30.11.2010 | 08:49
Kao prvo pozdrav, a onda da Vam svima iz prve ruke kažem moje iskustvo uvezi službenog unlock-a iPhone uređaja.
Dakle još prije dvije godine sam kupio iPhone 3G u i300 na 24 mjeseca. I ionako sam imao namjeru uzeti novi iPhone 4 i lijepo sam kontaktirao službu za korisnike.
Dakle pa krenimo.
Prvo sam ih pitao telefonom i jasno nitko nije zna što da mi kaže, pa sam išao koristiti e-mail. Dobio sam odgovor na moj upit u vezi otključavanja.
------------------------------------
Poštovani,
zahvaljujemo na Vašem e-mail upitu te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.
Ovim putem Vas žalimo podsjetiti kako iPhone uređaji iz T-Mobile ponude kupljeni po posebnim uvjetima (povoljnijim cijenama) prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenja pretplatničkog odnosa, te u Simpa paketima rade isključivo sa SIM karticom pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. (T-Mobile HR mreže).
Također, nastavno na Vaš upit u vezi "koda za deblokiranje" mobilnog uređaja želimo Vas obavijestiti da nažalost ne raspolažemo traženim informacijama.
Ovim putem Vas srdačno pozdravljamo, a u slučaju da ćete imati dodatnih pitanja ili nejasnoća slobodno se obratite na istu e-mail adresu.
S poštovanjem
Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić
--------------------------------------
Nakon toga su me posebno naljutili, pa sam krenuo tražiti informacije.
I kad sam došao do zanimljive informacije poslao ovaj mail.
---------------------------------------------
Tražeći informacije kod ostalih operatera u Europi koji prodaju iPhone primjetio da pružaju uslugu službenog otključavanja telefona nakon određenog vremena provedenog pod ugovornom obvezom.
Također išao sam tražiti informacije i na službenim stranicama proizvođača telefona Apple i došao do informacije koja kaže da Vi (T-mobile Hrvatska) pružate tu mogućnost. Za tu informaciju pogledajte ovaj link
support.apple.com/kb/HT1937
Dakle smatram da ste mi dužni otključati uređaj nakon što prođe ugovorna obveza od 24 mjeseca. Jer po svim ovim podacima do kojih sam došao to mora biti omogućeno.
Također danas sam opet kontaktirao Vašu službu za korisnike i dobio informaciju da vršite službeno otključavanje jedino ako se uređaj kupi slobodno bez Simpe ili preplate. A mislim da to nema smisla. Jer uređaj koji se uzme na preplatu nakon što prođe vrijeme ugovorene preplate ostaje u vlasništvu preplatnika i on s njime ima pravo raditi što želi, a s time mislim da bi trebalo biti i omogućeno službeno otključavanje samog uređaja.
Jer na ovaj način, vi prisiljavate korisnika da koristi neslužbene metode (jailbreak + unlock) da dođe do istoga.
Stoga Vas molim da se izjasnite u vezi ovoga.
----------------------------------------------------
Nakon jedno tjedan dana čekanja.
Dobio sam sljedeći odgovor.
----------------------------------------
Poštovani gospodine Belašić,
zahvaljujemo na Vašem e-mail-u u vezi sa otključavanjem uređaja iPhone.
Ovim putem želimo Vas obavjestiti kako je u međuvremenu došlo do određenih promjena, te Vas stoga ljubazno molimo da se po isteku ugovorne obaveze za Vaš pretplatnički broj obratite u Vama najbliži T-Centar s navedenim upitom.
U nadi da smo Vam ovim odgovorom pružili potrebne informacije, srdačno Vas pozdravljamo.
Za sva dodatna pitanja budite slobodni kontaktirati nas na istu e-mail adresu ili na niže navedene kontakt brojeve.
S poštovanjem
Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić
---------------------------------------------
I normalno čekao da dođe vrijeme isteka trajanja ugovora.
Prije toga sam uzeo iPhone 4 u Rijeci u poslovnici na Korzu i pitao ih u vezi toga, ali nisu imali pojma o tome i da se to ne može.
Dakle bližio se i taj dan kad ga je trebalo otključati.
Otišao sam u T-mobile u Tower Centar u popodnevnim satima i dao svoj zahtjev, prodavači su se malo čudili, ali predali zahtjev i u roku od 2 sata dobijem poziv od T-mobile službe da je moj iPhone 3G otključan. Jasno trebao sam im pokazati mail i sve, ali prošlo je.
E sad na moju žalost/sreću zabunom sam pošto i supruga ima iPhone 3G u svom uređaju imao onaj utor za SIM od supruge, pa je prodavačica u T-mobile dala krivi IMEI i serijski (jer piše na držaču SIM kartice) i eto otključali mi pogrešni telefon.
Onda sam te iste večeri otišao u T-mobile centar kraj starog kina, preko puta Erste Banke i dao novi zahtjev, mudro sam šutio da su pogriješili prije
I prodavačica to sve provela i sutra ujutro me zovu iz T-mobile službe da to nije moguće provesti za moj iPhone 3G i bome iskreno baš sam počeo vikati na njih.
Rekao sam da imam mail od njihova voditelja i da me ništa ne zanima i da to se riješi.
Nakon 4 sata zovu me iz Odjela za reklamacije i da je došlo do greške da sam dobio pogrešne informacije i da nije moguće otključati uređaj, ali pošto su meni tako rekli da će mi otključati.
I eto nakon puno živciranja, imam dva iPhone 3G uređaja koja su službeno otključana. Jedan slučajno, a jedan na zahtjev.
Da rezimiram.
Ispričavam se na ovako velikom i dugom tekstu. Ali morao sam to podijeliti s Vama jer zbilja nas kradu.
Ako vidite što kažu na službenoj APPLE stranici onda se ovi magarci toga trebaju pridržavati.
Eto moj prijedlog je da ih svi gnjavite na i prijetite u konačnici da će sve ovo završiti u novinama.
Pa možda i omoguće normalno otključavanje.
Eto svima želim sreću, ako mogu kako pomoći slobodno se javite.
Pozdrav