Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!


03.11.2017 | 14:46
"Ako griješim - to sada mislim da tebe citiram - pokazati će vrijeme tko je od nas dvojice bliže istini.
A istina je uvijek u sredini...."

Tako je.. tu je to sve blizu...ako rimac bude pravio 10 ak auta godisnje (dao bog) bit ce "posipanja pepelom" i to big time
al neka nece mi biti tesko
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.11.2017 | 14:50
Ma nek napravi i 10 gadgeta bit će dobro... a ne ovako da radi 3.14...rije pa da ljudi (i hrčkovi) stradavaju. Ono, čak i šampon ima cert da nije testiran na životinjama... a C-one testiraju hrčkovi... damn.

No, šalu na stranu. Što god on radio nek radi ako od tog može zaradit za sebe i tima koje zapošljava isplaćivat plaće kojima su isti zadovoljni, a da je legalno.
03.11.2017 | 15:19
Eto, drago mi je da sam se sa Gocom pomirio, zaista ne volim svađe. I poštujem njegovo stajalište. A kako je sada valjda svima jasno da mi auto industrija nije fah nikada ni bila, i da o istoj znam malo više od prosječnog neznalice - nije mi bilo jasno za koji Bog Hammonda zovu Hrčak, jer nisam odgledao niti jednu epizodu The Grand Toura.
Ali onda mi je sinulo, hamster (a to mu je ziher nadimak) na engleskom znači hrčak, i sam sebi ne vjerujem koja sam budala.
A Goc, još da ti nešto dam za pravo, di mi Rimac stvarno malo smrducka.
Čemu brisanje postova s foruma?
Tu si u pravu.
To sam napisao i na Vikalici, ali je iscurilo. To je kao da netko od nas uspije u nečemu, i ide brisati postove s Jabučnjaka.
Postavlja se legitimno pitanje čemu?
Možda postoji opravdani odgovor, tipa poslovna tajna u začetku (brljam bez veze), a možda je Goc na tragu nečega...
03.11.2017 | 15:44
Ipak, ne znam zašto Gocu nije (Goc, nikakva svađa - samo kažem), ali meni je zaista izuzetno drago čitati ovakve tekstove.
dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/rimcev-conce...-ceste---453009.html
Daddo, što se njegove izjave o sljemenskoj cesti tiče, pa pogledaj di oni mjere brzine jedan protiv drugoga.
Već sam ti napisao da je meni žena pizdila kada bi u Ritmu nagario gore, a niti sam išao više od 90 na sat, nego sam toliko često tada vozio gore dolje i znao sam cestu, ona je kao Splićanka htjela izaći iz auta.
Zaista sumnjam da bi ConceptOne mogao voziti po sljemenskoj cesti kako spada, mislim full mogućnosti razviti i to.
Njegov je odgovor tebi bio malo bahat, istina - ali tko zna, možda bi i nama slava udarila u glavu i mi bi bili i bahatiji?
Mlad je, naučit će.
Samo kažem...
Pista (kako već da tu cestu nazovem?) se super vidi na 5:33.
03.11.2017 | 16:00
A tu kao objašnjava kako je napravo auto na engleskom. Koga zanima, ok. Koga ne zanima - sve pet...
03.11.2017 | 16:06

Ovdje u komentarima piše da sada Rimac radi motore za Koenigsegg. A čuo sam još ranije za njihovu suradnju. Jel to stoji?
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.11.2017 | 16:11
Kloba, kog briga za brzine? Ono, radiš fucking auto, auto koji treba držat cestu, ne auto koji ćeš vozit po ravnom i na ravnoj cesti.

I upravo zato mi je Tesla puno interesantniji sa svojim vozilom od Rimca sa svojim gadgetom (za koji kao zmija noge skriva koliko je stvarno "njegov", što ti Goc pokazuje). Auto koji ide 1200 na pisti je totalno neupotrebljiv za sparkirat ga u Mesničkoj npr., kužiš?

