iPhone Legal Unlock Request?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone Legal Unlock Request?


18.01.2012 | 18:00
Evo javljam se nakon nekoliko dana uzaludnih pokušaja da ovdje upišem neku poruku. Iako se prijavim u sistem isti mi ne omogućava pisanje poruka. Nisam našao link do admina, zato sam pisao uredniku stranice, zasad bez odgovora.

Cijelo vrijeme dobivam obavijesti o novim upisima u forum, pa se to pretvorilo u pravo spamanje.

Što se tiče unlocka, ponovno su me zvali iz T-Coma. Reagirali su na moj mail kojim sam ih obavjestio, da sam išao slijedom njihovog prvog telefonskog poziva, ali da niti nakon nekoliko dana telefon nije otključan.

Rekli su mi, da nije otključan zbog neke njihove greške i da su ga ovoga puta otključali i neka probam kroz par minuta.

Ovoga puta nije bilo problema i telefon je sad otključan.

Vrlo ljubazni i profi.
18.01.2012 | 18:38
Scorp21 kaže:
Evo dobio sam odgovor HAKOM-a:
Poštovani,Odredba o obvezi besplatnog „otključavanja“ mobilnih uređaja, propisana Pravilnikom o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (NN 154/2011) stupila je na snagu dana 07.01.2012. god. Obzirom da se spomenuti Pravilnik ne primjenjuje retroaktivno, operatori od korisnika zahtijevaju dokaz o tome da obvezno trajanje pretplatničkog ugovora još uvijek traje ili je upravo okončano, kako bi postojala pravna osnova za primjenu odredbe.S poštovanjem, HAKOM

nisam računao na ovakav odgovor HAKOM-a.
Finn kaže:
hvala.
dakle, drugim riječima, operateri na temelju IMEI broja ne mogu "ući u trag" mobitelu već im za to treba račun, da vide kad je i pod kojim uvjetima kupljen.
jesam li to dobro shvatio?

oni ITEKAKO mogu provjeriti sve na temelju IMEI-ja. druga je stvar što oni to ne žele napraviti a HAKOM im u ovom slučaju pruža zaleđe.
ja osobno znam kako je moguće provjeriti sve putem IMEI-ja.
sjetite se kad idete kupiti mobitel. šta prodavač radi?
skenira barkod i skenira IMEI. sve se vidi i sve se zna.
i još nešto. ja sam zahtjev za otključavanje ostvario scanom jamstvenog lista.
kako oni mogu znati jesam li pod 12 ili 24 mjesečnim ugovorom? to se ne može provjeriti na garanciji.
jasno, ukucali su u sistem i vidjeli.
18.01.2012 | 19:51
Baš me zanima kako će se ovo sa IMEI brojem bez garancije ili računa na kraju riješiti..

