25.06.2017 | 19:09
John, prvo ću ti odgovoriti na ovo:
"Meni ide na onu stvar što se osuđuje jedan režim a drugi opravdava. Zato velim, hebo vas onaj do 45 i od 45.
Tko čkomi oko čega? Šta ti znaš šta ja radim i koji su moji interesi. Pa nekoliko sam puta sudjelovao na prosvjedima koje je organizirala udruga Franak dok su većina ljudi pljuvali po njima( sva sreća samo preko portala i sl). To je jad ovog naroda. Pa i na ovom forumu su neki zagovarali da su si sami krivi, a sada neki(možda čak i isti) bacaju linkove kako ih te lopine tjeraju na cestu. Fuj!"
Ako si mene tu ciljao, jer ja bacam linkove a Vanjuška ne, pa nemaš koga drugoga - onda si se malo prebrojao jer ja na temu Franak nikada ovdje progovorio ranije nisam. A poglede oko toga imamo slične, prema tome - ne znam čemu "Fuj!".
A na drugo ću odgovoriti prvo ovime. Znam šta radiš otprilike jer si sam u drugom tekstu naveo profesora i građevinu. 2 + 2 = 4. Sigurno nisi nuklearni fizičar, već se baviš građevinskom djelatnošću. Niskogradnja, visokogradnja - dalje za ovo ovdje sada i nije bitno...
"Nebi htio da ispadne da nekog opravdavam ali bojim se da neke lokacije nemaju odgovarajući radijus za današnju količinu prometa. Ima tu dosta naprezanja i trošenja i naravno da su česti radovi. Možda jednom prokomentiram s profesorom oko toga, ako je još živ. Nije moje područje građevine, ali ovako na prvu mi se čini da je radijus krivine kriv. A da se to popegla, bojim se da će se otvorit novi problemi zbog skučenosti prostora."
Nisam Fransokansku/Ilicu spomenuo bez razloga. Još sam za Večernji radio priču s čovjekom (živi u podsljemenskoj zoni, izumitelj koji se obogatio na tramvajskim tračnicama - zapravo nekakvim umecima za njih koji im garantiraju izdržljivost i do 20 godina). Ivan Nešto se zvao, mogu potražiti tekst, i njega negdje imam spremljenog - ako mi ne vjeruješ;
Ne sjećam se detalja, prvo što me dojmilo je njegova kuća. Podsljemenska zona, a u uredu u prizemlju mu je izbrijan umjetni potočić i malo jezerce! Zatvoreni prostor - pazi. A ovo izgleda ful prirodno - oko toga kamenje, pa dalje daščani pod i njegov radni sol složen u L gdje su svi nacrti koje mi želi pokazati.
Uglavnom, počeo je radeći u ZET-u. Prerastao je tvrtku - odlučio poboljšati izdržljivost tračnica i nakon puno
trial and error, kako bi Ameri rekli, došao do nekog izuma - komada metala u otprilike ovakvom obliku - TT - kojeg treba postaviti na svaku od onih drški tračnica s njihove vanjske strane, koje se poslije stavljanja betonskih ploča niti ne vide. I daje garanciju na to, odnosno da će te tračnice tako durati do "kao" 20 godina. Veli, prodao je izum svim zemljama s tramvajima u Europi do Rusije, trenutno (govorimo o nekoj 2004. pazi) - ugovara i sa okolnim državama - ali ZET ga neće jer ga Julius Pevalek koči, jer mu je u interesu da mu ta i ta tvrtka izrađuje sličnu stvar, a puno lošiju - zbog čega se svake godine raskopavaju raskrižja tipa Ilica/Frankopanska.
Tako da znam zašto sam to spomenuo. Vrlo vjerojatno ima istine i u tome što si ti naveo. Sigurno si stručniji od mene.
A što se gužva i trenutnog prostora za promet u Zagrebu tiče, sjećam se, već tada je u gradu broj novoregistriranih osobnih vozila godišnje iznosio 550 000. Znači, samo vozila do kombija - bez kamiona, autobusa... Danas ne znam koji je broj, ali je sigurno veći. A ceste su građene za grad od 200.000 stanovnika, a u pola manje vozila...
A što smo napravili u vezi s tim u 10 godina, proširili Slavonsku i Ljubljansku, nadvožnjak na Slavonskoj i... dalje ne znam?
Aerodrom, ajde super - neka je - trebalo se.
Ali vodoskoci?
Crkva u Travnom?
Sam si građevinar, ona livada ima smisla jer kraj mamutice ljudi MORAJU disati.
Ako to ubije sa bilo kakvom zgradom, gotovo je.
I tako dalje i tako bliže...