13.11.2012 | 10:53
Evo, da i ja podijelim svoje iskustvo:
Jučer ujutro (oko 8:30h) sam poslao zahtjev preko e-maila na
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
sa Subjectom "Otključavanje uređaja". E-mail je sadržavao ime i prezime, IMEI broj, broj s kojim je uređaj kupljen (ujedno i kontakt broj), kada i gdje je kupljen te fotkom jamstvenog lista.
Nakon cijelog dana (oko 19h) nisam dobio nikakav odgovor pa sam zvao tehničku podršku na 0800 9000, gdje mi je rečeno da ne mogu provjeriti u kojem je statusu zahtjev i dal je uopće i zaprimljen, ali da mi budu stanje javili unutar dva dana, a uređaj otključali unutar dva tjedna.
Nakon poziva sam poslao još jedan zahtjev sa drugog e-mail accounta, čisto radi sigurnosti da prvi e-mail nije prošao.
Danas ujutro (oko 7:30h) sam dobio e-mail od korisničke podrške da je telefon otključan sa uputama kako ga otključati.
Pošto se radi od iPhone 4 na iOS-u 6, procedura se malo razlikovala od onog što je u njihovom e-mailu bilo napisano pa sam napravio sljedeće ... uključio sam Airplane mode, izvadio stari SIM, stavio drugi, isključio Airplane mode, upisao PIN i onda dobio poruku da moram aktivirati uređaj. Spojio se na Wi-fi, i nakon par trenutaka se telefon registrirao na novu mrežu.
Ono što me malo zezalo je ručno postavljena mreža (radi prebacivanja u roamingu) pa sam to morao vratiti na automatic prije otključavanja (Settings --> Carrier --> Automatic na ON)