iPhone Legal Unlock Request?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone Legal Unlock Request?


20.12.2011 | 14:50
a znači li to da svi koji su već ranije kupili mobitele i kojima je već istekla ugovorna obaveza sada mogu odmah zatražiti otključavanje? ili to vrijedi tek za kupce od sada nadalje?
20.12.2011 | 17:45
Pretpostavljam da nadolazeći Pravilnik sadrži i kazne za nepostupanje po istom, pa će operateri biti svakako prisiljeni poštivati sve odredbe.

Što se tiče početka primjene odredbi o otključavanju uređeja treba vidjeti prijelazne i završne odredbe Pravilnika.
21.12.2011 | 01:16
u nacrtu pravilnika bilo je predviđeno da se otključavanje provodi tek od 1.7.
sada je ta odredba maknuta što znači da već 8 dana nakon objave u narodnim novinama možemo tražiti otključavanje!
21.12.2011 | 01:49
Ima li tračeva kada će to biti objavljeno u NN?
21.12.2011 | 02:50
vjerujem da je to pitanje dana...
a sad pošto je za ovu temu uklonjen onaj termin 1. srpnja mislim da je svejedno kada će doći do objave.
ali eto, mislim da možemo biti zadovoljni pravilnikom ako će se isti provoditi sukladno njegovim odredbama.
04.01.2012 | 01:26
pravilnik je objavljen 29.12.
u prijelaznim i završnim odredbama članak što se tiče otključavanja nije spomenut, tako da su operateri 8 dana nakon objave pravilnika dužni otključati mobitele koji su obuhvaćeni tom odredbom.
dakle, od 7.1. više nema izgovora, idemo napokon pootključavat naše mobitele!
05.01.2012 | 20:03
Zvao sam danas vezano uz ovo službu za korisnike i rečeno mi je da ovo vrijedi samo za one koji su platili punu cijenu uređaja. Nisam stigal čitati još sam tekst zakona pa nisam ulazil u preveliku diskusiju s njima (još ) no po tome bi značilo da mi koji smo imali dvogodišnji pretplatnički ugovor s njima nemamo pravo na službeni unlock?

Edit:

Ovo stoji, među ostalim, u tekstu pravilnika:

"Operator javnih komunikacijskih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži može ograničiti mobilni uređaj i podatkovni uređaj za pristup internetu (USB stick) na rad unutar vlastite mreže samo u slučaju ako ga pretplatnik uzima uz sklapanje pretplatničkog ugovora uz uvjet obveznog trajanja pretplatničkog ugovora. Operator je obvezan po isteku ugovorne obveze ili u slučaju prijevremenog raskida pretplatniku, na njegov zahtjev, bez naknade i u najkraćem mogućem roku omogućiti daljnje korištenje uređaja u ostalim mrežama."

Po ovome rasprave nema...
05.01.2012 | 21:38
Ako je to izvadak iz članka zakona koji je donešen onda nema sumnje da si upravu. Sve ovisi kojeg si agenta dobio i koliko je upoznat s time ali realno gledajući barem još mjesec dana niti jedan operater neće imati 100% točne informacije vezanu za tu temu tako da svakako valja čekat
05.01.2012 | 21:58
Christian kaže:
Zvao sam danas vezano uz ovo službu za korisnike i rečeno mi je da ovo vrijedi samo za one koji su platili punu cijenu uređaja. Nisam stigal čitati još sam tekst zakona pa nisam ulazil u preveliku diskusiju s njima (još ) no po tome bi značilo da mi koji smo imali dvogodišnji pretplatnički ugovor s njima nemamo pravo na službeni unlock?

