Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Jučerašnji Nu2 s Rimcem, pogledajte ako niste!


08.03.2018 | 11:17
m@xym - ne samo Dubrovnik, i Split isto.
Koje su godine ljudi padali i lomili noge naveliko jer su išli šetati po zaleđenoj rivi, nema tome tako dugo?
Ja sam se začudio podatku da Hrvatska (a taj podatak bez Dalmacije ne bi postojao, jer je taj dio Hrvatske najsunčaniji) ima više sunčanih dana u godini nego Sydney. Puno bi ljudi mijenjali mjesta s tobom, da mogu živjeti dolje. Padne snijeg, čisti snijeg, pa prođe ralica, pa ti nanese snijega (ako živiš na desnoj strani ceste) iz cijele ulice pred ulaz. Pa opet čisti. Onda se počne topiti, sada meti šljunak koji su pobacali da se vozila i pješaci ne skližu po ledu.
A najsmješnije je to što Bandić uvijek naruči količine soli i šljunka kao da smo u Oslu, a ne Zagrebu - i onda kada i padne par dana godišnje snijeg - ralice nabacaju toga na tone po cestama. A to uništava asfalt. Onda proljeće, pa plan obnove istih tih cesta, pa ljeto i ljudi odlaze na more, ulice se obnavljaju - i tako ukrug.
Sada navodno ima plan obnoviti (osim rotora na Jadranskom mostu) oko 5000 fasada na zgradama užeg i šireg centra grada do kraja ovog mu gradonačelničkog mandata.
Trebalo je početi prošlu jesen. Još nije.
Čekamo proljeće ili ljeto.
08.03.2018 | 11:48
Zimske gume nisu napravljene zbog snijega, nego zbog niske temperature. Ako recimo zimi, ispod 7 C, nema snijega, to ne znači da imaš dobre uvjete za vožnju s ljetnim gumama. Jako je velika razlika između ljetnih i zimskih guma u zimskom periodu, pa i kada nema snijega. Zato kad zimi padne kiša ili snijeg koji se odma topi, većina vozača se voze ko po jajcima. Samo zbog nekih osobnih kalkulacija. Da se mene pita ja bi zimi zabranio ljetne gume s 4mm.
08.03.2018 | 12:28
U Dubrovniku je temperatura zimi rijetko kad ispod 10 °C tako da su i ljetne gume još uvijek sasvim dovoljno elastične da bi vožnja sa njima bila dovoljno sigurna. Zimske gume stavljaju samo oni stanovnici koji tijekom zime idu u područja u kojima vladaju zimski uvjeti.
  • Daddo
  • Posjetitelj
08.03.2018 | 12:36
Yonkis kaže:
Daddo: "No tvrdi da su troškovi smiješni" Koji to?


Ovo i ja pokušavam doznat od nje, ali "krije" ko zmija noge. Veli da se taj BMW puni preko noći iz obične zidne utičnice. Ono što znam je da s njim ne može od ZG do Crikve, ali da joj je za gradsku ZG vožnju dobar. Za 230kkn koliko to vozilo košta, da je toliko dobro, hvalio bi se na sva zvona kak sam uštedio (mene više zanima onaj praktični dio, registracija tehnički, ljetne zimske, servis... )
08.03.2018 | 13:06
Daddo kaže:
.... No tvrdi da su troškovi smiješni. U što ja osobno ne vjerujem jer taj auto i dalje ima mehaničke dijelove plus što ima i baterije koje imaju neki svoj vijek trajanja...


Električni automobil i dalje ima mehaničke djelove, ali je broj tih dijelova drastično manji nego kod klasičnog automobila.

Jedini 'problem' ostaju baterije, koje se relativno sporo pune (u odnosu na tankanje goriva), i imaju relativno kratak vijek trajanja, a uz to su poprilično skupe.

Možda bi jedno od riješenja bile standardizirane baterije (da jedan tip baterija odgovara za sve električne automobile) koje bi se onda mogle unajmljivati od 'električnih crpki', čime bi samo 'punjenje' trajalo znatno kraće, problem zamjene i zbrinjavanja baterije na kraju radnog vijeka bi se prebacio sa vozača na tvrtku koja iznajmljuje baterije, a vjerojatno bi i cijena baterija bila manja kada bi se proizvodile u velikim serijama.
08.03.2018 | 13:19
JOHN kaže:
Bertone, svojim primjerom si pokazao koliko si opasan za druge. Za samog sebe netreba ni komentirat. Di ti je tada bila pamet?
Za takve stvari odeš na poligon ili stazu, ak ti je do zajebancije. Pogledaj uvjete u prvom videu. To se zovu kontrolirani uvjeti. Ovo tvoje nije ni za pokazat, kamoli za pohvalit se.
Kak bi zagorci rekli, nekega te zelo taj dan.


