Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


06.10.2020 | 16:39
smayoo kaže:
Gle, ako uzmeš u obzir da su ljudi, kako vrijeme odmiče, sve veći (viši i masivniji) kako im raste životni standard (jer se hrane sve više proteinima, osobito u djetinjstvu i mladosti), opet tu nešto ne štima.

Vozio sam se (više puta) u "žabi" (Citroën DS sedan), i to ne kao dijete, nego kao student, kad sam bio jednako visok kao sad. Vozio sam se baš puno puta u GS Pallasu. Vozio sam se nekoliko puta u XM-u. To su sve bili auti u kojima si mogao tulum napraviti, ne samo po visini. Da ne ulazim sad u nepotrebne detalje...

Prvi u kojem sam ostao iznenađen manjkom prostora je bio Xantia, ali barem je na prednjim sjedalima bilo dovoljno visoko. Isto tako i u starom (prvom?) C5.
U ovom kojeg sad kolega vozi (C5 2013.), koji je čak karavan (??!!), i on (1,87) i ja (1,91) moramo razrađivati posebnu tehniku ulaženja jer kad normalno sjedamo na prednja sjedala, udaramo glavom (cca iznad uha) u gornji dovratak. A kad sjednemo za volan, sjedalo mora biti poluležeće, da nam tjeme ne struže po "stropu". Naravno, iza nas ne može sjesti nitko veći od 10-godišnjeg djeteta. A pričamo o C5. Jbg. više mjesta ima u Fiatu Punto...


Pa zašto je tako visok čovjek uzimao auto u koji ima problema sa ulaženjem i sjedenjem?
06.10.2020 | 16:44
Čovjek je cjeloživotni fan Citroëna. Bilo mu je nezamislivo da umjesto starog C5 kupuje išta drugo osim novijeg C5. Nije uopće očekivao takav problem i bio je previše oduševljen kad je sjedao za volan prije kupnje pa nije ni primjetio da je skoro slomio vrat.
06.10.2020 | 16:45
Ono za što mu ja pijem krv na slamčicu čak i nije to što je nizak, nego to što u tako superfancy autu - nemaš gdje odložiti bočicu vode (soka, bilo čega), čak ni ako si vozač, a kamoli ostali putnici.
06.10.2020 | 20:28
Ovo je ladno moglo ići i u temu "humor", ali kad sam već tu, ide tu:



... pa ti radi uvoz Alfe u HR
06.10.2020 | 21:47
Haha, pa to je Alfa obavila nuždu po Mercedesu iz prijezira!

U biti vjerojatno polovnjak kojem meho nije stegao čep od kartera, pa ispao od drndanja. Ili vjerojatnije da su joj maznuli karter prilikom utovara jer bi se inače i prije vidjelo da curi.

Giuliette imaju odlične i pouzdane motore, nisu imale nikakve bitne tvorničke nedostatke, a pogotovo ikakve probleme s uljem. Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.
07.10.2020 | 00:08
Jbg, da se radi o Audiju ili BMWu, onda ne bi ni postao tu fotku jer bi sam sebi rekao "Ma, vjerojatno su razvalili karter prilikom utovara jer bi se inače i prije vidjelo da curi..."
07.10.2020 | 00:44
Pa realno, odakle može isteći ovolika količina motornog ulja na autu koji nije u pogonu? Moj educated guess je:

1) oštetitili su karter pri utovaru, ili neposredno prije, pa kada se ohladio je pukotina procurila,
2) rađen je servis prije i neki šegrt nije stegao vijak čepa, pa se u drndanju na šleperu otvorio,
3) od vibracija na prednjem dijelu šlepera odvojila se cijev koja ide u hladnjak ulja naprijed lijevo.

Sve skupa ništa strašno, ali glavno da sam danas dobio tridesetak poruka sa svih strana o tome. Strašno je pak to što sve ljude zabavlja u njihovom nepoznavanju tehnologije i potpunoj ignoranciji s dozom balkanskog primitivizma.
07.10.2020 | 01:38
Pa to ti i kažem. Da je na kamionu bio neki Audi ili BMW, svi bi došli do istog zaključka kao i ti, ali kad je to Alfa, onda je to odmah predmet sprdnje...
07.10.2020 | 01:44
Prije dosta godina vozio sam se s kolegom, putovali smo do Dubrovnika (u vrijeme prije autoceste) pa smo imali cijeli dan za ubit ćakulom .