Edit:

Ovo stoji, među ostalim, u tekstu pravilnika:

"Operator javnih komunikacijskih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži može ograničiti mobilni uređaj i podatkovni uređaj za pristup internetu (USB stick) na rad unutar vlastite mreže samo u slučaju ako ga pretplatnik uzima uz sklapanje pretplatničkog ugovora uz uvjet obveznog trajanja pretplatničkog ugovora. Operator je obvezan po isteku ugovorne obveze ili u slučaju prijevremenog raskida pretplatniku, na njegov zahtjev, bez naknade i u najkraćem mogućem roku omogućiti daljnje korištenje uređaja u ostalim mrežama."

Po ovome rasprave nema...


ma šta slušaš glupake koji rade tamo... dosta su oni općili s nama ovih godina -.-
imamo sve crno bijelo na papiru, slovo zakona je jasno, ako ne žele slušat, hakom će se pobrinuti za to
  • Sank
  • Moderator
  • 221
06.01.2012 | 03:15
Borba protiv malih bogova se nastavlja. Ipak, u nekim slučajevima radi se o čistom neznanju onih koji bi morali znati.
06.01.2012 | 03:32
ja sam danas intenzivno provjeravao sve što se unlocka tiče...
jadnijih izgovora nisam čuo
recimo:
"zakon još nije služben"
"to nije izišlo u narodnim novinama"
"treba proći vrijeme prilagodbe" (kakvo mrtvo vrijeme prilagodbe je*em ti mater)
"otključavanje je stvar dogovora hakoma i operatera" (?!)

uglavnom, ja fino u subotu dolazim tamo!

e i da, ne znam dali je točna informacija, ali navodno su bili ljudi iz HAKOM-a na hr radiju i rekli da se mogu otključati uređaji koji su kupljeni godinu dana prije stupanja pravilnika na snagu.... malo mi je to nonsens, ali vidjet ćemo.
07.01.2012 | 18:14
Jel netko bio danas?
07.01.2012 | 18:15
ja sam bio i naravno da je to bio fijasko.
ali zato sam se pošteno iskalio na njima na njihovoj facebook stranici.

i lik je u t-centru bio toliko drzak da mi je rekao da odem iphone u servis dekodirat.
osim što ta rečenica u velikoj mjeri pokazuje izrazitu drskost, pokazao je totalno neznanje o iphoneima, koje bi barem kao djelatnik t-centra trebao imat.
žao mi je recimo ljudi kojima svašta nadrobe a na kraju potpišu ugovore pod sasvim drugim uvjetima. :/
07.01.2012 | 18:24
Kaj konkretno kažu? Meni je trenutno osim updatea basebanda na 06.15.00 jedini način za unlock (koji mi treba jer nisam produžil ugovor s njima).

Edit:

Evo kaj vele na jednom drugom forumu:

"ta odredba se odnosi iskljucivo za mobitele kojima istice godinu dana sto su kupljeni nakon 1.1.2013e , to je za prepaid jel, a za pretplatu nakon isteka ugovora, isto mora bit nakon tog datuma..dakle sve kupljeno poslije 1.1.2012e."
07.01.2012 | 19:19
nemam pojma, to nigdje ne piše u pravilniku.
07.01.2012 | 23:29
Hackerivs kaže:
i lik je u t-centru bio toliko drzak da mi je rekao da odem iphone u servis dekodirat.
osim što ta rečenica u velikoj mjeri pokazuje izrazitu drskost, pokazao je totalno neznanje o iphoneima, koje bi barem kao djelatnik t-centra trebao imat.