Nego, jel netko poslao zahtjev VIP-u za otključavanje iphone.a prije isteka ugovorne obveze (uz naplatu za otključavanj). Ide li to i koliko koša?
18.01.2012 | 20:16
kako će riješiti bez računa i garancije? pa očito neće htjeti.
u vipu otključavanje košta 488 kuna, piše ti gore.
18.01.2012 | 22:33
Iz osobnog iskustva znam šta se sve može raditi preko IMEI broja, tj. preko njega ne samo da se može locirati mobitel i to točno po čelijama unutar par metara koje odrede već se može saznati koje su sve kartice ikada bile u njemu (svi brojevi) što znači da čim imaju i broj kartice imaju i sve informacije koje su ikada bile vezane za određeni broj (pretplata, bonovi...). Jedino ne znam da li tolike ovlasti imaju djelatnici na šalterima (vjerojatno ne).
18.01.2012 | 22:54
ako im garancija/račun za utvrđivanje ugovornog stanja ne treba onda treba operatere pitati zašto postavljaju taj zahtjev i tražiti da ga ukinu. ne vidim drugog rješenja nažalost...
neki su već ovdje spominjali da ih u poslovnicama nisu tražili nikakve papire, znači to ovisi o njihovoj dobroj volji...
19.01.2012 | 12:30
Mozda probati u nekoj drugoj poslovnici,nema se sta izgubiti
19.01.2012 | 17:39
Samo kratko...
Varijanta mailom na službu za korisnike (t-com) stvarno funkcionira bez greške.
Poslao prekjučer u 20.00, javili mi mailom jučer u 20.05
Poslao sam skeniranu garanciju i stvarno ne razumijem zašto se navlače za račun ili garanciju kad sve vide preko IMEI.
Također, to ne rade službenici na šalteru nego služba za korisnike pa otpada varijanta da ne mogu do informacija vezanih uz IMEI, a ako netko ima potpuni uvid u račune onda su to oni.
To mi sve skupa stvarno djeluje kao neka vrsta iživljavanja.
Ima li koga iz T-coma na forumu da nam pokuša objasniti o čemu se radi?
Možda stvarno postoji neki dobar razlog...
19.01.2012 | 18:18
evo i ja več par dana sa t-comom se dopisujem mailom povodom otključavanja uređaja naravno nije istekao rok od dvije godine na uređaj, ali ja nisam vezan tim ugovorom nego prvi vlasnik, trazili su me garantni list i ja im ga pošaljem ,ali na garantnom list se nevidi datum kupnje tj. nije upisan to su trazili da im pošaljem sad su me trazili da im pošaljem račun ako ga nemam da idem po kopiju gdje sam kupio uređaj. dođe mi da na garantni list upišem datum prije dvije god. ida odem u t-centar da vidim šta bi se desilo, inače se radi o i4 starom jednu godinu
19.01.2012 | 18:41
napravi kopiju garantnog lista u boji, napiši datum koji hoćeš i onda s nekog drugog imena i s drugog maila pošalji opet mail službi za korisnike. i po mogućnosti taj garantni list slikaj s mobitelom da se ne vidi tako podrobno da je kopija.
jer ako budeš nešto napisao na garancijski list onda će oni skužit pa će te još više zezat. :/

i kad im budeš slao mail ne navodiš o kojem se iphoneu radi, jer vjerojatno će samo vidjeti garanciju, skužiti da je "starije" od dvije godine i otključat.
19.01.2012 | 18:44
budem i to probo mozda prođe, a jel poslje neznam ako mi otključaju uređaj i nakon mjesec dva skuze gresku ili prevaru da li ga mogu opet zaključat
19.01.2012 | 18:46
u ovoj temi sam pisao već o tome, možeš nakon otključavanja spremiti aktivaciju sa SAM-om (uređaj mora biti jailbreakan), pa čak da oni i skuže nešto i zaključaju ti uvijek možeš vratiti sve s tom aktivacijom.
gore sam jako podrobno napisao kako se to radi.
19.01.2012 | 19:09
ma šta ser... da im trebaju papiri kad mogu sve preko OIB-a saznat...

Operator:
Pizza Cut. Mogu li dobiti Vaš...

Mušterija:
Dobar dan! Htio bih naručiti klopu za van.

Operator:
Mogu li prvo dobiti Vaš OIB, gospodine?

Mušterija:
Moj OIB, ah da, pričekajte malo, eh! Moj Osobni Identifikacijski Broj je: 61020499981.

Operator:
Hvala Vam, gospodine Marko. Samo da provjerim podatke. Vidim da živite u Ulici jablana 13 i Vaš telefonski broj je 332-971. Vaš broj na poslu je 301-243 i Vaš broj mobitela je 095-301-2431. Vi zovete sa ovog prvog, 332-971.

Mušterija:
Huh? Da, kod kuće sam. Od kuda Vam samo sve te informacije?

Operator:
Pa umreženi smo, gospodine.

Mušterija (začuđeno):
Oh, da, htio bih naručiti dvije velike slavonske pizze, ekstra ljute...

Operator:
Mislim da Vam to nije dobra ideja, gospodine.

Mušterija:
Kako to mislite?

Operator:
Gospodine, Vaši zdravstveni podatci upućuju na to da imate visok krvni tlak i iznimno visoku razinu kolesterola. Polica dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik...

Mušterija:
Pa što mi onda možete preporučiti?

Operator:
Mogli biste iskušati našu bezmasnu soja-pizzu. Uvjeren sam da će Vam se svidjeti.

Mušterija:
Zašto to mislite?

