesli, zato što (pazi odgovor) Tesla nije svoje izume doveo na tržište. Edison je.
Pa jbmtmtr s čim ti auto radi?!? S direktnom?
Jooojjj, opet lokalpatriotizam...
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 10 sati
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, Riba, Anonimci (537)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.46 Seconds

Provided by iJoomla SEO