uzeo bi onaj njihov 4s sta imaju ko promociju i zabio bi mu ga u glavu uf pa jbt di god sam došao / radio (posao) uvjek smo imali politiku da budes ljubazan prema kupcu & da je kupac uvjek u pravu, a ovi u t-comu, vipu se prema nama odnose ko prema smecu, a pazi kupis mobitel i iskesiras za njega brdo para i još se prema tebi odnose ko prema kanti za smece, pa tog samo kod nas ima dao bog da bi sve iphone morali i oni i vip otključat i nek svi pređu na tele 2!
07.01.2012 | 23:44
ma ja ih mrzim sve, i vip i t-mobile i tele2. trenutno koristim bonbon, ali i oni su lažljivi što i nije čudo jer su dio t-mobilea.
najmanje loših iskustava sam imao kod tomata i zato bih volio da mi se iphone otključa i da se vratim kod njih, iako su firma od vipneta.
a i ovo što ti kažeš, dabogda ih sve morali otključati!
u singapuru i izraelu je zaključavanje mobitela potpuno zabranjeno zakonom.
i taj sustav normalno funkcionira i dalje. i dalje se potpisuju ugovori, i dalje se prodaju prepaid paketi i sve je savršeno.
a ovaj t-mobile drska govnad tek će počet otključavat kad ih je pravilnik PRISILIO na to.
eto u americi zakonski pitanje zaključavanja mobitela nije zakonski regulirano, pa koliko znam svi operateri nakon nekoliko mjeseci otključavaju mobitele, besplatno ili uz sitnu nadoknadu.
jedina iznimka su iphoneovi kod AT&T jer ih nikako ne otključavaju. ostale uređaje AT&T normalno otključava.
nadalje, dosta sam skeptičan i mislim da mi t-com uopće neće niti otključati iphone, zato jer sam ga kupio preko oglasnika.
ali eto čekat ću da iziđe iphone 5, onda nekoliko mjeseci da ga jailbreakaju (tada će se i cijene spustiti) i onda budem fino otišao u italiju ili u sloveniju kupit otključan uređaj. nikad više s*anja sa našim operaterima i njihovim uređajima.
i one njihove priče da kad kupiš uz nižu cijenu da je to neka subvencija. ma je vraga, to im sve višestruko vratiš kroz pretplatu!!!

e i da nisam rekao, ponio sam danas sa sobom jamstveni list kao neki dokaz datuma kupnje i porijekla o iphoneu. kada sam došao na red jamstveni list okrenem naopačke i stavim ga kod sebe na šalter (prije nego šta ću započet konverzaciju) i onaj neandertalac od prodavača uzima taj list bez pitanja k sebi.
07.01.2012 | 23:56
ista situacija samnom, tip je produzio svoju pretplatu i meni prodao iphone.. ma zivot je miljun puta laksi kad imas unlock i ne trebas pazit na baseband... a ovi govnari me počinju uzasno UZASNO zivcirat sa njihovim stavom i ponašanjem, ova drzava je u totalnoj banani i ocito da svi rade sta oce, i sada cak kad je ovaj zakon stupio na snagu ljudi i dalje vrte i farbalju ljude kako im se prohtje mislim užas, na svakom koraku oce obicnog malog covjeka sjebat uzas
svaki dan vidim sve vise i vise prijevara te sa strane vipa te sa strane t-hitlera.. fuuu to sve u plinaru poslat
08.01.2012 | 00:35
bilo bi super kad bi prijevremeno otključavali uz neku naknadu, recimo neka bude 300 kn. zaradili bi puno, a i mi bismo bili sretni.
al dobro. ovo neka mi bude pouka, nikad više zaključan ajfon kupovat. NIKAD
08.01.2012 | 17:48
eto i odgovora od vipa, iznenađenje iznenađenje

Postovani,

zahvaljujemo na Vasem javljanju.

U Rijeci mozete zatraziti otkljucavanje uredjaja u Vip centru na adresi Riva 4B. Za uredjaje kupljene u Vipme kompletu, besplatno otkljucavanje je moguce uz predocenje racuna na kojem je vidljivo da je od kupovine proslo vise od 12 mjeseci.

Srdacan pozdrav
08.01.2012 | 20:32
eto i drugog odgovora!

Postovani,

hvala Vam na ponovnom javljanju.