Operator:
Pa, prošli tjedan ste u knjižnici podigli knjigu "Gurmanska jela od soje". Zato sam Vam to predložio.

Mušterija:
U redu, u redu. Dajte mi onda dvije jumbo soja-pizze.
I koliko to stoji?

Operator:
To bi trebalo biti dosta za Vas, Vašu ženu i četvero djece. Sve skupa, zajedno s troškovima dostave, stoji 115,00 kn.

Mušterija:
Platit ću kreditnom karticom.

Operator:
Oprostite, gospodine, ali bojim se da ćete morati platiti gotovinom. Prekoračili ste dopušteni minus na kartici.

Mušterija:
Skoknut ću do bankomata i donijeti novac prije nego vaš dostavljač stigne do mene.

Operator:
Neće ni to ići, gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem računu.

Mušterija:
Nema veze. Samo pošaljite pizze. Pripremit ću novac. Koliko vam treba vremena za dostavu?

Operator:
Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta. Gospodine, ako Vam sežuri, možete doći do nas, ali bit će Vam nezgodno voziti pizze na motociklu.

Mušterija:
Kako znate da vozim motocikl?

Operator:
Ovdje stoji da kasnite s otplatom kredita za auto pa Vam ga je banka oduzela. Ali, Vaš skuter je u potpunosti otplaćen te sam samo pretpostavio da ćete voziti njega.

Mušterija:
K vragu i država, i OIB, i sve!

Operator:
Preporučio bih Vam da pazite što govorite, gospodine! Već imate dvije prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2002. i vikanja na policajca 2009.

Mušterija je ostala bez riječi.

Operator:
Želite li još nešto, gospodine?

Mušterija:
Ne, ništa više. Ali, nemojte zaboraviti dvije Coca-Cole na dar, kako piše u Vašem oglasu!

Operator:
Oprostite, gospodine, ali naš oglas ima klauzulu da ne smijemo nuditi besplatnu Coca Colu dijabetičarima! I molim Vas da dočekate našeg dostavljača, jer se boji pasa, a Vi svojega, kako vidim, još niste vodili na cijepljenje.
20.01.2012 | 13:57
jel moze neko objasnit kako se radi beckup sa SAM-om i jel se poslje SAM moze obrisat ili ga ostavit u telefonu
20.01.2012 | 15:22
a da probaš možda search, ili jednostavno preskrolaš malo gore?
20.01.2012 | 16:47


Uploaded with ImageShack.us
pročito sam sve nekoliko puta ali nema nigdje dugme beckup ili restore u samu samo ovo ko na slici
20.01.2012 | 16:55
moja greska nisam instalirao sa onog gore repo nego iz cydie sad sam sve ponovo napravio i sad je ok
Hackervis imaš +1 odmene i cugu kad se sretnemo moj i4 je sad unlocked
20.01.2012 | 19:52
Samo nam jos reci kako si tocno preveslao t-com?
20.01.2012 | 20:10
onak kak si mi reko
20.01.2012 | 20:35
Hackerivs kaže:
Samo nam jos reci kako si tocno preveslao t-com?


oprostite na neznanju, nisam u stanju pratiti sve te vaše "kombinacije".
šta bi ti značilo ovo "preveslati" t-com?
20.01.2012 | 20:54
Finn kaže:
ma šta ser... da im trebaju papiri kad mogu sve preko OIB-a saznat...

Operator:
Pizza Cut. Mogu li dobiti Vaš...................


*Finn, ja ne znam što si ti htjeo s ovim dijalogom postići , možda je to neki svijet u kojem ti živiš ali nije sve tako lako kako se čini. Normalno da su ljudima potrebni nekakvi dodatni podaci pored oib-a. Jasno da se sve vidi preko oib-a ali realno gledajući ako znam tvoj jmbg ili broj osobne mogu u trenu oka saznati i tvoj oib i predstavljati se kao lažna osoba tako da ne može nekakva veća firma ili korporacija surađivati na osnovu samo jednog broja i dati sve ostale podatke. Ako im je uvjet da ugovorna obveza mora isteći kako bi se uređaj otključao onda je to tako - to i je na kraju sam uvjet hakom-a koji je postavio takvu regulativu. Istina je da se preko imei-a može apsolutno sve saznat, koji su brojevi ikad bili u mobitelu, koji se trenutno koristi,koji je broj bio i koja pretplata kada je mobitel uziman itd.... Zašto zahtijevaju podatke kao što je garantni list ili račun iskreno neznam, očito je to nekakva politika firme da ne ispadne da se i ukradeni mobiteli (koji nisu prijavljeni da su ukradeni) otključavaju bez ikakvih problema.