Tito kaže:
Bertone, stvarno pravi primjer sigurne voznje.
Grozno... pa nisi sam na cesti.
Kolka je to brzina?


Joj, daj nemojte sad biti takvi i izvoditi zaključke naprečac.

To što vama izgleda brzo i nerazborito je bilo nekih 60 km/h što za 5 cm bljuzge na cesti nije ništa i brzo vam izgleda zato što ovih par auta vozi 30 km/h, a kamioni i sporije...

Što se tiče lošeg primjera na druge, osobno bih volio da je više takvih jer zimske gume mijenjam nakon tri odvožene sezone bez obzira na dubinu profila po zakonu, odnosno i prije ako vidim/osjetim da više ne drže kako trebaju (trenutno su gore Conti TS 850 koje su napravile možda 5-6k km), ljetne gume mijenjam svakih 25k km ili svaku drugu sezonu tj. kaj prije dođe i također bez obzira da li su potrošene ili ne. Ni jedno jutro ovih zadnjih desetak snježnih i smrznutih dana nisam počeo voziti prije nego sam maknuo sav snijeg i led sa auta, nikad ne vozim sa iznutra zamagljenim staklima, nikad se ne javljam na telefon ili tipkam po Viberu dok vozim, auto servisiram u ovlaštenom servisu i prije zimske/ljetne sezone radim pripremu auta za promjenu klimatskih uvjeta na cesti.
Odradio sam kilometre i kilometre vožnje na tečajevima sigurne vožnje po poligonima u svim klimatskim uvjetima i još više kilometara sam odradio sam na sigurnim cestama bez prometa ili velikim i praznim parkiralištima i da ne nabrajam dalje, ja volim voziti i uložio sam u sebe da bih mogao voziti i zaključak da sam zbog toga opasan za druge vozače vam ne stoji jer su opasniji ovi kaj voze 30 km/h sa grčem u želucu zbog malo snijega, sa ljetnim gumama (ili zimskima upitne kvalitete), što ne znaju da kad upale DLR nemaju upaljena i zadnje pozicije... i td.



m@xym kaže:
Bertone,
Moja iskustva sa vožnjom po snijegu su takva da sam jedan jedini put u životu (a ove godine navršavam 50 godina) imao prilike voziti po snijegu (inača kada padne snijeg ne vozim auto jer imam ljetne gume, i nikakvo iskustvo vožnje po takvoj cesti, ali ovaj put je snijeg pao tijekom dana, tako da sam morao odvesti auto od posla do doma), i vozio sam prilično sporo (ne preko 40 km/h), put je bio već prilično očišćen i sve skupa nije trajalo duže od 15 minuta. Inače kad padne snijeg u Dubrovniku, uobičajena je slika auta zaustavljenih pored ceste i desetak laganih sudara, jer većina ljudi nema zimsku opremu i ne zna voziti po snijegu.