Koja je korist od C-onea osim pokazat da i MR ima pimpek za utrku i da na svijetu ima dovoljno "naivaca" s lovom kojima je to bitno. A ima i Greyp koji se navodno prodaje?
03.11.2017 | 16:15
OK, to stoji. No, sam kaže da mu je cilj tog auta privući veće proizvođače da rade potrebne dijelove za njih. Ali OK. Tu stajem. Ipak, htio bih čuti Muska i Rimca u razgovoru. To bi mi bila poslastica samo takva.
www.greyp.com/
Da, pričao je u Nu2 da mora razdvojiti te dvije tvrtke, ova se navodno bavi motorima na električni pogon.
09.12.2017 | 11:42
Eto, vratio temu:
Goc25 - pogledaj epizodu pa napiši nešto.
Rekao si da hoćeš.
27.12.2017 | 22:57
Evo linkovi ovdje jer me vikalica pili u mali mozak




29.12.2017 | 17:18
Upravo gledam drugu epizodu druge sezone, Ford GT vs. zrakoplov i ostali promet od New Yorka do ne znam čega u Kanadi. Navukao si me, Bertone.
Napišem komentar četvrte epizode kada ju pogledam. Nisam znao da su epizodu snimali kod nas. Dobra reklama.
P.S. Samo da znaš, pogledao sam jedino video clip "behind the scenes...", jer 4. epizodu hoću pogledati bez spoilera. No, koliko sam iz viđenog shvatio - to je Zadar i okolica?
Ma, ne odgovaraj - vidjet ću sam.
29.12.2017 | 17:31
Kako je smayoo-u (valjda se to tako piše ) jako veselila ona vatrogasna Lada... evo još par sličica (tko nije gledao ep4, a misli neka ne otvara):

:pinch: Upozorenje: Spoiler!
10.01.2018 | 09:59
Ako netko nije zadovoljan trenutnim poslom, a zadovoljava uvjete i htio bi tamo raditi - obavijest da Rimac traži stotinjak razno raznih radnika.
www.vecernji.hr/vijesti/rimac-automobili...ovih-radnika-1218958
www.rimac-automobili.com/en/company/careers/?job=1761
24.01.2018 | 10:01
Pozdrav ekipa!
Rimac je na svojoj internet stranici postavio oglas budućih radnih mjesta.
Link je ovdje, a za Jabučare i programere appova ima i jedno mjesto za Apple Car developer-a.
Ako ikoga zanima...
06.03.2018 | 22:10
@Kloba, i kakav je komentar?



Na mene je najveći pozitivni dojam ostavio odlično uklopljeni customizirani Pastorov vatrogasni aparat

Pastor-Rimac.jpg
07.03.2018 | 00:31
Bertone, opće prestrašan!
Mislim, čini društvance od tri najbrža automobila na svijetu. Uz bok Bugatti Chironu i Koenigsegg Ageri RS. Ako je to istina, naravno - sam ne bih znao. Koji je interes na sajmu vidjelo se po ljudima na fotografijama, super mi je da će ih proizvesti 150, da je brži (po meni i ljepši) od Teslinog roadstera 2 - i da Rimčeve dijelove ima barem još četiri automobila na sajmu (VL).
Isti tekst tvrdi da će za 150 automobila dobiti 255 milijuna eura, što je stvarno reskektabilna suma.
I video je dobar, ovaj u sklopu teksta, suradnja s 2Cellos pun pogodak - ma svaka čast tvrtki i njemu. Vidi se da su mu ušli ulagači u vlasništvo, mada je on još uvijek većinski vlasnik - ali SVE ovo mi nekako izgleda dignuto na viši nivo.
Po meni, naravno.
No, muljao je ljude da se auto neće zvati Concept Two, a baš se tako zove (OK; radni naziv - kao nije konačno ime) - iako to u cijeloj priči ispada totalno nebitno.
Od svih ludih brojki koje sam u tekstu pročitao, meni je upala u oči (jer tu još nikada nisam vidio da se spominje vezano za auto) da u sat vremena spremi ili napravi, zaboravio sam - šest GB podataka. A dizajner veli da mu je drago (on je i COne izradio) da je auto na bokovima zadržao oblik kravate. Iskreno, nisam znao o čemu čovjek priča dok nisam pogledao video od ovog Shmeea koji si postavio - i zaključno - prezadovoljan sam.
Rimac automobil koji je ukrao predstavljanje svih automobila, kravata, Pastor, 2Cellos.
Pa jučer je najvažniji autoshow na svijetu bio u znaku Hrvatske, what’s not to like?
07.03.2018 | 09:02
Jesi pročitao šta piše na remenu od Pastorovog aparata?
'Za gašenje požara u slučaju brdske trke'
Hammond veli da je oduševljen kako je Rimac ukrao show u Genevi, i da je "uvijek htio imati utjecaj na dizajn automobila i sada ga ima" - ciljajući na taj natpis.
www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/legendarn...d-ga-i-imam/7102899/
Conept One je bio lijep auto. Ali ovaj mi je prelijep. Baš sam pogledao video 20 najskupljih automobila na tom showu, Rimac mi ima najljepšeg.
Sigurno je tu i subjektivnost na djelu zato što je naš, ali auto mi je stvarno predivan.
Mislim, usporedi njega i izloženog Ferrarija boje izriganog naračninog soka, pa samo lak uzmi u obzir...
07.03.2018 | 09:56
Kloba kaže:
...A dizajner veli da mu je drago (on je i COne izradio) da je auto zadržao prepoznatljivu kravatu. Iskreno, ne znam o čemu čovjek priča - ali ja sam prezadovoljan.