Što se tiče zaposlenika koji su u t centrima na šalteru, nisu na vrijeme obaviješteni (što treba krivit njihove nadležne) vezano za otključavanje pa je bilo samih primjedbi od jabučnjakovaca na rad istih. Osobno bi slao na mail kao i dosta ljudi na forumu jer znam da je sigurno tim putem brže. Svakako treba im izravno reći kakva je situacija, da si npr. kupio mobitel od vlasnika kojem je istekao ugovor ali nemaš račun ni garantni list jer ti on nije dao ili zaboravio dat ili nešto treće i lijepo ih zamolit može li se nešto učiniti povodom otključavanja - naravno da će tražit sve moguće tvoje podatke (i ako znaš podatke od samog vlasnika) kao što su grad i adresa,kontakt broj,oib,jmbg,imei bla bla bla....

Nadam se da nisam nikoga uvrijedio jer sam imao najbolju moguću namjeru pozdrav svima
20.01.2012 | 21:09
čuj, onaj moj "dijalog" je vic koji sam nekidan dobio na mejl i koji karikira "big brother" društvo, bit će da ga nisi skužio...

moj je problem, konkretno, to što traže papire za otključavanje koji po svemu sudeći nisu realno potrebni jer se sve može saznati preko IMEI broja, kao što si i sam rekao. mislim da čak ni u ekstremnom slučaju ukradenog uređaja to nije njihov problem jer policija neće njima dolazit na vrata nego onome kod koga je ukradena roba završila.
dakle, još jednom naši operateri se iživljavaju na nama - samo zato jer mogu, jer nas nitko ne štiti od njih. to je moj problem, a ne ugovorna obaveza.
20.01.2012 | 22:10
Finn kaže:
Hackerivs kaže:
Samo nam jos reci kako si tocno preveslao t-com?


oprostite na neznanju, nisam u stanju pratiti sve te vaše "kombinacije".
šta bi ti značilo ovo "preveslati" t-com?

