25.12.2018 | 23:25
duba kaže:
defeat device je software koji prepoznaje da li je Auto na valjcima ili se nalazi na cesti, algoritam koristi parametre kao atmosferski talk, koliko dugo je radio motor, dali se pomicao volan itd. Ako bi algoritam zaključio da se auto nalazi na cesti onda bi isključio sve što služi pročiščavanju ispušnih plinova. Tako da bi auto na valjcima co2 bi bio u propisanim granicama ali kad bi se auto kretalo u realnim uvjetima co2 bi bio i do 50 puta veći. Tek kad su Amerikanci krenuli testirati u vožnji se pokazalo da je mućka! Kontroleri su mislili da se radi o grešci i zamolili VW da to popravi, ali oni su bili toliko bahati da i nakon što su ih Amerikanci ulovili prstima u medu nisu vidjeli potrebu da nešto naprave nego su samo DD malo optimirali. To je istina i svako ko je pratio vijesti zna da je to tome tako, i ne znam što je tu laž?
youtu.be/glHNu91zUdA
Molio bih te da pišeš ono o čemu znaš dovoljno i u što se razumiješ. Točka prijepora su bili dušični oksidi (NOx) i otud je sve krenulo. VW je ulovljeln u pekmezu (medu) s dizelskim motorom obujma dvije litre. Taj motor u prosjeku u autima troši cca 6 l/100 km. Istovremeno, Ameri koriste V8 benzince. Kaj misliš, koji motor ispušta više CO2, ako V8 troši 12-15 l/100 km?!
Uopće neću klikati na link s youtubea, jer ga je mogao postat tko god je htio i bez osnovnih predznanja. Dizelski motor ima problem s emisijama NOx i česticama čađe. Njih iz ispuha uklanjaju sofisticirani ispušni sustavi koji koštaju. Tu se radi o recirkulaciji dijela ispušnih sustava, DeNOx katalizatorima, sustavima koji ubrizgavaju ureu u ispušni sustav, vođenju procesa izgaranja da budu niže vršne temperature i tlakovi u cilindru itd. Bilo koji od ovih zahvata ima za posljedicu ili povišenu potrošnju goriva ili smanjenu snagu motora. Da nema tih zakonskih zahtjeva, dizelski bi motori trošili upola manje goriva, nego troše. VW se mislio izvući bez uree (sustav košta, i ono još gore, traži od vlasnika da puni spremnik s ureom (AdBlue) koji košta i gnjavaža je, posebno za najkomotniji narod na svijetu aka Amere) i zato je osmislio defeat device.
Produkt svakog izgaranja je CO2 i H2O; dok god nešto gori, nastaje CO2. Ako želiš eliminirati ili prestani izgarati neku organsku tvar, ili u ispuh posadi šumu koja će fotosintezom taj CO2 pretvarati u kisik i ugljik.
Evo, ovaj članak, iako iznimno površan, govori o meritumu stvari:
www.newscientist.com/article/dn28240-how...t-fix-affected-cars/
Zato je još jednom molim da dobro proučiš materiju prije nego pišeš neistinu o nečem o čemu ne znaš ni izbliza dovoljno, a informacije temeljiš ne neprovjerenim izvorima s neta (za podsjećanje, na netu kolaju i informacije da je Zemlja ravna ploča, da ljudi nisu nikad bili na Mjesecu itd itd)