Koliko sam shvatio, radi se o obliku bočnog aerodinamičkog kanala na automobilu.


Kravata.jpg
07.03.2018 | 09:57
Da, skužio sam i ja - ispravio sam se gore - gledam ovaj video od Shmeea koji je stavio Bertone. Da, to je to i to je kao imao i ConceptOne. Dobra fora, nema šta.
Ali, nisam znao da je to za aerodinamiku na bokovima.
Thanks!
Šta ti kažeš, Gjuroo?
07.03.2018 | 10:07
Pa o kravati se već pričalo za C-one... vjerojatno ti nije upalo u oko/uho.

rimac-concept_one-34.jpg


Ja se nadam (iako od toga neće biti ništa) da će C-three biti terenac sa elektromotorima u kotačima.
07.03.2018 | 10:12
Da, pa napisao sam u prvom postu da je dizajner zadovoljan što je kravatu napravio i na C2, kao što ju je napravio i na COne. Ma, ne znam kako ovo napisati - ali ako ovo ne začepi nevjerne Tome, ne znam šta hoće...
Mala tvrtkica iz Hrvatske potukla Teslu u svemu (mislim na C2 vs. Roadster 2) - a podrška od Vlade nula praktički. Dok Musk ima sve žive povlastice, love do krova koju ulaže, stotine i stotine radnika, inženjera, ovaj ga samelje proizvodom smišljenim i napravljenim u Svetoj Nedjelji.
Onaj osjećaj kao kad u nogometu dobiješ Brazil.
Bertone: tko zna, možda i hoće napraviti koji terenac - da se vidi šta može u tom segmentu ponuditi.
Nikad ne reci nikad.
Možda jednom sklepa i nekakav gradski auto (kao Teslin model 3) koji će moći kupiti viša srednja klasa.
Da ne gušim svojim objavama: tvrtka raste naočigled - kada smo počeli ovaj post imao je 100 zaposlenih i borio se da mu Kinezi ulože u tvrtku. Sada ima 350 zaposlenih, ulagače, COne je ocjenjen kao zaista izvrstan automobil svugdje, upravo je napravio posljednjeg desetog za nekog kupca, a planira napraviti 150 CTwo modela koji je pomeo Genevu.
Tvrtka se diže k'o Digo Kvasac.
I neka nešto konačno raste (što se proizvodnje tiče) u ovoj zemlji.
07.03.2018 | 10:40
Kloba kaže:
Da, skužio sam i ja - ispravio sam se gore - gledam ovaj video od Shmeea koji je stavio Bertone. Da, to je to i to je kao imao i ConceptOne. Dobra fora, nema šta.
Ali, nisam znao da je to za aerodinamiku na bokovima.
Thanks!
Šta ti kažeš, Gjuroo?


Ja ću reći nešto što sam mislio da nikad u životu neću reći - ponosan sam što sam Hrvat!

Iskreno, ne kužim se baš u automobile niti u cijelu tu elektro-tehnologiju, al kužim da je big deal kad se napravi auto koji od 0 do 100 km/h stiže za manje od dvije sekunde.

Ono što me najviše fascinira u cijeloj priči je da su oni napravili cijeli automobil praktički od nule. Bilo bi za pohvalu i da su napravili auto tipa peglice, a kamo li ovakvo tehnološko čudo i to još u vrhunskoj kvaliteti izrade. Ono... kapa dolje.