Grga je mobitel kupio preko oglasnika, racun nije dobio, ali dobio je garanciju na kojoj nije pisao datum. T-com takvu dokumentaciju nije prihvatio nego je trazio racun blabla, na sta sam mu ja reko da kopira jamstveni list u boji i na tu kopiju napise datum koji zeli. On je to vjerojatno tako i napravio, i jamstveni list uslikao mobitelom manje rezolucije da se bas ne vidi da je kopija i t-com je to popusio i otkljucao mobitel
Btw finn, vidio sam i tvoj problem. Jedne godine je na oglasnicima bilo za kupiti t-com jamstvenih listova; popecacenih, ali potpuno neispunjenih, za 10 kuna komad. Sada toga vise nema. Ali ako bi nasao neki drugi jamstveni list i malo si ga "prilagodio" mozda bi bilo nade u otkljucavanje
21.01.2012 | 00:14
znači, oni ne mogu jamstveni list koji ne pripada mom uređaju dovesti u vezu s nekim drugim uređajem?
21.01.2012 | 00:15
Nemam pojma, ali kako drukcije objasniti grgin slucaj?
21.01.2012 | 00:34
čudno mi je to, ali ako je tako, lako ću nabavit neki garantni list pa im ga poslat...
21.01.2012 | 06:12
Meni je t-mobile otključao iphone 3gs a da nisam imao nikakve papire posto sam ga kupio preko oglasa. Stvar je sljedeća: kada je pravilnik od hakom-a stupio na snagu ja sam odmah otišao u poslovnicu t-mobile-a u Požegi te me je djelatnica blijedo gladala kada sam joj spominjao otključavanje i hakom tako da tu nisam ništa postigao. Istog dana sam poslao mail t-mobile-u u kojem sam zahtjevao otključavanje moba te sam im samo dostavio podatke o kojem se mobitelu radi i imei broj. Oni su meni na to odgovorili da im dostavim i pretplatnički broj a pošto ga neznam jer je kupljen preko oglasa nisam im ni odgovorio na mail. Tu sam već mislio da nema ništa od otključavanja ali sam probao u drugoj poslovnici, točnije u Kutini. Pošto mi je cura iz Kutine onda je ona otišla u poslovnicu i pitala za otključavanje mobitela a iza pulta je valjda bio neki mladi student koji se nije baš nešto snašao pa je ispitivao kolege ali je zapisao imei broj i rekao da će vidjeti dalje. Nakon što je prošlo oko 7 dana i nitko ništa nije javljao slao sam mail hakom-u te ih pitao da li operateri smiju tražiti druge podatke osim imei broja pošto preko njega mogu saznati sve što im treba te da u pravliniku piše samo da su operateri dužni otključati mobitel nakon proteka određenog roka. Oni su na to meni odgovorili da pravlnik ne djeluje retroaktivno te tako operateri mogu zahtjevati neki dokaz o kupovini uređaja pošto je kupljen prije nego je pravilnik stupio na snagu. Tu sam stvarno već mislio da će moj iphone ostati zaključan kad ono u četvrtak predvećer na mobitel od cure zovu iz t-mobile-a i javljaju da je mobitel otključan. Ja ga spojim na itunes i stvarno otključan... Po svemu mislim da je otključavanje uspjelo jer je u poslovnici u kutini bio mladi i neiskusni djelatnik pa je zaprimio zahtjev za otključavanje tako što je samo uzeo imei i kontakt broj. Ili je možda zato što mi je cura zgodna pa se dečko pogubio kada ju je vidjeo i zato zaboravio tražiti papire (mala šala, ili tko zna...). Ma sve u svemu meni je bitno da je mobitel otključan a očito sam imao sreće da mi je to sve uspjelo i bez papira.
21.01.2012 | 10:40
evo da se i ja javim u vezi ovog mog otključavanja i postupka koji sam napravio ja sam sa telefonom dobio i račun i garanciju samo šta na garanciji nije piso datum kada je kupljen i takav sam garantni list poslo u t-com i trazio da mi otključaju telefon oni su mi odgovorili da se sa garancije nevidi kada je tel kupljen i da im dostavim račun e onda sam ja skeniro garanciju i tamo upiso datum stariji od dvije godine i to im poslo nazad sa drugog emaila i sa drugim imenom i sljedeči dan su mi poslali mail da mi je tel otključan i bio je. skeniraš orginal garanciju i tamo promjeniš datum u peintu moš i imei upisat svoj moš radit šta očeš samo nemoj reč da sam ti to ja reko i za svaku posljedicu ja se ograđujem
21.01.2012 | 19:36
izgleda da zaista ne postoji neki konkretan i opravdan razlog traženja papira za otključavanje i da to sve ovisi o njihovoj dobroj volji.
naime, u prepisci mejlom dvaput su mi iz korisničke službe rekli da mi ne mogu otključati uređaj bez garancije ili računa, a isto to mi je rekla službenica u jednoj poslovnici. NO, danas u drugoj poslovnici cura mi je najnormalnije i najljudskije rekla "ajde poslat ću im ja zahtjev, napisat ćemo da ste izgubili papire pa ću ih zamoliti da vam to otključaju" kaže ona "firma ima to pravilo, ali može se to riješiti i bez predočenja papira, nije to neophodno" (!!) ni ona nije znala dokučiti koji bi bio zapravo razlog traženja papira jer se uređaju može ući u trag i preko IMEI broja.
eto, izgleda da je opet stvar u birokraciji nauštrb ljudskosti...

