26.01.2020 | 17:03
Čini mi se da lik vozi po sredini zato da sve tri trake stanu u kadar.
Inače, što se tiče (ne)snalaženja u vožnji po više traka, tu rijetko tko može nadmašiti moje sugrađane. Doduše, mi baš i nemamo puno višetračnih dionica u Gradu, ali i ovo malo je dovoljno da napravi zbrku (srećom nema puno sudara).
Recimo, sasvim normalno je stvaranje gužvi na ulasku u tro-tračnu cestu zato što 'legenda' na čelu kolone čeka dok se isprazne sve tri trake, jer on želi odmah ući u najudaljeniju traku (prestrojavanje, što je to?!).
Kružni tokovi (imamo čak dva veća/prometnija, srećom sa samo jednom trakom, i jedan manji) su također mjesta gdje se svašta može vidjeti: vožnja kroz kružni tok sa uključenim žmigavcem, izlazak iz kružnog toka bez uključivanja žmigavca, ulazak u kružni tok kao da ima prednost, iako ispred kružnog toka stoji znak ulaska na cestu sa prednošću prolaza...
Inače, što se tiče ovog rotora u Zg, vidim da neki prometni stručnjak komentira kako su stavili semafore na njega.
To mi nikako nije jasno, jer rotor bi po definiciji trebao biti rješenja koje zamjenjuje semafore i uklanja njihov najveći nedostatak, gomilanje vozila na najprometnijem smjeru, dok je upaljeno crveno, a u drugom smjeru nema prometa (ili ga ima vrlo malo).
Nešto slično imamo i u Dubrovniku. Na križanju na kojem su se stvarale velike gužve, prvo su napravili kružni tok (koji tako ne izgleda jer 'glavni' smjer de-facto prolazi obodom kružnog toka), a nakon toga (kad su shvatili da su pješaci jedan od uzroka stvaranja gužve, pješački prijelaz je odmah do kružnog toka) su stavili i semafor.
Ma, veselje samo takvo...