Concept_One se možda još mogao smatrati zabavom zanesenjaka, ali mislim da su s C_Two stvari postale prilično ozbiljne.
07.03.2018 | 10:54
I ja isto, baš to - danas sam ponosan!
Nisam niti ja auto znalac, pogotovo ne ovih mrcina - niti oktanskih niti električnih - ali stvarno mi se čini da je po specifikacijama (za sitno, ali bitno) potukao Muskov top of the line Roadster 2. Ta Tesla od 0-60 mph ide, koliko se sjećam, za 1,9 sekundi, a ovaj ide za 1,87 sekundi.
Istina, samo 0,3 sekunde, ali je brži.
  • Daddo
  • Posjetitelj
07.03.2018 | 10:54
Kloba kaže:
Da, pa napisao sam u prvom postu da je dizajner zadovoljan što je kravatu napravio i na C2, kao što ju je napravio i na COne. Ma, ne znam kako ovo napisati - ali ako ovo ne začepi nevjerne Tome, ne znam šta hoće...
Mala tvrtkica iz Hrvatske potukla Teslu u svemu (mislim na C2 vs. Roadster 2) - a podrška od Vlade nula praktički. Dok Musk ima sve žive povlastice, love do krova koju ulaže, stotine i stotine radnika, inženjera, ovaj ga samelje proizvodom smišljenim i napravljenim u Svetoj Nedjelji.
Onaj osjećaj kao kad u nogometu dobiješ Brazil.
Bertone: tko zna, možda i hoće napraviti koji terenac - da se vidi šta može u tom segmentu ponuditi.
Nikad ne reci nikad.
Možda jednom sklepa i nekakav gradski auto (kao Teslin model 3) koji će moći kupiti viša srednja klasa.
Da ne gušim svojim objavama: tvrtka raste naočigled - kada smo počeli ovaj post imao je 100 zaposlenih i borio se da mu Kinezi ulože u tvrtku. Sada ima 350 zaposlenih, ulagače, COne je ocjenjen kao zaista izvrstan automobil svugdje, upravo je napravio posljednjeg desetog za nekog kupca, a planira napraviti 150 CTwo modela koji je pomeo Genevu.
Tvrtka se diže k'o Digo Kvasac.
I neka nešto konačno raste (što se proizvodnje tiče) u ovoj zemlji.


A ja ću se vratiti na ono, dok ne vidim taj auto na cesti u gradskom prometu, to je "Concept". To što Mate, Elon, John ili Manfred "proizvode" tehnologiju pa je prodaju je sve krasno i dobro i super je da 100 ili 350 ljudi od toga živi dobro, no to što on predstavlja se samo zove automobil. Ono što prodaje je - tehnologija.

Pokušat ću kontaktirati frenda na FB, njemu piše da je zaposlen u Rimac automobili, pa možda dobijem kakav info što to Rimac zapravo "proizvodi".

Inače, frendica nedavno kupila onaj mali električni BMW-e i stalno se u obitelji zafrkavaju na račun njega... veli da je auto super ali mu je domet onak... ne može s njim na more, ne može mačke vozit sa sobom... hrpu stvari ne može... a taj auto je mali gradski i cijena mu je 230+ kkn. No tvrdi da su troškovi smiješni. U što ja osobno ne vjerujem jer taj auto i dalje ima mehaničke dijelove plus što ima i baterije koje imaju neki svoj vijek trajanja. Kako ga ima tek par mjeseci, nastojat ću i od nje dobiti info koliko je taj auto košta pri registraciji, održavanje godišnje i tako svašta nešto.
07.03.2018 | 10:56
Sve OK Daddo, sve stoji.
Ovaj full opremljen košta dva milijuna eurića, ali po broju proizvedenih automobila i broju naših bogataša tipa Mamić, Tedeschi, Vidošević, znamo dalje tko sve tu spada - možda i vidimo kojeg na cesti kod nas...
A ovaj prođe 650 km sa full napunjenom baterijom, dok je One prelazio 400 (mislim). I navodno da se do 80% napuni za pola sata. Jer to je navodno manjak tih automobila, što se pune strujom dugo kao avioni kerozinom. Ne bih znao, samo prenosim što sam pročitao.
Inače, za COne ti je u Top Gear rečeno da je sav Made in Croatia osim kože za sjedala, koja se radi u Bugarskoj. Neka me Bertone ispravi ako sam krivo zapamtio.
To je ona epizoda di se Hammond skucao.
Još samo da kažem, super što su dečki tu priložili slike oba modela. Pa kada prvo uvećaš jedinicu, a onda dvojku - stvarno same slike prezentiraju rast tvrtke i ozbiljnost pristupa svemu. A jedinica je već bila "skidam ti kapu"...
07.03.2018 | 11:17
Vidim da u vikalici pišete/govorite o autonomnoj vožnji pa da dodan svoje 2 lipe (i pišem ovdje jer mi je vikalica nije za puno pisanja i teško mi je pregledna za čitanje postova unatrag).