držite fige da njena zamolba dođe u ruke nekom čovjeku, a ne birokratu.
23.01.2012 | 16:03
Evo i mog iskustva s legalnim otključavanjem.
Prošli utorak sam u T-centru na Trešnjevci (Vukovarska), djelatnici na šalteru dao garantni list (račun nemam) i otvorio Settings->General->About da pročita IMEI. Nakon toga mi je rekla da će mi kroz par dana SMS-om poslati nekakav kod.
Nikakav SMS mi nije došao, pa sam maloprije probao sreću i maknuo UltraSn0w Unlock s telefona i napravio deaktivaciju pomoću SAM alata. Nakon toga sam deinstalirao SAM, umetnuo VIP karticu, priključio mob na komp, a iTunes su mi javili da je telefon otključan. Stvar funkcionira, jedino je nedostatak u proceduri to kaj ti nitko niš ne javi pa moraš stalno pokušavati. Osim toga sve ostalo je bilo fer i korektno bez ikakvih nesuglasica.
iPhone je 3G, kupljen 12/2008. u T-COM-u.

Pozdrav,
Filip
Moderatori: jupi, Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 11 sati
  • ping: Pa HR koristi samo Skype. Ne bi to znao da to svaki put ne naglase. Ptrm skype iz Rima, putem skype iz Bruxellesa…
  • Yonkis: Ako ništa ostao je kao sinonim za online video call :) barem za sada, za neke.
  • Zdravac: ...Skype je izgubio smisao, kao i bilokakav interes za borbu sa konkurentima
  • Zdravac: vjerojatno ne, ali eto, malo nostalgije, iako je to već dugo vremena bilo izgledno, od kada su puno toga iskoristili za Teams...
  • smayoo: zar to itko još koristi?
  • Zdravac: Skype se gasi u svibnju! RIP :(
  • Yonkis: iPad 10th gen se izgubio pa psuješ ili..? :)
  • kupus: traži se ipad 10th gen, PM
  • hal9000: Hihihihihihihi: [link]
  • Zdravac: jura22, s obzirom na cijene rada, bravar mu je kod nas najskuplje rješenje
  • jura22: Daj bravaru da napravi. Jedan taj je malo jeftiniji od MP1.1.
  • kupus: [link]
  • kupus: Ako ne nadjes, 3d print je ok rjesenje
  • dpasaric: [link]
  • dpasaric: Nabavi ove nove koji mogu prihvatiti i nove velike diskove, nisu strašno skupo:
  • dpasaric: Teško da će ti to ikada itko imati viška! :)
  • ^SuperUnknown^: Ekipa, ima li tko viska HDD sledova za MacPro 2009-2012 (4,1-5,1)? :)
  • Zdravac: MB Air M1
  • Zdravac: to je zadnja verzija koja je u App Storeu
  • Zdravac: Meni na Sequoia 15.3.1 radi normalno WhatsApp v. 25.3.80 (instaliran putem App Store-a
  • ^SuperUnknown^: Da, nema druge. Sudeci po nekim threadovima novija verzija trazi AVX2 instrukcije koje cMP nema :/
  • kupus: whatsapp web? za prvu ruku
  • ^SuperUnknown^: Zadnji update WhatsApp desktop appa se vise ne pokrece, ikona zabounca na sekundu i nista se ne dogodi. Starija verzija koja mi je radila je upravo "expired". Monterey OS. Ima tko slicnih problema ili rjesenje?
  • dpasaric: Sretan 70-ti rođendan Jobsu u nekom digitalnom raju! ;)
  • kupus: neka se javi porukom
  • kupus: tražim preporuku za iptv, ako ima tko...
  • Zdravac: ...ali je najpraktičniji u kombinaciji sa Password managerom. Sve se učita i sve mi je tu postavljeno i dok tako radi, nemam jednostavno potrebe za prelaskom na nešto drugo. Isto otprilike kao i sa stock Mail.app
  • smayoo: Safari je dreq bloatware. Najgora Mac stock aplikacija.
  • kupus: nikad mi se nije svidio :(
  • Zdravac: zašto jednostavno ne koristite safari?
  • smayoo: ništa što se temelji na chrome kodu meni ne dolazi u obzir
  • kupus: mislim da ću, nakon korištenja firefoxa od samih početaka, umiroviti ga na neko vrijeme
  • kupus: nerado to kažem, ali brave je toliko "lakši" od firefoxa da mi se čini da koristim drugo računalo.
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Borostef, EJc, m@xym, Riba, temeljnik, tino1, Zdravac, Anonimci (439)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.53 Seconds

Provided by iJoomla SEO