Ma vjerujem da je tebi/vama tlaka voziti po snijegu nego nekome sa kontinenta, ali vjerovao ili ne ja sam kao klinac u onu običnu auto školu išao godinu i pol dana jer prve godine (kad smo počeli voziti) nije bilo snijega, a imao sam instruktora koji ni jednog svog kandidata nije htio pustiti na polaganje vozačkog dok u AŠ ne prođemo vožnju po svim vremenskim uvjetima uključujući i snijeg, a kako smo si blizu godinom proizvodnje jasno ti je da smo učili voziti na autima bez serva na volanu, da ne pričam sad o nekom ABS-u, ESP-u i sl.
08.03.2018 | 13:51
Ne kužim koja je fora s tim DRL svjetlima? I ja sam primjetio da kod nekih ne rade zadnje pozicije, tako da si tumačim da to ustvari nisu dnevna svijetla(bar tako mislim, trebalo bi provjerit zakon ili pravilnik). Mislim da su tu krive neke postavke na vozilu i po meni je to za kažnjavanje, a možda se ipak varam. Ako nisi osvijetljen pozadi onda to nisu dnevna svijetla, odnosno može ako ima automatsko paljenje i zadnjih pozicija pri smanjenoj vidljivosti. Kod mene su svijetla stalno na automatskom modu. Kad je dan, rade DRL led dolje na braniku i DRL led u faru, te zadnje pozicije. Kad senzor registrira da krene mrakača onda se pale kratka svijetla, a DRL se lagano prigušuje.
08.03.2018 | 14:21
Bertone: gledam ovaj tvoj video i nije to ništa strašno, tvoja brzina. Vozio sam za Ri iz Zg po neočišćenoj autocesti, bio sam treći iza ralice i nisam više mogao vući se iza nje. Pretekao je na ravnom dijelu i ostavio ih sve iza sebe u snijegu. Moj rizik, nikoga na cesti, neugažen snijeg a tada sam vozio Peugeot 206, sa najosnovnijom opremom. I dostigao 90-100km/h na ravnim dijelovima. Samo je bitno ne raditi nagle radnje, niti ubrzanja niti skretanja volanom, niti kočenja. Samo konzistentnost i koncentracija.
Više me bilo strah vozača ispred mene koji bi možda odlučili preticati još sporije od sebe a ja stižem sa 80km/h a oni idu 50/60. Ali sam kalkulirao i njihove odluke, proaktivnost

Anyway, mladost ludost ali i jedno veliko iskustvo.
Sada više ne bih tako vozio.

A što ti je sa tom kamerom koja snima kroz brisače, ono trzanje slike prilikom svakog prolaska brisača mi "polomilo" vid
08.03.2018 | 14:39
Yonkis kaže:
...

A što ti je sa tom kamerom koja snima kroz brisače, ono trzanje slike prilikom svakog prolaska brisača mi "polomilo" vid ...



Vjerojatno ima namještenu automatsku ekspoziciju, pa mu se otvor blende stalno mijenja jer senzor detektira 'tamniju sliku' kada ispred njega prođe crni brisač.
08.03.2018 | 14:44
Nije to, baš trza, kao da fali koji frame. Baci oko, biti će ti u prvih 10 sek sve jasno tj trzavo

Kad smo već na temi auta, ima li tu na jabučnjaku nekoga tko vozi auto sa CarPlayom? Ili ga barem iskušao, zanima me iskustvo.
08.03.2018 | 15:01
JOHN kaže:
Ne kužim koja je fora s tim DRL svjetlima? I ja sam primjetio da kod nekih ne rade zadnje pozicije, tako da si tumačim da to ustvari nisu dnevna svijetla(bar tako mislim, trebalo bi provjerit zakon ili pravilnik). Mislim da su tu krive neke postavke na vozilu i po meni je to za kažnjavanje, a možda se ipak varam. Ako nisi osvijetljen pozadi onda to nisu dnevna svijetla, odnosno može ako ima automatsko paljenje i zadnjih pozicija pri smanjenoj vidljivosti. Kod mene su svijetla stalno na automatskom modu. Kad je dan, rade DRL led dolje na braniku i DRL led u faru, te zadnje pozicije. Kad senzor registrira da krene mrakača onda se pale kratka svijetla, a DRL se lagano prigušuje.

Fora je u tome da su proizvođači auta uspjeli kod CVH homologirati samo prednja DLR (bez paljenja zadnjih) kao ispravna (što u neku ruku i jesu), a kako naš zakonodavac predviđa ljetni period bez obveze korištenja svjetla i zimski period sa obvezom korištenja svjetala, to prolazi... problem je u glavama naših ljudi što kad im svijetli instrument tabla oni odmah misle da imaju upaljena svjetla (tko bi čitao 200-300 stranica uputa za auto) i onda voze kako voze.

Ja sam imao automatsko paljenje svjetla čim dodam kontakt i tražio sam u servisu da mi to ugase pa sad nakon pokretanja motora sam svaki put upalim svjetla (a palim ih uvijek bez obzira što kaže zakon, odnosno cijelu godinu)... razlog je što na autu imam xenone i dodavanjem kontakta bi upalio i svjetla (prvo se podignu pa spuste/niveliraju prema opterećenju auta), pa kad uključim alnaser svjetla se ugase/priguše pa ponovno upale i opet dignu do kraja pa se samo niveliraju kad se pokrene motor, jednom riječju idiotizam... i drugi je razlog što ponekad svatko od nas zaustavi/parkira auto i motor ostane raditi, ali ostanu i svjetla pa bez veze smetam ljudima kaj se voze pored mene... ovako ja biram kad će mi svijetla raditi ili ne.