Po meni je u cijeloj priči oko autonomne vožnje nebitno da li današnja vozila već imaju hardver i softver koji to omogućuje jer je da bi autonomna vožnja danas-sutra mogla funkcionirati, vozila moraju naučiti kako voziti, a za to trebaju godine i godine + dovoljno jak hardver da sve moguće varijabile obradi i procesuira dovoljno brzo.

Osim Tesle S (koja zapravo i nema hardver za pravu autonimnu vožnju), možda trenutno jedina prava (serijska) vozila koja imaju hardver i softver za neki vid autonomne vožnje imaju zadnji Mercedes S klase (Merc se nakon što ga naprave sam izveze iz proizvodne hale i ode se parkirati na prvo vanjsko slobodno parkiralište predviđeno za njega) i Audi A8 (kod kojega su sustavi autonomne vožnje onemogućeni u softveru), no u stvarnom svijetu su oba auta što se tiče samostalne vožnje još gori od vozača početnika sa samostalnih 1000 km u guzici.

Primjer prvi (iz IRL svijeta):

Vozim starom Podravskom magistralom iz iz dvorišta u nekom selu mi na cestu izleti mačka, iskustvo i refleks su odradili automatski i samo sam jače sa obje ruke uhvatio volan i bez kočenja ili pokušaja izbjegavanja mačke (prepreke) nastavio ravno spreman se zaustaviti ako je zveknem (kučka je samo legla na asfalt i prošao sam autom iznad nje tako da nikome nije bilo ništa da se ne zgroze sad ljubitelji životinja).

Primjer drugi (IRL):
Frendica me vozila starom Zagorskom magistralom prema Pojatnom i na cestu nam je izletio fazan, neiskusan vozač (kakav je bila) je u panici nagazila na kočnicu i otišla u suprotni smjer da izbjegne fazana no bio sam dovoljno brz da joj cimnem volan nazad i vratimo se u našu traku, a izvrtili se nismo jer je išla moža nekih 50-60 km/h no mogli smo... ono što ona nije vidjela je da nam iz suprotnog smjera dolazi kombi i da nas je takvim manevrom mogla ubiti zbog jebenog fazana (koji je usput zbrisao ne ozlijeđen)...

i što bi u takvim situacijama napravio autonomni auto... išao izbjeći prvu prepreku (fazana/mačku) pa onda u drugoj fazi išao izbjegavati drugu prepreku (kombi/ili nešto drugo) ili bi odlučio zgaziti fazana/maču jer je šteta manja nego da zveknemo kombi?

Primjer treći (pretpostavka na gornja dva IRL primjera):
Uzmimo za primjer da vozimo nekom nekom dvosmjernom lokalnom cestom i prema nama suprotnim prometnim trakom ide peglica (ako još ima peglica po cesti) i u jedmom trenutku je krene pretjecati recimo novi ili noviji A6... što će odlučiti autonomni auto, a što iskusan vozač?

Ja bih odlučio maksimalno usporiti svoj auto i udariti ravno u A6 no autonomni auto bi najvjerojatnije odlučio izbjeći A6 i udariti u peglicu jer će softver/hardver procijeniti da je to bolje za mene (iako će time ubiti one u peglici) jer one ne razmišlja da će moj auto i A6 na sebe preuzeti energiju sudara i da će nas ugrađenom sigurnosnom opremom zaštititi, možda ne od ozljeda, a li od pogibije gotovo sigurno dok u srazu moga auta i peglice, ljudi u peglici pri istoj brzini kolizije nemaju šanse preživjeti.

Primjer četvrti:

Vozim svako jutro ulicom koja prolazi pored dj. vrtića i osnovne škole. Dozvoljena brzina je 40 km/h i autonomni auto će poštivati tu brzinu kretanja i korigirati je u ovisnosti da li pada kiša, snijeg, da li je vani +25°C ili -10°C... ali što je u jesen kad sa drvoreda uz cestu otpada lišće? ... autonomnom autu je vani i dalje +15°C i nema kiše no ja kao vozač znam da je noćas bilo rose (vidio sam mokar auto kad sam došao do njega) i znam da je kolnik pun otpalog i mokrog lišća (podloga za kvalitetu trakcije skoro jednaka kao led)... autonomni auto to ne zna i vozi sam 30-40 km/h i spreman je stati ako neko dijete izleti na cestu (jer zna da vozi pored vrtića/škole), ali ja znam kakva je podloga pa vozim 15-20 km/h i bez obzira na moju sporiju reakciju na iznenadno istrčavanje djeteta na cestu, autonomni auto (ako dođe do naleta) će ga puknuti puno većom silom od mene pa će i posljedice biti teže...

