08.03.2018 | 13:19
JOHN kaže:
Bertone, svojim primjerom si pokazao koliko si opasan za druge. Za samog sebe netreba ni komentirat. Di ti je tada bila pamet?
Za takve stvari odeš na poligon ili stazu, ak ti je do zajebancije. Pogledaj uvjete u prvom videu. To se zovu kontrolirani uvjeti. Ovo tvoje nije ni za pokazat, kamoli za pohvalit se.
Kak bi zagorci rekli, nekega te zelo taj dan.
Tito kaže:
Bertone, stvarno pravi primjer sigurne voznje.
Grozno... pa nisi sam na cesti.
Kolka je to brzina?
Joj, daj nemojte sad biti takvi i izvoditi zaključke naprečac.
To što vama izgleda brzo i nerazborito je bilo nekih 60 km/h što za 5 cm bljuzge na cesti nije ništa i brzo vam izgleda zato što ovih par auta vozi 30 km/h, a kamioni i sporije...
Što se tiče lošeg primjera na druge, osobno bih volio da je više takvih jer zimske gume mijenjam nakon tri odvožene sezone bez obzira na dubinu profila po zakonu, odnosno i prije ako vidim/osjetim da više ne drže kako trebaju (trenutno su gore Conti TS 850 koje su napravile možda 5-6k km), ljetne gume mijenjam svakih 25k km ili svaku drugu sezonu tj. kaj prije dođe i također bez obzira da li su potrošene ili ne. Ni jedno jutro ovih zadnjih desetak snježnih i smrznutih dana nisam počeo voziti prije nego sam maknuo sav snijeg i led sa auta, nikad ne vozim sa iznutra zamagljenim staklima, nikad se ne javljam na telefon ili tipkam po Viberu dok vozim, auto servisiram u ovlaštenom servisu i prije zimske/ljetne sezone radim pripremu auta za promjenu klimatskih uvjeta na cesti.
Odradio sam kilometre i kilometre vožnje na tečajevima sigurne vožnje po poligonima u svim klimatskim uvjetima i još više kilometara sam odradio sam na sigurnim cestama bez prometa ili velikim i praznim parkiralištima i da ne nabrajam dalje, ja volim voziti i uložio sam u sebe da bih mogao voziti i zaključak da sam zbog toga opasan za druge vozače vam ne stoji jer su opasniji ovi kaj voze 30 km/h sa grčem u želucu zbog malo snijega, sa ljetnim gumama (ili zimskima upitne kvalitete), što ne znaju da kad upale DLR nemaju upaljena i zadnje pozicije... i td.
m@xym kaže:
Bertone,
Moja iskustva sa vožnjom po snijegu su takva da sam jedan jedini put u životu (a ove godine navršavam 50 godina) imao prilike voziti po snijegu (inača kada padne snijeg ne vozim auto jer imam ljetne gume, i nikakvo iskustvo vožnje po takvoj cesti, ali ovaj put je snijeg pao tijekom dana, tako da sam morao odvesti auto od posla do doma), i vozio sam prilično sporo (ne preko 40 km/h), put je bio već prilično očišćen i sve skupa nije trajalo duže od 15 minuta. Inače kad padne snijeg u Dubrovniku, uobičajena je slika auta zaustavljenih pored ceste i desetak laganih sudara, jer većina ljudi nema zimsku opremu i ne zna voziti po snijegu.
Ma vjerujem da je tebi/vama tlaka voziti po snijegu nego nekome sa kontinenta, ali vjerovao ili ne ja sam kao klinac u onu običnu auto školu išao godinu i pol dana jer prve godine (kad smo počeli voziti) nije bilo snijega, a imao sam instruktora koji ni jednog svog kandidata nije htio pustiti na polaganje vozačkog dok u AŠ ne prođemo vožnju po svim vremenskim uvjetima uključujući i snijeg, a kako smo si blizu godinom proizvodnje jasno ti je da smo učili voziti na autima bez serva na volanu, da ne pričam sad o nekom ABS-u, ESP-u i sl.