Yonkis kaže:
Bertone: gledam ovaj tvoj video i nije to ništa strašno, tvoja brzina.

Pa to i ja kažem


Yonkis kaže:

A što ti je sa tom kamerom koja snima kroz brisače, ono trzanje slike prilikom svakog prolaska brisača mi "polomilo" vid

I meni (polomilo vid ), na obilaznici je bilo još i gore jer je padao snijeg pa su senzori svako malo ubrzavali i usporavali brisaće... a kaj se tiče trzanja, kamera sve vrijeme pokušava uhvatiti fokus i onda je brisaći zablesiraju i leća ih pokuša pratiti pa odustane i tako u krug
08.03.2018 | 15:05
Trza zato što se cijela slika stalno širi i skuplja.

Pogledaj u dnu, i vidjet ćeš da se čitava prednja tabla 'pomiče' naprijed-nazad, sinkronizirano sa pokretima brisača, a trebala bi biti fiksna (osim ako Bertone pored svega još ne drži kameru u ruci i pomiče je u skladu sa pokretima brisača).
08.03.2018 | 15:20
To sa paljenjem svjetala prije anlasanja motora, pa se onda priguše/ugase (radi pada napona) mi je totalna glupost. Kao i start/stop kod novijih auta.

Jest ljepše kada auto ne brunda na semaforu/koloni ali takvo svako malo gašenje pa paljenje mora imati nekog utjecaja na nosače, prigušivače vibracija, jer kod svakog paljenja je taj "vibra" puno jača nego da motor radi u svom ugrijanom režimu rada. I tako sa paljenjem/gašenjem svjetala, svaka ta promjena donosi neku istrošenost, sve ima svoj vijek i broj ciklusa.

Vjerujem da su autokuće izračunale neki prosječni vijek koliko može što trajati na autu i prema tome izračunati servisne intervale, ali mislim da je iza svega toga novac. Novac od promjene potrošnih stvari, servisa, izmjene i sl. Dam se kladiti da se mogu neke stvari napraviti da traju duže, sa većim brojem ciklusa ali naravno, nije isplativo.

Evo sada su napravili leguru koja ide u baterije i može napuniti auto do 100% za 15 min a mobitele bi napunilo za doslovno par sekundi. Ali kome je to u interesu?
08.03.2018 | 17:19
m@xym kaže:
... pored svega još ne drži kameru u ruci i pomiče je u skladu sa pokretima brisača.




Naravno da je ne držim (pa i ne pušim u autu jer obje ruke moraju biti 95% vremena na volanu), nakon isprobavanja 6-7 različitih nosača kamera odabrao sam najjednostavniji i najstabilniji (a i skoro i najjeftiniji nosač), odnosno ovo: www.ebay.com/itm/Universal-1Pcs-Adjustab...ne-GPS-/252800287600 , nema ljepljenja, bušenja, otpadanja, nepotrebnih vibracija i dr., a i makneš bez problema kad ti ne treba (recimo odeš u zemlje gdje je imanje kamere u autu zabranjeno).

... ali smo sad stvarno otišli u full OT i Kloba će nas sve banati na tjedan dana jer smo mu uništili temu
08.03.2018 | 17:36
Bertone, ovo pod automatska sam mislio da su pod kontrolom senzora svijetla. Kod mene je situacija ako je pod automatskim modom da po danu kod paljenja nema paljenja xenona. Po noći se kod startanja pale s provjerom ILSa. Tak da mi nije jasno zašto bi ti auto po danu palio xenon na auto modu. Jel imaš senzor svijetla?
Vidim da uporno pišeš DLR, ispravno je DRL(daytime runing lamp).
08.03.2018 | 17:48
Disleksija oprosti ... znam da je DRL no kako pišem mozak to iz samo njemu znanog razloga pretvori u DLR i ja to uopće nisam registrirao dok mi nisi skrenuo pažnju na to, bum pripazio za ubuduće