Mogao bih sad nabrajati još na desetke IRL situacija koje današnji (pa i oni iz skore budućnosti) auti po mom mišljenju ne mogu odraditi (ili mogu, ali sa upitnim posljedicama) i onda još na sve to treba i pravno riješiti odgovornost za moguću štetu/posljedice... tak oda autonomni auti i vožnja neće još dugo zaživjeti, odnosno autonomna (i sigurna) vožnja će miti moguća tek kad sve opskrbimo identifikacijskim čipom (ljude, vozila, pse i mačke) i umrežimo... no da li to želite?
07.03.2018 | 13:24
Bertone, jesi li pokušao ovo riješiti? moralmachine.mit.edu/ (klikni na Start Judging)
07.03.2018 | 13:52
Yonkis kaže:
Bertone, jesi li pokušao ovo riješiti? moralmachine.mit.edu/ (klikni na Start Judging)

Nisam do sada, budem čim uhvatim jedno pola sata vremena, no pretpostavljam da ću na kraju imati rezultat nemoralnog ubojice pasa, mačaka i budala koji hodajući bulje u telefon i prelaze ulicu na crveno

EDIT:
Evo riješio, ali nisam ništa naučio ili zaključio
Test je napravljen binarno, ili je 0 ili je 1 i tako razmišlja autonomni auto, ali ne i čovjek
07.03.2018 | 15:00
Dobri primjeri, Bertone. Izvrsni, čak.
EDIT:
Moram se ispraviti.
Rimac Concept Two ima ubrzanje 0-60 mph 1.97 sekundi, a Tesla Roadster 2 je brži, on je na 1.9 sekundi. Znači, Rimac C2 je sporiji za 0.7 sekundi. Nema veze. Ovaj će ga uskoro početi proizvoditi, možda dogodine imati koji na cesti (prije dvije godine je u Genevi predstavio Concept One, lani isto u genevi Concept One nabrijanu verziju, a ove godine Concept Two), dok je Musk Roadster 2 najavio (koliko se sjećam) oko 2021. godine.
07.03.2018 | 15:21
Gjuroo kaže:


Ja ću reći nešto što sam mislio da nikad u životu neću reći - ponosan sam što sam Hrvat!



Kloba kaže:
I ja isto, baš to - danas sam ponosan!


Kako možete biti ponosni na nešto na što ni na koji način niste mogli utjecati?!

Bertone,

Prilično sam siguran da bi u opisanim slučajevima softver za autonomnu vožnju odreagirao i brže i ispravnije od običnog vozača. Takvi sustavi će, osim uvida u neke stvari koje većina običnih ljudi nema (IC kamers npr.) imati i isprogramirano 'iskustvo' puno veće od iskustva prosječnog vozača, i reflekse brže od refleksa vozača formule 1.

Yonkis,

Taj 'test' je totalno glupavo napisan jer podrazumijeva neke stvari koje uopće ne stoje:

- da automobil kojemu ne rade kočnice ne može kočiti (a može, šaltanjem brzina)

- da se automobil u tim situacijama kreće tolikom brzinom da mora udariti u nekoga/nešto (što ne mora biti točno, autonomni sustav voženja automobila će smanjiti brzinu kada vidi da je put 'zablokiran' pješacima i/ili preprekama, bez obzira na ispravnost kočnica)

- da sustav automobila može znati sve o svakome pješaku i da ima dovoljno vremena za 'izračun štete' (kao, bolje zgaziti nekog beskućnika nego profesora na fakultetetu, ili bolje zgaziti starca nego bebu) što graniči sa SF-om

U svakom slučaju, beskoristan test, a samo jednom mjerom (udvostručenje sustava kočenja) eliminira bilo kakavu potrebu za ovakvim 'testiranjem'.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 12 sati, 11 minuta
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

BoroZvijer, Ender, Gjuroo, Riba, Anonimci (825)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.23 Seconds

Provided by iJoomla SEO