JOHN, definitivno si u pravu kada si napisao da je Rimac napravio brand.
Njegove baterije se od Muskovih samo po izgledu totalno razlikuju, a tko zna po čemu sve ne u sustavu upravljanja njima koji Rimac ima svoj, a Musk svoj. Tesli baterija stoji ispod automobila, zauzima cijelu površinu između četiri kotača, a Rimcu ispod haube ili ispod stražnjeg dijela (gdje bi na normalnom autu bio prtljažnik).
A da je danas YouTube sposoban ljudima lansirati karijere u stratosferu, uzmi za primjer samo iz Hrvatske
2Cellos i prvi spot obradu Thrillera od Jacksona, te Concept One Rimac automobila koji je u svijetu hiper automobila i drag racinga postao zvijezda jer je sve kraj sebe, redom LA Ferrari, Prosche 911 Spyder, Laborghini Aventador, Honda NSX, pa i Bugatti Veyron - ostavljao u prašini.
I naravno da su si (kako je ovih Concept One proizvedeno 10 primjeraka) ovi šeici, prinčevi, ruski oligarsi (ili njihovi sinovi) i novopečeni kineski lovatori; redom krupne ribe koji dnevno potroše stotine tisuća dolara na hranu za kućne ljubimce - poželjeli nasljednika.
Upravo dok ovo pišem i razmišljam, držim je je
tek sada Rimac u fazi biti ili ne biti.
Ako ovaj test ne prođe, gotov je. Pogorelić.
Ako prođe, sve karte su mu otvorene.
Concept One i njegov battery managment system:
Battery system Tesla S automobila, na kojeg se ljudi žale da skuplja vlagu između baterije i dna šasije vozila, na kojem su s gornje strane sjedala. Pa kukaju da im odlazi rashaldni sistem baterije smješten ne znam ni sam gdje (mislim da je ispod haube negdje). Ma čuda. Kada na You Tube ukucaš Tesla (ne mora stajati problems kraj te riječi) izbacit će jako puno videa korisnika tih automobila koji se žale na svakojake stvari, i jako puno baš na bateriju.
A Clarcksona je tužio jer je prvi Roadster koji je deklarirano mogao preći toliko milja na jednom punjenju popljuvao, jer se njemu pred kamerama ugasio nakon cca 10 milja. Musk je tvrdio da laže i da je kupljeni novinar od auto tvrtki kojima je u cilju što više razvući korištenje klasičnih motora. Ne znam tko je u pravu, znam samo da je Musk izgubio parnicu.
Mogla se skratit priča i proglasit da je to smeće od proizvoda. Navodno da nema Tesle S na kojoj se kvaka nije mijenjala nakon par tis km. Neki ih mijenjaju i u nekoliko navrata. Jako puno ima prigovora oko Tesle S, a di je tek 3. Koliko je to površan proizvod da i glupi ameri to polako shvaćaju. Jedina dobra stvar Tesle što je potakla druge(korisnike, pa i same proizvođače) da stvari po pitanju pogona mogu biti ipak drugačije. Sve ostalo mi izgleda kao poluproizvod kojeg na kraju nisu u stanju ni realizirat u zacrtanim okvirima.
Ono što mene živcira kod takvih ljudi (Musk i sl) je ta razina neprizemnosti, egocentričnosti i lucidnosti pri čemu dižu takav hype, doslovno preko noći, oko svojih proizvoda, a ljudi ko ovce navale i čekaju u fakin redovima, bacaju pare i onda gunđaju na netu kako su ih zajebali. Zato je meni nepomljivo, mada me eto Djuro uvjerava u suprotno, da su danas vozila daleko kvalitetnija.
Ja osobno mislim da je slika bitno drugačija. Korisnike se vara, novi modeli se štancaju gotovo svake godine, svake druge sigurno. I to naravno za sobom vuče dječje bolesti koje se u pravilom u redizajnu rješavaju, al ne, događa se iprovo suprotno. Događaju se bolesti koje su se riješile u autoindustriji prije 20g.