Ukoliko je uredjaj kupljen prilikom produljenja pretplatnickog odnosa a istekla je ugovorna obveza, uslugu otkljucavanja uredjaja mozete zatraziti dolaskom na Vip prodajno mjesto. Ako je uredjaj kupljen na pretplatnicku liniju koja ne glasi na Vas potrebno je na prodajno mjesto donijeti racun za navedeni uredjaj.

U slucaju dodatnih upita ili nejasnoca stojimo Vam na raspolaganju.

Srdacan pozdrav
08.01.2012 | 20:56
iskreceno.... tesko mi je povjerovat da zivim u vuko..bini za koju su toliki pali u ratu ne znajuci u sta ce se pretvoriti, i da nam zemljom drma stoka sitnog zuba (ne mi, nego oni) koja nema nimalo srama

ajd bar nesto od ovih u vipu i svaka im cast ako je to politika firme pa da i ostane tako, no nemam rijeci za ovakvo maltretiranje i ponizavanje ljudskog razuma koje nam u t-mobile priredjuju

doslovce, noga mi nece tamo u zivotu krociti, ne moze niti badave biti niti da mi plate, no doci ce sve na svoje

pardon na prvom dijelu, moralo je izletiti iz mene
08.01.2012 | 21:02
znam kako je, zivciraju i mene uzasno sa njihovim stavom i ponašanjem. pa mi ih hranimo a oni se tako odnose prema nama.. toga nema nigdje..

jel netko probao kontaktirati t-comovu sluzbu za korisnike? ako je ovo sta su mi napisali iz vipa istina onda, svaka im čast! nego vidjet cemo sutra kad budem isao u vip centar.. šta ce bit s time, javim ovdje obavezno..
08.01.2012 | 21:58
Ja pak sutra idem u T - mobile pa ćemo vidjeti što će reći...
  • campo
  • Posjetitelj
08.01.2012 | 23:52
Postovani,

zahvaljujemo Vam na e-mailu.

Usluga otkljucavanja uredjaja naplacuje se 488,00kn i odnosi se na uredjaje zakljucane na Vip mrezu i kupljene na nekom VIP ovlastenom prodajnom mjestu.

Naglasili bismo i da korisnicima kojima je istekla ugovorna obveza, te kojima je kupnja uredjaja bila vezana uz Ugovor o pretplatnickom odnosu, otkljucavanje uredjaja omogucujemo besplatno.

U slucaju dodatnih upita stojimo Vam na raspolaganju.

