18.12.2018 | 23:24
Baš mi je drago zbog svih hejtera što sada nemaju po čemu dodatno srat! Poprilično sam bio uvjeren da će promet funkcionirat kako spada. Toliko me nervirao taj silni pesimizam u medijima i društvenim mrežama da sam čak počeo sumnjat u svoju realnu procjenu.
I baš mi je drago što su ga konačno zatvorili, em zato što je u očajnom stanju i zato što se počelo pojavljivati još dodatnih idiota koji kruže po rotoru i gledaju što tamo rade oni “čudni” strojevi samo kako bi ubrali materijala za dodatno hejtanje po mrežama. Rotor nije za fakin razgledavanje gradilišta!
Uglavnom, tjedno prođem bar 4x prek tog rotora i gotovo svaki put psujem, pa odgovorno tvrdim da rotor nije za idiote od vozača. Dobar dio ljudi se u Zagrebu NEZNA vozit! Vjerojatno ih pola drhti čim sjedne za volan(neke psihičke barijere ili što več), a druga polovica ima problema s elementarnim znanjem i praćenjem prometa. Piskaranje po mobitelima, nepoštovanje pravila, kasno kretanje, kasno zaustavljanje, šminkanje, divljanje itd.. A što se rotora tiče, odnosno bilo kojeg, dovoljno je da jedan idiot uđe u njega i imamo sranje. U Zagrebu nažalost idiota ima na pretek. A još kad ulete oni u čijem selu nema više auta od parkirališta jedne zgrade u Zagrebu, onda imamo savršen cirkus u prometu.
@Bertone ti vjerojatno imaš iskustva s lošim poprečnim padovima na starim cestama gdje postoje određena ograničenja, najčešće je u pitanju novac i nesređeni imovinsko-pravni odnosi. Postoje određena pravila prilikom projektiranja kolničkih konstrukcija (brzina, uzdužni i poprečni padovi krivina, vitoperenja i hrpa drugih parametara) za što je potreban prostor i novac kojeg u pravilu nema jer su fakin ograde parcela uz sami asfalt. Tamo gdje ima prostora sve se odradi po pravilima struke, odnosno kak ti veliš da se pogodi.
Ima situacija kad se nešto zajebe, al da se poprečni pad zajebe....to fakat dugo nisam vidio.