... i nemam senzor svjetla (nije bilo u ponudi) nego je samo bila mogućnost naručiti automatsko paljenja svjetla sa davanjem kontakta pa kad sam vidio kako to radi, tražio sam da isključe, glupo zamišljena opcija ali što ćeš, čovjek uči dok je živ.
08.03.2018 | 18:00
Bertone - neće Kloba ništa, ima tu jako zanimljivih podataka koje nije znao.
A sve da bi i htio, nema admin ovlasti jer je samo pisac i to je to.
Smayoo i Saint se brinu oko off topica, mislim da mogu i Riba i dpasaric ali prva dva su češći, no to je nivo, dva iznad mene pa ne znam točno.
No, što se mene tiče - ovo čak i nije teški off topic jer ste ostali na autima.
Stoga dečki, samo navalite.
By the way, Bertone - stvarno si uložio u sebe kao vozača.
Respect!
08.03.2018 | 18:17
Vehicle Virgins također hvali Rimca.
08.03.2018 | 18:18
A to je kad te u životu nešto prehiti

... do auto-škole me auti uopće nisu zanimali (nisam čak ni sjeo za volan auta od staroga kao vjerojatno većina drugih klinaca) jer sam AŠ upisao kako bih dobio vozačku A kategorije jer su me u životu zanimali samo motori (prvi motorić sam dobio sa pet godina pa je valjda od toga, onaj Puh sa pedalama tko se toga još sjeća) pa je B kat. bila onako usput kad su već starci plaćali predavanja, testove, prvu pomoć... i da, starci su me poslali nekom svom frendu kaj je bio instruktor u AŠ, lud ko gljiva (i stvarno sam imao satove vožnje godinu i pol dana jer nije bilo snijega prve zime) i onda sam narednih par godina ispolagao sve kategorije koje sam mogao i vozio sve kaj mi je došlo pod ruke... ok, nisam nikad vozio tramvaj , ali me to i ne zanima.
08.03.2018 | 18:26
Znači, sve te kategorije imaš? Ti si treća osoba, ili četvrta koju znam da ih ima gotovo sve, a među vama je jedan koji sada vozi kamione po Europi do Turske i natrag, e taj je manijak položio i za tramvaj jer je htio imati onu staru rozu vozačku komplet precvikanu. Mislim, razlog...
Samo njega znam da ima SVE kategorije.
08.03.2018 | 18:38
Pa to je dobar razlog
08.03.2018 | 23:13
JOHN kaže:
Bertone, svojim primjerom si pokazao koliko si opasan za druge. Za samog sebe netreba ni komentirat. Di ti je tada bila pamet?
Za takve stvari odeš na poligon ili stazu, ak ti je do zajebancije. Pogledaj uvjete u prvom videu. To se zovu kontrolirani uvjeti. Ovo tvoje nije ni za pokazat, kamoli za pohvalit se.
Kak bi zagorci rekli, nekega te zelo taj dan.


Pa nije bilo leda na cesti, samo malo snjega. Trenutno u Švedskoj vozimo audi A4 Quattro, a na cesti ne da ima snjega, nego je zaleđena. Šveđani uopće ne sole cestu nego samo skinu s ralicom nove nanose snjega, a ledena cora je bar par cm na cesti. Normalno je da smo bili super oprezni u početku i vozili 50-60 na mjestima gdje je organičenje 90. Svi ostali drapaju 90-100 uključujući i kamione, pa smo se i mi navikli na tu vožnju. Najnormalnije se možete voziti 100 po ravnoj zaleđenoj cesti. Valjda im te njihove čavlerice to omogućuju.

09.03.2018 | 09:38
Čavlerice i iskustvo. Kao što rekoh, pola puta od Zg-Ri sam vozio po neočišćenoj cesti, friški snijeg, da li je ispod bio led ili suho, ne znam. Ali da se može, može se 100. Samo ne izvoditi nagle stvari.
09.03.2018 | 11:30
Yonkis kaže:
Čavlerice i iskustvo. Kao što rekoh, pola puta od Zg-Ri sam vozio po neočišćenoj cesti, friški snijeg, da li je ispod bio led ili suho, ne znam. Ali da se može, može se 100. Samo ne izvoditi nagle stvari.


Naravno da se može. Mora se isključiti ESP, imati dobre zimske gume i iskustvo vožnje po snijegu. Po A6 kad je snijeg nije baš ni opasno jer je pretežno prazna cesta. Ali da bi po Jadranskoj aveniji tako vozio - ne bi - promet je pregust i nikad ne znaš kad će netko drugi napraviti neki neočekivani manevar.
09.03.2018 | 12:41
Ova informacija da Šveđani ne koriste sol i šljunak mi je stvarno zanimljiva. No, kada uzmeš u obzir koliko su napredni u svemu, a naviknuti na sniježne uvjete - možda su došli do zaključka da bi bez veze uništavali ceste valjda 200 dana godišnje (karikiram otprilike)....
09.03.2018 | 12:45
Aj napokon da je netko potvrdio kaj sam rekao, odnosno da se mora ugasiti ESP ako se hoćete normalno voziti po snijegu jer je sve i počelo sa pričom autonomnih auta i superiornih pomagala za vožnju

... ali koji gust promet smayoo, pa nije bilo sve skupa 15-20 vozila na Jadranskoj av. od Lučkog do rotora... to se računa kao prazna cesta u odnosu kako je inače
09.03.2018 | 12:53
Kloba kaže:
Ova informacija da Šveđani ne koriste sol i šljunak mi je stvarno zanimljiva. No, kada uzmeš u obzir koliko su napredni u svemu, a naviknuti na sniježne uvjete - možda su došli do zaključka da bi bez veze uništavali ceste valjda 200 dana godišnje (karikiram otprilike)....


Pa ni u jednoj Skandinavskoj zemlji se ne čiste ceste kao kod nas (nije im valjda cilj smračiti novce na soli, šljunku i popravljanju ležećih policajaca nakon ralice)... a ne čiste ni u Finskoj (valjda zato najveći dio odličnih rally vozača dolazi iz tih zemalja.

... a realno, nisu ni kod nas trebali čistiti ceste jer ovih deset dana je na cestama bilo valjda 20% vozila od uobičajenog za razliku od jučer kad su svi oni koji su deset dana postili od vožnje auta jedva dočekali jučer 12-13°C i napravili kaos po cestama (već dugo nisam vidio toliku količinu rastresenih vozača-budala kao sinoć )
09.03.2018 | 15:28
A sad su ostavili na zagrebačkim cestama toliko šljunka, šodera da to nije normalno, barem u mojem kvartu koji je lagana podsljemenski (ulica Sv.Duh/Bijenik).

To je šljunka nabacano, majko moja, valjda je mindset bio "imamo sav ovaj šljunak za zimu 2017/18, evo nam snijega, ajmo barem 80% cijele zalihe potrošiti jer nam je ovo prilika, sad će padati 7 dana, nije padao 11/12/01 mjesec, ništa do sada. BACAJ SVE!"

Ne daj bože da netko skrene kotačima, radi nekog razloga, na taj pošljunčani dio, to frca na sve strane, diže prašinu, stvara buku. Baš me zanima kada će ići sakupljanje šljunka. Prošle godine je bilo (u mom kvartu) tek u 5-6 mjesecu (znam da je bilo ljeto).
09.03.2018 | 16:19
Yonkis, pa nisam znao da smo "susedi, ne"
Sveti Duh je blizu Kustošije. U istoimenoj bolnici mi je stari radio. Nevermind...
Inače, ne znam jeste li primjetili - SVAKE godine u novinama pod rubrikom Zagreb objavi se reportaža s vozačem ralice. Svojedobno sam je i ja napisao. To se u novinarskom žargonu zove "topla ljudska priča". Treba opisati čovjeka, njegovu svakodnevicu, "posoliti" (no pun intendent) priču s njegovim najluđim doživljajima s posla, malo obiteljskog života i imaš priču.
Ove godine VL ili JL (ne sjećam se na kojoj sam stranici pročitao) je objavio reportažu sa ženom koja vozi ralicu. Svaka joj čast.
Uglavnom, zimska služba je unutar Zagrebačkih cesta, a odakle njima ideja da posipaju ulice šljunkom i soli, zaista ne znam. To je pitanje koje bi trebalo postaviti.
Doduše, vozač najvjerojatnije neće znati odgovor - ali stvarno, odakle smo to pokupili ako ni najsjevernije nacije to ne rade?
Bandić se u svemu ravna sa Bečom - kao gradovi prijatelji su, bla, bla...
09.03.2018 | 16:50
@Yonkis, skupiti će kad kiša sve donese u nizinu, barem tako rade kod mojih staraca u G. Stenjevcu.

@Kloba, taj prilog je išao za Varaždinsku zimsku službu, ne Zgb no nema veze... iako oprosti na ovom, ali te tople ljudske priče su mi pušiona i samo su malo bolje od uobičajenih prepiši (najčešće loše) ili kopiraj tuđi tekst kako se danas radi.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 50 minuta
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Bertone, dpasaric, drlovric, pontmax1, Riba, Anonimci (748)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.34 Seconds

Provided by iJoomla SEO