Cca od Otočca do Knina sam ga slušao kako veliča VW (vozili smo se u VW Polu od firme) nabraja sranja i probleme na bratovom Fiatu Tipo, a jedno 10 puta je pri tom ponovio kako mu je retrovizor ostao u ruci kad si ga je htio namjestiti. Nisam kužio što mu se toliko taj retrovizor zamjerio, meni je moj, dok sam vozio stojadina, ostajao u ruci svaki put.

Kad smo stigli do Ciste Provo, stali smo na ručak. Ja otvaram (suvozačka) vrata i - ostane mi kvaka u ruci.

Umrem od smijeha i ponovim mu njegovu rečenicu "Talijanska kvaliteta, štuko i pitura".

A on meni na to, mrtav-hladan "Jbg, ne može sve biti savršeno".

Dakle, na talijanskom autu je to "štuko i pitura", a na njemačkom "ne može sve biti savršeno".
07.10.2020 | 08:38
dpasaric kaže:
Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.


Davore, cccccc!

U Giulietti je ili 1.6 ili 2.0 JTD. 1.9 JTD je davno rahmetli......

Dečki, režite me gdi sam najtanji, ali ovo je u startu oštećen auto i kao takav utovaren na šleper. Sigurno. Da nije, nema _ebene šanse da ovako ulje izleti van u jednom valu...

Ne znam, ima li ova alfa plastični karter? Ako ima, dovoljno je da zapneš pošteno i onda se dogodi ovo (prije nego krene sprdnja, VAG je prvi počeo koristiti plastične kartere).
07.10.2020 | 11:01
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.


Davore, cccccc!

U Giulietti je ili 1.6 ili 2.0 JTD. 1.9 JTD je davno rahmetli......


Ma daaa, dobro, to su podverzije, mi to sve zovemo "1.9", "onaj prvi s common-railom".

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi. Na modelima koje ja vozim je metalan, ali ja uvijek kasnim koje desetljeće!
07.10.2020 | 14:26
Kad smo kod kartera, Golf 4 (SDI/TDI) je uredno u ostao bez kartera kod bilo kojeg neopreznijeg penjanja na rizol (i još više spuštanja u rikverc sa rizola).
07.10.2020 | 15:55
dpasaric kaže:

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi.


O da, to ti je sad postao industrijski standard. VAG, PSA, Ford to već koriste. Sigurno i ostali slijede...
07.10.2020 | 18:39
Treba biti pažljiv s plastičnim karterom.

Pogotovo na selu.
07.10.2020 | 21:24
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi.


O da, to ti je sad postao industrijski standard. VAG, PSA, Ford to već koriste. Sigurno i ostali slijede...


Ma, nema veze... To su ionako zadnji motori s unutarnjim izgaranjem uopće...
09.10.2020 | 22:10
Vjerujem da je ovo mjesto da se objavi:

Press Release

Croatia and Estonia named in 2021 WRC calendar

· WRC Promoter releases 2021 FIA World Rally Championship calendar
· Croatia joins WRC fixture list for the first time
· Estonia retained after late call-up to host successful 2020 restart
· Covid-19 strategy plays major role in calendar structure

Munich, 9 October 2020 – Croatia will host a round of the FIA World Rally Championship for the first time after being named in the 2021 calendar on Friday (9 October).

Estonia is also included in the 12-round series after being called-up at short notice to host a widely-praised post-lockdown restart event in September. It was the Baltic state’s first WRC appearance.

Kenya’s iconic Safari Rally and Japan, which were both included in this year’s schedule but cancelled due to the pandemic, are also listed. Spain returns after a year’s absence.

The season features nine European events and three outside Europe. It has been strategically designed to allow for a continued Covid-19 impact on international sport by scheduling the majority of rounds from June onwards.

The calendar was approved by the FIA, world motorsport’s governing body, and WRC Promoter managing director Jona Siebel said it would appeal to both competitors and WRC fans alike.

“The inclusion of Croatia to the WRC for the first time is an exciting new challenge to our fixture list and brings huge anticipation,” he added.

“Estonia’s championship debut a few weeks ago proved a massive success, even more so given the short time available to the organisers to prepare the rally. It fully deserves to retain its slot for 2021.”

The 2021 championship in detail
The season kicks-off with the traditional season-opening Rallye Monte-Carlo in the French Alps. It will be followed by Rally Sweden, the series’ only pure winter fixture.

Croatia forms the third round and will be held on 22 - 25 April. It is the opening pure asphalt encounter and will be based in capital city Zagreb.

Portugal’s late-May fixture is the first of three hot weather gravel rounds. It is followed in June by Italy and Kenya, which completes the opening half of the championship.

The cancellation of this year’s Safari Rally Kenya, one of global motorsport’s legendary contests, means the WRC returns to Africa, the world’s second largest continent by size, for the first time since 2002.

Fast dirt road rounds in Estonia and Finland open the season’s second sector in July ahead of August’s United Kingdom date.

WRC Promoter is in discussion with the UK governing body, Motorsport UK, which is working to confirm the required government funding. An announcement is expected to be forthcoming.

Two of the final three rounds take place outside Europe. Chile and Spain precede Japan, which hosts the coveted final round in November. Japan’s inclusion, 11 years after the previous WRC fixture there, marks mainstream Asia’s first appearance since then.

WRC Promoter develops strategy to combat effects of pandemic
The continued consequences of Covid-19, which led to the loss of several WRC rounds in 2020, had a major influence on the calendar structure.

After the opening rounds in Monte-Carlo and Sweden, winter events which cannot be moved from their early year dates, the season pauses for more than two months to allow maximum time for the effects of the pandemic to ease.

No rounds outside Europe are scheduled before late June and only a third of the 12 rounds will be held across the first five months of the year.

“Covid-19 has hit international sporting events extremely hard. WRC has not been spared, leading to the unfortunate cancellation of several events throughout 2020,” said Siebel.

“So, in developing the 2021 FIA World Rally Championship calendar, we had to take pragmatic and strategic decisions on the continuing impact on global travel next year.

“We could not foresee any long-haul events being held in a safe manner for the public, or for our large group of travelling staff, suppliers, competitors and media, for the first five months of 2021.

“It’s essential our event organisers are fully committed to managing the difficult Covid-19 controls we can expect to be in place next year while delivering high-quality championship rounds. I’m confident the 12 rallies chosen for next year will not let us down,” he added.

In a further measure, rallies in Turkey, Latvia, Belgium, Greece, Italy (Monza) and Argentina will be on a reserve list of contingency events in case of Covid-19 issues, the latter as an option for non-European rounds.

The 2021 calendar is:

Round Rally
Date
1
Monte-Carlo
21 - 24 January
2
Sweden
11 - 14 February
3
Croatia
22 - 25 April*
4
Portugal
20 - 23 May
5
Italy
3 - 6 June
6
Kenya
24 - 27 June
7
Estonia
15 - 18 July*
8
Finland
29 July - 1 August
9
UK
19 - 22 August*
10
Chile
9 - 12 September
11
Spain
14 - 17 October
12
Japan
11 - 14 November

* Subject to agreement

ends

Dakle, i službeno je sad. WRC će biti u Zagrebu (Asfaltni reli, Zagreb i Zagorje) od 22.-25.04. 2021. Tko nije nikad vidio reli auto uživo u stagemodu, sad ima prigodu vidjeti kako se negira fizika!
09.10.2020 | 22:15
10.10.2020 | 03:02
Gdje će se to moći gledati? Misliš da će neki naš TV program to prenositi?
10.10.2020 | 03:53
Kakav te crni TV spopao

Rally se gleda tako da kad objave popis etapa, tjedan dana utrošiš na pripremu gledanja i kad si odabrao pogodno mjesto sa kojeg vidiš jedan ili dva zavoja za svaki brzinac, odgledaš taj brzinac i onda trčiš na slijedeći brzinac i novu odabranu lokaciju i tako tri dana
10.10.2020 | 11:03
Bertone kaže:
Kakav te crni TV spopao

Rally se gleda tako da kad objave popis etapa, tjedan dana utrošiš na pripremu gledanja i kad si odabrao pogodno mjesto sa kojeg vidiš jedan ili dva zavoja za svaki brzinac, odgledaš taj brzinac i onda trčiš na slijedeći brzinac i novu odabranu lokaciju i tako tri dana


Točno tako!

Uz malu korekciju: obično ne stigneš uhvatiti idući brzinac, jer posade idu najkraćim putem i imaju prednost prolaska (a cesta može biti i zatvorena) pa onda ideš na onaj drugi. Ako si jako sretan, u jednom danu uspiješ vidjeti uživo 4 brzinca i biti u servisu tijekom servisiranja da vidiš auto izbliza.

A ako ti se to ne čini prikladnim, imaš wrc.com pa wrc plus uslugu koja ti prenosi svaki brzinac. Možeš uplatiti samo jedan reli, a prenose sve. Tri dana si pred ekranom. Fantastičan sistem...

Ali, moraš bar jednom vidjeti I ČUTI WRC auto uživo u stagemodeu; kad prođe, zemlja se trese, zvuk motora, wastegatea, antilag sustava, pucanje iz ispuha na oduzimanju gasa, užareni diskovi....

Čudo!
10.10.2020 | 13:12
Na ovu temu, umem da kažem samo dve reči...alfa romeo
11.10.2020 | 10:09
Tagiram godisnji sljedece godine za ovo! Hvala Djuro na info...
12.10.2020 | 23:15
Frend mi je Pulićev mehaničar, pa sam imao sreće biti u šatoru kada su bili u Rijeci. Nisam baš po utrkama, zadnje sam bio u Buzetu prije dosta godina, ali ovo bi vrijedilo vidjeti i osjetiti!
20.11.2020 | 19:58
Evo, i to smo dočekali
www.tesla.com/hr_HR
... sad samo moram naći 600k kn za Model S LRP
20.11.2020 | 20:13
Ne još. Najprije da vidimo tko će raditi u ovlaštenom servisu.
20.11.2020 | 20:40
Mrmlj...
Najbliži servis je u Padovi, odnosno Grazu. U Ljubljani "uskoro"...
20.11.2020 | 21:43
Pa kažu da će sa otvaranjem poslovnice u ZG (za sada traže dva zaposlenika), za par mjeseci otvoriti i servis, ali ono što je možda bitnije je da Tesla u svim zemljama gdje ima prodaju/servis postavlja i svoje "Tesla Superchargere".
20.11.2020 | 22:13
Ima već Tesla superchargera u Hrvatskoj lopatom.

ScreenShot2020-11-20at21.17.39.png
20.11.2020 | 23:45
Smayoo,

Rade li ti punjaći punim kapacitetom? Naime, iz mojeg iskustva dosad, mislim da ne postoji niti JEDAN 50 kW punjač u RH. Aparatura koja se postavi nominalno podržava 50 kW, ali nitko ne zakupi toliku snagu od HEP-a, nego svi rade s puno manjim snagama...
21.11.2020 | 01:57
Za neke sam osobno radio računicu i pisao papire za HEP. Za neke sam bio osobno prisutan kad se Tesla punio. Nije 50 kW nego 27.
Naravno, tamo gdje ih ima više od jednog, ne treba po toliko kW za svakog jer rade intermitentno.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 17 minuta
  • smayoo: Nije to baš besplatan način. To sve tako radi kako si opisao, ali windowsi te upozoravaju da nisu aktivirani
  • ping: @VanjusOS ima. Downloadiraj DEMO version parallelsa za M procesrore. To će ti downloadirati windows for arm kao .iso file. Instaliraj UTM virtual machine i windowse koje si skinuo.
  • JOHN: izuzev telekom operatera i sl.
  • JOHN: to je sve ilegala
  • JOHN: Pazite se skime imate aranžamne
  • JOHN: Čini se da više neće biti IPTVa, za đabalesku ili ga više uopće neće biti u ponudi.
  • smayoo: [link]
  • stefanjos: podsjetnik svim dobrim ljudima za iparty :)
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.52 Seconds

Provided by iJoomla SEO