S postovanjem,
09.01.2012 | 00:16
evo ovo je ok od vipa. da omogućuje otključavati uređaj uz neku naknadu iako ugovorna obveza nije istekla. ako bi ovo i t-mobile odlučio omogućiti onda bi im platio 500 kn i mir
09.01.2012 | 00:40
Sorry na OT, ali netko par postova gore je napisao da ce ili je kupio iphone u Italiji ili Sloveniji. Jel ima netko iskustva s time? Jel mogu ja npr otic u Sloveniju i kupiti iPhone u Apple Storeu tj gdje vec ih prodaju? Kako funkcionira takvo kupovanje iPhonea?
09.01.2012 | 01:41
u sloveniji kupiš u simobilu, nakon 3 mjeseca možeš otključati.
a možeš preko interneta za 45 eura.
koliko ja znam trenutno je najbolje u italiji.
09.01.2012 | 17:39
Bio danas u T centru, nažalost bila je poprilična gužva pa nisam imal previše vremena za diskusiju, al idem sutra opet.
Ugl, nevjerojatno je koliko njihovi djelatnici nemaju pojma o svome poslu. Naime, veli meni ženska nakon kaj sam je pital o ovome kako imam sreće kaj baš pitam nju jer je ona čitala u Večernjem kako operateri imaju 6 mjeseci prilagodbe na ovaj pravilnik?!? Ej, informacije koj joj čine posao saznaje iz novina!!! (i to još netočne)
Ugl, iako sam poprilično siguran da to nije točno, (u Pravilniku u Članku 66. navode se točke za koje postoji odgoda i/ili period prilagodbe i "naš" članak 7., točka 12. NIJE navedena kao nikakva iznimka) no ostavljam mogućnost da sam ga krivo interpretirao pošto nisam pravnik, ali sumnjam.
09.01.2012 | 17:57
ma likovi su drski i nemaju pojma.
zvao sam danas telefonski hakom, pravilnik se mora provoditi, nema nikakve prilagodbe i ako nam ne otključaju podnosi se prigovor redovnim putem.
Moderatori: jupi, Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 23 sati, 8 minuta
  • ping: Pa HR koristi samo Skype. Ne bi to znao da to svaki put ne naglase. Ptrm skype iz Rima, putem skype iz Bruxellesa…
  • Yonkis: Ako ništa ostao je kao sinonim za online video call :) barem za sada, za neke.
  • Zdravac: ...Skype je izgubio smisao, kao i bilokakav interes za borbu sa konkurentima
  • Zdravac: vjerojatno ne, ali eto, malo nostalgije, iako je to već dugo vremena bilo izgledno, od kada su puno toga iskoristili za Teams...
  • smayoo: zar to itko još koristi?
  • Zdravac: Skype se gasi u svibnju! RIP :(
  • Yonkis: iPad 10th gen se izgubio pa psuješ ili..? :)
  • kupus: traži se ipad 10th gen, PM
  • hal9000: Hihihihihihihi: [link]
  • Zdravac: jura22, s obzirom na cijene rada, bravar mu je kod nas najskuplje rješenje
  • jura22: Daj bravaru da napravi. Jedan taj je malo jeftiniji od MP1.1.
  • kupus: [link]
  • kupus: Ako ne nadjes, 3d print je ok rjesenje
  • dpasaric: [link]
  • dpasaric: Nabavi ove nove koji mogu prihvatiti i nove velike diskove, nisu strašno skupo:
  • dpasaric: Teško da će ti to ikada itko imati viška! :)
  • ^SuperUnknown^: Ekipa, ima li tko viska HDD sledova za MacPro 2009-2012 (4,1-5,1)? :)
  • Zdravac: MB Air M1
  • Zdravac: to je zadnja verzija koja je u App Storeu
  • Zdravac: Meni na Sequoia 15.3.1 radi normalno WhatsApp v. 25.3.80 (instaliran putem App Store-a
  • ^SuperUnknown^: Da, nema druge. Sudeci po nekim threadovima novija verzija trazi AVX2 instrukcije koje cMP nema :/
  • kupus: whatsapp web? za prvu ruku
  • ^SuperUnknown^: Zadnji update WhatsApp desktop appa se vise ne pokrece, ikona zabounca na sekundu i nista se ne dogodi. Starija verzija koja mi je radila je upravo "expired". Monterey OS. Ima tko slicnih problema ili rjesenje?
  • dpasaric: Sretan 70-ti rođendan Jobsu u nekom digitalnom raju! ;)
  • kupus: neka se javi porukom
  • kupus: tražim preporuku za iptv, ako ima tko...
  • Zdravac: ...ali je najpraktičniji u kombinaciji sa Password managerom. Sve se učita i sve mi je tu postavljeno i dok tako radi, nemam jednostavno potrebe za prelaskom na nešto drugo. Isto otprilike kao i sa stock Mail.app
  • smayoo: Safari je dreq bloatware. Najgora Mac stock aplikacija.
  • kupus: nikad mi se nije svidio :(
  • Zdravac: zašto jednostavno ne koristite safari?
  • smayoo: ništa što se temelji na chrome kodu meni ne dolazi u obzir
  • kupus: mislim da ću, nakon korištenja firefoxa od samih početaka, umiroviti ga na neko vrijeme
  • kupus: nerado to kažem, ali brave je toliko "lakši" od firefoxa da mi se čini da koristim drugo računalo.
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO